Zolang ik me gedraag krijg ik geen straf. Ik zat soms dagen lang met de handboeien om. Hij zet gelukkig die band nu elke keer uit voor we de woonkamer uit gaan. Het is onwijs zwaar, omdat mijn handen natuurlijk vast zitten moet ik kruipend boenen.
Waar door ik ook niet helemaal grote stukken kan doen. Ik hoop dat ik snel gevonden word. Ach ja hoe het lu gaat gaat het wel oke. Ik krijg bijna elke dag twee maaltijden. Ze zijn misschien niet groot maar wel genoeg.
Ik mis Lily en mijn ouders. "Avery je kan dit weekend niet schoonmaken. Lily is er." Zei hij. "Ik mis haar zou ik haar echt niet even mogen zien en spreken?" Vroeg ik zacht. "Wat denk je zelf! Denk je echt dat ik je laat praten met haar! Zij kan dan naar de politie! " Riep hij kwaad.
Waarna hij mij weer strak op bed vast maakt en me verkrachte... Het was inmiddels een maand sinds de vorige keer. Hij was dit keer nog ruwer. "Sorry meneer het was niet mijn bedoeling om u kwaad te maken." Zei ik zacht.
Pov Lily
"Pap weet jij toevallig waar Avery is? Ze is al sinds die vakantie verdwenen. Ik maak me zorgen." Vroeg ik terwijl ik aan kwam. "Nee lieverd ik weet het ook niet ik heb der zoals ze vroeger naar het vliegveld gebracht." Antwoordde mijn vader."Ik hoop echt dat ze veilig is en snel terug komt. Ik mis haar." Zei ik met een traan. "Ze komt vast wel terug. Ik help wel met zoeken lieverd." Antwoordde hij troostend. Het weekend ging weer heel snel voorbij. We hebben door heel de stag gezocht.
Pov Avery
Waarom ben ik zo extreem misselijk. Het is inmiddels een maand verder. "Avery je kan weer schoonmaken." Zei hij vrolijk. "I-i-ik voel me onwijs misselijk." Antwoordde ik zacht."Wat zei je?!" Vroeg hij dreigt. "Ik voel me niet lekker meneer." Antwoordde ik opnieuw. "Wat voel je?" Vroeg hij al wat vriendelijker. "Ik weet het niet. Het is het ergst als ik wakker word. Ik ben bang." Antwoordde ik onzeker.
"Ik ga wel wat voor je halen." Zei hij vriendelijk. Een half uur later kwam hij terug met pijnstillers en en zwangerschapstest. "U-u-u denkt toch niet ik z-z-zwanger ben?" Stotterde ik onzeker. "Het is een mogelijkheid." Antwoordde hij.
Ja hoor de test kwam positief uit waarna ik gelijk in tranen uit barstte. "Ik ben zelf nog maar een kind. Hoe kan ik dan een kind opvoeden." Mompelde ik zacht. Er ging inmiddels van alles door mij heen qua gedachtes.
"Dat word leren." Zei hij zonder enige emotie. Kort daarna maakte hij mijn handen vast en nam mij naar boven waar ik moest gaan boenen. Toen ik eindelijk klaar was sleurde hij mij weer naar beneden.
Ik moet echt weg zien te komen. Heel mijn lichaam deed pijn. Ik red het zo niet heel lang. Het ging vier maanden zo door... "Avery! Lily komt morgen weer voor de zomervakantie. Dus gedraag je. Één verkeerd woord en je word geslapen." Zei hij boos.
JE LEEST
I thought I was safe with you
Mystery / ThrillerIk dacht dat ik veilig was bij jou? Dit verhaal gaat over 2 beste vriendinnen die al van af de peuterspeelzaal niet bij elkaar weg te krijgen. Nu zijn ze inmiddels 13 Lily en 12 Avery en ze slapen bijna elk weekend bij elkaar. Waaronder de volgende...