De rest van de nacht was ze rustig. Mijn vader was de volgende ochtend al vroeg wakker. Toen ik er een maal uit kwam werd ik gelijk geroepen. "Je mag zo naar Avery. Ik wil graag dat je haar met een hand aan jou vast maakt." Zei hij terwijl hij richting Isadora wees.
Kort daarna werd ze aan mijn hand vast gemaakt. Ze kreeg ook een ketting in der mond. "Je mag 5 uur bij Avery zijn. Begrepen?" Vervolgde mijn vader. " Ja vader. Ik heb het begrepen." Antwoordde ik emotieloos. Een maal bij Avery voelde ik me wel wat prettiger.
"Av?" Vroeg ik onzeker. "L-l-lily? B-b-ben jij dat?" Vroeg ze angstig. "Ja ik ben het. Wat is er gebeurt?" Antwoordde ik. "G-genoeg. W-wie is dat?" Vroeg ze daarna. Mijn vader had het licht inmiddels aan gezet. "Isadora." Zei ik zacht. De tijd ging veel te snel. Het voelde maar als een uur inplaats van 5.
Van mijn vader moest Isadora aan mij vast blijven. Zodat ze de regels leerde. Der ketting werd wel los gemaakt, waardoor ze weer kon praten. We gingen in dat kamertje liggen. "D-dat was Avery?" Vroeg ze. Ik knikte alleen maar.
Na 3 dagen werd ze eindelijk weer los gemaakt van mij. Ze werd gelijk weer vast gemaakt in de schuur. Mijn vader liet mij inmiddels al weer wat meer met rust. Ik weet dat Avery niet met rust word gelaten en Isadora is tot nu toe met rust gelaten.
Pov Avery
"A-a-alsjeblieft stop." Smeekte ik huilend. "Hey laat haar met rust ze vind het niet fijn!" Riep Isadora zelfverzekerd. "Stil jullie!" Riep Elijah geïrriteerd. Kort daarna verkrachten hij haar ook. We kregen bijde een ketting in onze monden en werden met handboeien aan elkaar vast gemaakt met het tralies tussen ons.Later die dag kwam Elijah met Lily op zijn schouders de schuur binnen. Hij maakte haar vast en verkrachte haar. Ze maakte geen geluid of wat dan ook. "Mhm!" Probeerde Isadora. "Wat?!" Riep hij terwijl hij haar ketting los maakte. "Ze is je dochter verdomme! Jij hoort haar te beschermen voor dit! Niet zelf doen bij haar! Ze is verdomme 14. Laat haar met rust!" Riep ze kwaad.
Mijn handen werden los gemaakt. "Staan!" Beveelt hij. Ze werd staand vast gemaakt. "Laat ze op ze minst bij elkaar." Riep ze. " Je bent er nog niet eens een week hier en je gedraagt je nu al zo. 3 dagen geen eten en drinken." Antwoordde hij terwijl hij haar begon te slaan. Hij stopte pas ze helemaal onder zat en aan het bloeden was. Waarna ze ook weer een ketting in der mond deed.
Lily werd daarna wel bij mij in de kooi gegooid. ik moet vast blijven. Lily bewoog nogsteeds niet. Ze werd 2 dagen later wakker. "Av?" Vroeg ze zacht. Ze was ondertussen naar mij gekropen. Ze kwam heel langzaam naar mij toe. "Av? W-w-waarom zie ik niks? W-w-wat is er gebeurt?" Vroeg ze onwijs bang. Een paar uur later kwam haar vader weer.
JE LEEST
I thought I was safe with you
Mystery / ThrillerIk dacht dat ik veilig was bij jou? Dit verhaal gaat over 2 beste vriendinnen die al van af de peuterspeelzaal niet bij elkaar weg te krijgen. Nu zijn ze inmiddels 13 Lily en 12 Avery en ze slapen bijna elk weekend bij elkaar. Waaronder de volgende...