Ik hoorde geklop op de deur toen hij bezig was bij Isa. "binnen!" Riep hij. "Kom je zo voor lunch? Morgen gaan ze trouwens weer verder met je huisje." Zei Elijah toen hij de deur open deed. Ik was langzaam aan het hyperventilatie. "Wat de hell heb jij met haar gedaan! Ze is verdomme aan het hyperventileren." Vroeg Elijah bezocht. "Gewoon mee gespeeld vannacht." Antwoordde hij snell.
"Av?!" Riep Elijah. Een paar minuten later hoorde ik Avery. "Ja meester. U riep mij?" Zei ze zacht. "Neem alsjeblieft Jasmine mee naar onze kamer en blijft bij haar." Vervolgde Elijah terwijl hij mij los maakt. Av hielp mij omhoog en naar haar slaapkamer.
Pov Avery
"Jasmine rustig maar je bent veilig. Ik ben bij je." Probeerde ik haar gerust te stellen. " L-l-laat mij gewoon met rust! Dankzij jou is het alleen erger geworden. Als we jouw nooit waren gaan zoeken was het allemaal niet zo erg! " Riep ze kwaad.Gelukkig kwam Elijah snen terug. Ik was in een hoekje gaan zitten. "Av? Wat is er?" Vroeg Elijah bezorgd. "Er is niks ik ga terug naar men bieb. Navy en Nyla liggen daar nog te slapen." Antwoordde ik zacht. "Isgoed lieverd over een half uur gaan we lunchen. " Vervolgde hij.
Een half uur later kwam Elijah mij bij de bieb ophalen. "Lieverd kom je? Navy en Nyla kan je gewoon mee nemen. We hebben nog een gast namelijk." Vroeg hij. Ik maakte de tweeling vast in een baby harnas. We gingen naar een open plek in het bos. Er stond een picknick tafel.
Jasmine werd aan de tafel vast gemaakt. " Lieverd over 6 weken komt er iemand controleren of alles goed gaat met de zwangerschap." Zei Elijah. "Mooi zo." Antwoordde ik zacht.
" Morgen beginnen ze weer met de bouw. Jasmine komt vanaf morgen ook overdags in de bieb. Zij heeft een tijdje rust nodig." Zei hij rustig. "Nee dankje." Antwoordde Jasmine en ik tegelijkertijd. " Waarom willen jullie dat niet ?" Vroeg hij kort daarna. Voor ik ook maar een goed antwoord kon bedenken had Jasmine al een antwoord gegeven.
"Omdat dankzij haar mijn leven alleen maar meer een hell is geworden. Als Rowan niet dat geld had gewild was het niet zo erg geweest." Was haar antwoord. "Ik heb geen honger meer ik ga alvast terug naar huis." Zei ik zacht terwijl ik opstond.
Een maal in huis legde ik de tweeling op bed. En kroop zelf mijn bieb binnen. Ik was zo erg in gedachten dat ik niet eens door had dat de deur op een kier stond. Terwijl ik hem gesloten had achtergelaten.
Een kwartier later zat ik compleet in mijn book gezogen. Ik had niet eens door dat er iemand achter mij stond. "Hallo sweetheart." Hoorde ik achter mij vandaan komen. Er werd een halsband om mijn nek gedaan. Waarna er een ketting in mijn mond werd vastgemaakt.
Navy en Nyla lagen een keer niet in de bieb. "Doe die deur op slot! En kom dan weer naar mij!" Zei Rowan dreigend. Ik knikte terwijl ik de deur op slot deed. Mijn handen werden op mijn rug vast gemaakt met een ketting. Ik werk maar gewoon rustig mee. "Wie is de vader ? Van de baby in je buik." Vroeg hij streng. Ik haalde mijn schouders op.
JE LEEST
I thought I was safe with you
Mystery / ThrillerIk dacht dat ik veilig was bij jou? Dit verhaal gaat over 2 beste vriendinnen die al van af de peuterspeelzaal niet bij elkaar weg te krijgen. Nu zijn ze inmiddels 13 Lily en 12 Avery en ze slapen bijna elk weekend bij elkaar. Waaronder de volgende...