Ik kon niet mezelf verbergen voor de camera. Ik kon niks. Ik had niet eens een deken of iets waar ik onder kon liggen voor wat warmte. Om de twee dagen kreeg ik water. Ik heb bijna 2 weken zo gelegen zonder eten.
"Wakker worden." Zei Elijah dreigend terwijl hij mij een aantal keer sloeg. Hij maakte mij los. Waarna hij een halsband vast maakte en een ketting. "Mee lopen. we gaan naar buiten." Vervolgde hij. Een maal buiten maakte hij de ketting aan het huis vast.
"Vier gaten graven. Jij gaat een schuur bouwen. Er moet genoeg plek zijn voor 6 kooien." Zei hij vrolijk. "Ja meneer." Antwoordde ik. Ik voelde mij onwijs zwak. "En er moet een kelder komen." Vervolgde hij.
"Z-z-zou ik misschien iets te eten mogen?" Vroeg ik zacht. "Pas als je klaar bent vandaag." Antwoordde hij. Ik begon maar gewoon. Na 14 uur werken stond er letterlijk nog niks. Ben alleen nog maar bezig geweest met graven.
"Mee lopen morgen ga je verder. Dan wel wat meer door werken." Zei hij. Terwijl we naar binnen liepen. Op mijn kamer kreeg ik eindelijk eten. Terwijl ik aan het eten was werd er een hand vast gemaakt aan de muur.
Toen het eten op was werd de andere hand vast gemaakt en werd er tape op mijn mond geplakt. kort daarna werd ik weer verkracht. Waarna alles zwart werd. Ik werd twee dagen later weer wakker.
"Av? Gaat het? Wat is er gebeurt?" Vroeg Lily bezorgd. Ik schudde nee, omdat ik nog steeds op dezelfde manier vast lag. Ze trok de tape er af. "Av? Gaat het?" Vroeg ze nog eens. "N-n-nee ik wil gewoon naar huis." Fluisterde ik.
"L-l-lily?" Zei ik angstig haar vader stond in de deur opening. "Wat is er?" Vroeg ze bezorgd. "Lily. Heb jij toestemming gekregen? " Vroeg haar vader streng. "Nee vader ik het geen toestemming. D-doe alsjeblieft niks ergs met haar." Smeekte ze.
"Het wordt tijd dat jij ook gaan leren hoe je moet gehoorzamen. Dat ga je later nodig hebben. Als je gaat trouwens." Dreigde hij. Ik was dood stil. Je kon haar angst in haar stem horen. "Wacht hier. Ik kom zo terug." Vervolgde hij terwijl hij de deur op slot deed.
Pov Lily
Een kwartier later kwam mijn vader terug. "Mee lopen lieverd. Het is tijd om afscheid te nemen van elkaar." Zei hij grijnzend. Ik gaf Avery een knuffel en liep hem achterna. Hij nam mij mee naar mijn bed. "Liggen." Zei hij streng.Toen ik lag maakte hij mijn handen aan de muur vast en werd er een ketting in mijn mond vast gemaakt. Hij begon langzaam mij uit te kleden. Waarna hij mij verkrachte. Het was onwijs ruig en onwijs pijnlijk. "Ik hoop dat je hier van leerd zodat dit niet meer hoeft. je krijgt een maand om te gaan leren." Vervolgde hij.
Drie dagen later kreeg ik weer eten. het ging zo nog een maand door. Ik was gesloopt na die maand. Ik kreeg bijna tot geen nacht rust en als ik kon rusten was dat onwijs kort. "Heb je er wat van geleerd?" Vroeg mijn vader.
JE LEEST
I thought I was safe with you
Mystery / ThrillerIk dacht dat ik veilig was bij jou? Dit verhaal gaat over 2 beste vriendinnen die al van af de peuterspeelzaal niet bij elkaar weg te krijgen. Nu zijn ze inmiddels 13 Lily en 12 Avery en ze slapen bijna elk weekend bij elkaar. Waaronder de volgende...