ღ-26-ღ

3 0 0
                                    

"Ze heeft er zelf mee in gestemd." Antwoordde hij emotieloos. "Ik snap waarom je ex is weg gegaan als je zo tegen haar deed!" Riep ze kwaad terug. "Isa alsjeblieft doe rustig het is al goed. Ik red mij nog wel." Zei ik zacht. "Av het is niet gezond voor jou en je baby. " Riep ze weer boos.

"Isadora! Hier komen! Laat mij je niet hoeven helpen!" Riep Elijah kwaad. Hij maakte haar in de andere kooi vast.ze kreeg ook een ketting in der mond. " Moet ik hun ook maar allemaal zo vast maken? " Vroeg hij geïrriteerd.

Ze schudde haar hoofd. Ze kreeg nog een Blinddoek om en oordoppen op. Ze kon niets horen zien of bewegen. "M-meester is dat echt nodig? Ze probeerde alleen mij en uw baby te beschermen." Vroeg ik. "Ze moet even weer gaan leren wie hier de baas is. Misschien laat ik haar wel bij Rowan in huis dat hij dingen met haar kan doen." Antwoordde hij voor hij weg ging.

Het was onwijs koud in de schuur. Waardoor ik gewoon weg niet in slaap kwam. "Jasmine? " Vroeg ik zacht. " Wat is er?" Vroeg ze zacht.  "Ik kom niet in slaap. Ik heb het ijs koud." Zei ik zacht. "Ik kom al jaren lang moeilijk in slaap. Er speelt bijna altijd een horrorfilm af in mijn hoofd." Antwoordde ze zacht.

" Kom maar bij mij liggen. Ze kunnen het nooit erger maken als je het niet toestaat." Zei ik zacht waarbij ze bij mij kwam liggen. "M-m-mogen wij er ook bij komt liggen?" Vroeg cherry. "Ja natuurlijk. Ben blij dat je mij ook eindelijk vertrouwd. Je hebt een onwijs mooie lieve stem."antwoordde ik.

Kort daarna lagen we allemaal te slapen. "Wakker worden niksnutten!" Riep Elijah kwaad ve volgende ochtend. "Ja meester ik ben wakker." Antwoordde ik zacht. Ik had het inmiddels onwijs koud. Het was buiten geregeld -30°. "Meester zouden hun misschien binnen vanaf mogen? Het is onwijs koud meester. Mijn lichaam doet pijn door de kou." Vroeg ik zacht.

"Dan krijg je tot de winter voor bij is geen hulp met de tweeling." Antwoordde hij. " Ja meester." Zei ik zacht. Hij maakte iedereen behalve Isa aan de quad vast met een ketting. " Zij blijft hier nog voor een aantal dagen. Na haar grote bek van gister." Zei hij mij kwam halen.

Binnen mocht ik weer even rond lopen. Terwijl hun in de kelder moesten. De bouw was met 2 weken gepauzeerd omdat de temperaturen alleen maar kouder werden. Isa werd twee dagen later naar binnen gehaald.

Pov Jasmine
"Isa gaat het?" Vroeg ik zacht. " Het gaat geen zorgen. ik red me wel." Antwoordde ze zacht.  " Ik hoop dat we snel gevonden worden..." Zei ik zacht. "Jasmine! Isadora! Komen!" Riep Rowan kwaad. Het voelde alsof ik vast genageld was aan de betonnen vloer. " Jasmine kom nou voor we straf krijgen. zei Isa snel. We werden aan elkaar geboeid en kregen bijde een ketting in onze mond.

"Jasmine liefje. Heb je er al zin in?" Vroeg Rowan. Ik schudde nee. Hij bracht ons naar zijn kamer. Nou ja de kamer waar hij sliep tot zijn huis af was. Hij maakte ons bijde vast op het bed. Waarna hij begon met ons verkrachten. Wat letterlijk de hele nacht en ochtend duurt.

I thought I was safe with youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu