ღ-7-ღ

5 0 0
                                    

Ik knikte maar gewoon. Na een aantal dagen werd eindelijk de tape los gemaakt omdat de deur op slot kon van uit buiten. Voor de ramen zat tralies. Het meeste van de tijd was ik alleen daar in opgesloten, maar soms kwam Lily een paar uur bij mij zitten.

"Lily? W-w-waar heb ik dit aan verdiend? Ik wil niet meer. Ik wil niet meer vechten." Zei ik onwijs zacht. "Av je moet blijven vechten. Alsjeblieft geef niet op. Niet nu en later ook niet. Ik wil je nog niet kwijt." Zei ze angstig. Kort daarna ging ze weer.

Pov Lily
"Pap? Zou ik morgen misschien naar het meer mogen met haar? Ze wilt stoppen met vechten voor het leven. Ik wil mijn beste vriendin nog niet kwijt."  Smeekte ik. "Het mag op een voorwaarde." Antwoordde mijn vader.

"Wat is de voorwaarde?" Vroeg ik zacht. "Één haar haar word afgeknipt tot haar kin. Twee ze blijft vast met handboeien. Drie zij krijgt een gps tracker. Die aan haar is vast gemaakt." Antwoordde hij. "Mag ik haar haar buiten afknippen? " Vroeg ik.

"Zolang ze vast is." Antwoordde hij. Waarna hij haar vast maakte aan een lange ketting. Waardoor ze niet verder dan 4 meter weg kon lopen. "Lopen!" Zei hij dreigend. Je merkte dat ze op gaf. Ik wist hoe veel haar haar voor haar betekende.

Als nog gaf ze geen reactie terwijl ik het af knipte. Dit was de eerste keer dat ze buiten was sinds ze gevangen was genomen. toen ik klaar was sleurde hij haar weer naar binnen. Er werd gelijk een gps tracker im haar arm gemaakt.

De volgende ochtend gaf ik haar een setje van mijn kleding en  mijn jas. Haar handen zaten al vast. "Pap wij zijn naar het meer !" Riep ik. "Wachten ik wil controleren of de voorwaarden kloppen." Riep hij snel. Gelukkig klopte alles waarna we eindelijk naar het meer konden.

Het meer was prive terrein van mijn vader waardoor ik haar aan een boom moest vast maken met een ketting. "Av hoe gaat het?" Vroeg ik voorzichtig. "Slechts. Het enige wat ik wil is slapen. Alles doet nogsteeds pijn." Antwoordde ze zacht.

"Ik begrijp je av." Zei ik zacht. Ze was de rest van de dag was ze stil. Toen we terug waren werd ze gelijk weer in haar kamer vastgemaakt. "Pap wat ga je met haar doen? Ze begint nu al met opgeven." Vroeg ik zacht. "Haar mijn vrouw maken en hopenlijk kinderen." Antwoordde hij.

Pov Avery
Een paar dagen na het meer werd ik weer verkracht. Ik doe er niks meer tegen. Ik werk maar gewoon mee. Het heeft toch geen nut om tegen te werken. "Dat werd tijd dat je mee gaat werken." Spotte hij.

Hij installeerde ook een camera die 24/7 filmde. Wat was hij van plan? "Pap kom je het is film avond!" Riep Lily enthousiast. "Ja lieverd ik kom er zo aan." Antwoordde hij. Waarna hij mijn handen aan de muur vast maakte en weer iets in mijn mond vast maakte.

I thought I was safe with youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu