"Ja het gaat. Het is als nog beter dan de hele dag door mishandeld worden." Antwoordde ze. Ondertussen was Nyla gaan huilen. Waardoor ik der op mijn schoot legde. " Hoe bedoel je met de hele dag mishandeld worden?" Vroeg Elijah. "Voor u mij ontvoerde/ vast zetten werd ik bijna 24 7 mishandeld." Antwoordde ze zacht.
Elijah maakte haar voet gelijk los. Zodat ze in deze kamer kon rond lopen. "D-d-dankje." Zei ze zacht terwijl ze haar benen strekte. "Zijn dat je kinderen waar Isa het over had?" Vroeg ze zacht. "Ja dit is Nyla en zij is Navy. Wil je der eentje vast houden?" Antwoordde ik. Ze knikte waarna ik Nyla op haar schoot legde.
"Beauty zou ik er ook een mogen vast houden? " Vroeg Elijah met schaamte in zijn stem. " Tuurlijk je mag ze gewoon pakken als ze wakker zijn. Je bent hun vader . Ze moeten jou ook in hun leven krijgen." Antwoordde ik zacht. Hij pakte Navy op. "Ik ga alvast hun flesjes klaar maken."zei ik zacht voor ik naar de keuken liep.
In de keuken kwam ik Rowan tegen. "Goedemorgen schoonheid." Zei hij met een vieze toon. " Ik moet de flesjes maken voor mijn kinderen." Antwoordde ik terwijl ik door probeerde te gaan. Alleen hij greep mijn arm vast. "Ze zullen je niet missen voor 10 extra minuten." Zei hij weer op die vieze toon.
Hij pakte mij nog wat strakker vast. Waarna hij mij uitkleedde en op het aanrecht verkrachte. Eer dat ik terug liep met de flesjes waren mijn polsen en arm rood geworden. Je kon letterlijk de vingers tellen. "Waarom duurde het zo lang beauty?" Vroeg Elijah toen ik eenmaal binnen liep.
" Sorry meester. Ik was even... A-a-afgeleid geraakt door het uitzicht." Antwoordde ik snel maar zacht. Ik gaf de flesjes aan Elijah en Jasmine. Mijn vest was net te kort waardoor tijdens het strekken. "Av? Waar komen die rode plekken van op je pols?" Vroeg Jasmine.
"Is niks." Antwoordde ik onrustig. Ze begon aan mijn vest te trekken. Waardoor ze hem uit trök. "Beauty ? Wat is er gebeurt? Van wie zijn die handafdrukken?" Vroeg Elijah. "R-r-rowan." Mompelde ik zo zacht mogelijk. "Wat heeft hij gegaan beauty?" Vroeg hij zorgzaam.
"H-hij heeft mij vastgeplakt uitgekleed en verkracht." Antwoordde ik onwijs zacht. "Blijven jullie hier? Ik moet heel even wat doen." Vroeg hij. We knikte. Ik was onwijs moe. Een half uur later kwam hij terug met Rowan in de handboeien.
"Wat moest jij doen? Voor ik je even laat zien wie hier de baas is. Dat geld voor hun maar ook voor jou. Als ik wat zeg dan doe je dat! Begrepen?" Zei hij onwijs kwaad. "Sorry Avery. Ja ik heb het begrepen." Antwoordde Rowan. Elijah bracht hem naar de kooi onder de trap.
"Wees blij hij neemt het wel voor je op. " Zei Jasmine zacht. "Hij zel wel weer wat nodig hebben van mij." Mompelde ik zacht. Hij begeleidde ons naar de slaapkamer eerst die van Lily waar Jasmine sliep ze werd wel meteen hand aan het bed vast gemaakt.
JE LEEST
I thought I was safe with you
Mystery / ThrillerIk dacht dat ik veilig was bij jou? Dit verhaal gaat over 2 beste vriendinnen die al van af de peuterspeelzaal niet bij elkaar weg te krijgen. Nu zijn ze inmiddels 13 Lily en 12 Avery en ze slapen bijna elk weekend bij elkaar. Waaronder de volgende...