Pov Avery
Wat is er gebeurt ik lag los en nu lig ik vast. Waarvoor is dit nodig? ik heb helemaal niks gedaan. Gelukkig kijkt Lily bij navy. " Ze had der luier vol gescheten. Het was niks bijzonders. Probeer maar verder te slapen." Zei Lily.De volgende ochtend was ik al vroeg wakker. 3 uur later werd Lily wakker en kwam Elijah pas. Ik werd los gemaakt van het bed, maar mijn handen werden vast gemaakt aan een halsband. Er werd ook een honden riem aan vast gemaakt. Ik werd op deze manier mee gesleurd naar de schuur.
"Mhm!" Probeerde ik. " Stil jij niksnut! Nu krijg je een week geen eten." Zei Elijah kwaad. Wat heb ik gedaan waardoor hij zo kwaad is. In de schuur duwde hij mij naar de grote en maakte mijn nek aan een korte ketting aan te grond vast. Waarna hij mij weer verkrachte.
Die middag kwam Lily. " Av hoe gaat het?" Vroeg ze zacht. Ik schudde nee. " Pa is binnen een soort honden hok aan het maken. Voor jou. Het is onwijs klein. ik blijf zo lang mogelijk voor Navy en Nyla." Zei Lily. Na een week werd ik weer naar binnen gesleurd. Mijn nek werd eerst aan een ketting in de kooi vastgemaakt..
"Pap please laat der een beetje met rust. Ze is je vrouw en de moeder van je kinderen." Riep Lily. "Lily wil je dat het weer gebeurt. Wat het de vorige keer is gebeurd?" Vroeg hij streng. "Nee pap." Antwoordde ze snel.
. "Ga alsnog maar een nacht in de schuur slapen." Vervolgde hij streng.
"Mhm!" Probeerde ik zo hard mogelijk. "Wat?!" Vroeg hij kwaad terwijl hij de ketting uit mijn mond haalde. "Ze is verdomme je dochter! Zolang je zo maar niet Navy en Nyla gaat behandelen als ze wat ouder zijn! Ik moet er niet achter te komen." Zei ik heel moederlijk.
Ik werd de volgende dag gelukkig weer los gemaakt. "Dit is voor looping jou slaap plek begrijpen? Je moet er voor 9 uur in zijn. Anders krijg je straf." Zei hij dreigend. "Ja meester." Antwoordde ik zacht. Ik ging gelijk naar Navy en Nyla toe.
Ze lagen nogsteeds in de slaapkamer. Waar ik ze heb neer gelegd. Een week geleden. "Av? Gaat het? Dankje dat je het gisteren op nam voor me." Zei Lily zacht toch ze binnen kwam. "Geen dank Lily. Je weet dat ik het altijd voor je zou opnemen. Het gaat prima. Dankjeee dat je voor de tweeling hebt gezorgd." Antwoordde ik
Ik ging een paar minuten later naar mijn bibliotheek. Ik mocht alleen niet de tijd vergeten deze keer. Tegen een uur of half 8 ging ik de tweeling op bed leggen. Waarna ik gelijk naar die kooi ging. Iet voor negen kwam Elijah de kooi opslot doen. "Goed zo hier heb ik wat aan." Zei hij.
De volgende ochtend was hij er al om 5 uur. Hij maakte een halsband om mijn nek. Waarna hij mij op een redelijk harde manier mee nam naar een slaapkamer. Ik werd vast gemaakt aan het bed en kreeg een ketting in mijn mond. Kort daarna werd ik weer verkracht.
JE LEEST
I thought I was safe with you
Mystery / ThrillerIk dacht dat ik veilig was bij jou? Dit verhaal gaat over 2 beste vriendinnen die al van af de peuterspeelzaal niet bij elkaar weg te krijgen. Nu zijn ze inmiddels 13 Lily en 12 Avery en ze slapen bijna elk weekend bij elkaar. Waaronder de volgende...