ღ-22-ღ

3 0 0
                                    

We hebben allemaal gebaren taal geleerd voor een klasgenootje van de basisschool. Zij was namelijk doof. Ja twee uur was ik eindelijk klaar met hem rond leiden. " Lily ik ben terug hoor eindelijk."zei ik terwijl ik binnen kwam lopen. Ik was een aantal keer goed geslapen waar door ik roode plekken had op mijn armen.

"Wat heeft hij gedaan? Zullen we zo naar de bieb? Ik kan aan pa vragen of die er misschien een slot kan doen en dat hij de sleutel ook heeft. Zodat dat je veilig have kan zijn. " Antwoordde ze. "Hij heeft me een aantal keer geslaagd. Jaa isgoed "zei ik zacht terwijl Navy oppakte.

Een uur of 5 laten was het tijd voor het avondeten. Eer Lily en ik navy en Nyla klaar hadden was de rest al aan geschoven. Zelfs Jasmine zat er. Ze zat wel compleet vast. Ze kon letterlijk geen centimeter verplaatsen. Met ketting in der mond.

Ik ging op mijn gebruikelijke plaats zitten. "Hoe is vandaag verlopen beauty?" Vroeg Elijah. " Goed meester." Antwoordde ik zacht. "Ze wou mij geen rondleiding geven. Terwijl ik het der vroeg." Zei Rowan. "Páp ze was bezig met Navy en Nyla. " Nam Lily voor mij op. Ik was ondertussen in me zelf gekropen bang voor wat er ging gebeuren.

"Zo dra ze bezig is met mijn kinderen laat je haar met rust." Zei Elijah kwaad. Na het eten gingen we weer naar de bieb. Waar Elijah een paar minuten later naar binnen liep. " Heeft hij wat gedaan? Beauty? Heeft hij je met 1 vinger aangeraakt?" Vroeg hij zorgzaam.

"J-j-ja." Stotterde ik zacht. terwijl ik mijn vest uit deed. Mijn armen waren nogsteeds rood van het slaan. Sommige plekken waren al blauw geworden. "Pap? Is het misschien een idee om een sleutel in de deur van de bieb?" Zei Lily zacht.

"Doe van binnen en buiten opslot kan en open kan. Zodat de bied der veilige haven wordt ?" Vervolgde ze. "Ik wil er gerust naar kijken, maar dan komen er regels voor. Ik wil sowieso een sleutel de andere sleutel blijft in de bieb. De deur mag dan maximaal 3 uur per dag opslot." Antwoordde hij.

"Goed plan beauty? " Vroeg hij kort daarna. Ik knikte. "Hoe gaat het met onze kinderen? "Vroeg hij daarna. "Goed ze proberen telkens om te rollen. Is echt onwijs schattig. zou er in de toekomst misschien een speelmat hier kunnen komen?" Antwoordde ik vrolijk. Zo dra je het Navy en Nyla had kwam er heel veel blijheid vrij.

"Fijn om te horen dat het zo goed gaat met ze. Tuurlijk kan dat in de toekomst. Zou ik misschien mogen helpen tijdens de laatste fles?" Vroeg hij kort daarna. Ik knikte. Ik wou alleen maar in een boek duiken en me terug trekken. Even alles vergeten. " H-hoe gaat het met Jasmine?" Vroeg ik zacht.

"Moet ik der even halen? Ze moet wel vast dan ,maar ik wil der gerust halen." Antwoordde hij. " Als dat kan en mag graag zelfs." Zei ik zacht. Een half uur later kwam hij terug met Jasmine. Ze werd aan de bank vast geboeid met haar voet. " Jasmine? Gaat het?" Vroeg ik zacht.

I thought I was safe with youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu