ღ-24-ღ

5 1 0
                                    

Daarna hielp hij Navy en Nyla op bed leggen. Ik lag op bed vrij snel te slapen. De volgende ochtend was Elijah al voor mij wakker. "Goedemorgen beauty. Lekker geslapen?" Vroeg hij toen ik ook wakker was. "Goedemorgen Meester. Ja ik heb lekker geslapen." Antwoordde ik terug.

Hij verkrachte mij weer. Hij liet mij voor het eerst los liggen tijdens. Een maand later werd het weer winter. Lily was weer naar der ma. Jasmine was binnen net Navy en Nyla. Rowan zat nogsteeds in die kooi. "Meester? I-i-ik denk dat ik weer z-z-zwanger ben." Zei ik zacht.

We waren naar de schuur aan het rijden. Ik was tegenwoordig zogoed als volledig los. "Hoe bedoel je beauty?" Vroeg hij terwijl we er alweer waren. "Ik heb het zelfde gevoel als toen met de tweeling." Antwoordde ik zacht. "We zullen zo thuis kijken. We moeten eerst even deze 4 naar binnen brengen." Zei hij .

Huh 4 er waren er maar 2 in de schuur. Ze werden allemaal vast gemaakt in 2 rijen achter de quad. Ze hadden allemaal al een ketting in de mond voor ze naar buiten kwamen. Bij het huis werden ze in een lege kamer tegen de muur geboeid. Met hun handen omhoog.

"I-i-isadora? Gaat het?" Vroeûg ik zacht ze schudde nee.  "Meester? Zou ik misschien met Isa mogen praten?" Vroeg ik zacht. "Dat mag zo maar ik wil eerst dat ene controleren.  " Antwoordde hij. Hij nam me mee naar een badkamer waar ik de test deed.

Ik barste in janken uit bij de uitslag. De tweeling is nog geen 2 maanden oud en ik ben al weer in verwachting."Meester ik ben opnieuw zwanger." Zei ik zacht. "Gefeliciteerd beauty. Je mag Isa zo mee nemen naar de bieb daar moet ze met der voet aan de bank vast." Antwoordde hij terwijl hij mij een sleutel en handboeien gaf.

Ik had Navy en Nyla ook naar de bieb gebracht Jasmine was ook gekomen. waarna ik Isa haalde. weer terug maakte ik haar voet aan de bank vast. " Isa gaat het?" Vroeg ik zacht. " J-j-ja h-h-het g-g-gaat." Stotterde ze. "Wil je eindelijk de tweeling goed zien en vasthouden?" Vroeg ik.

Ze knikte. Ik legde Nyla bij der. "Ze zijn nu 7 weken." Voegde ik er nog gouw aan toe. "H-hoe gaat het met jou?" Vroeg ze zacht. "Het kan beter... Ben er letterlijk net achter dat ik voor de 2de keer zwanger ben..."Antwoordde ik zacht. "Serieus dat need he niet." Zeiden Jasmine en Isa tegelijkertijd.

"Ja alleen jullie en Elijah weten het pas. Weet het zelf nog geen uur. Wie zijn die nieuwe twee meiden?" Antwoordde ik. "Geen idee. Die Rowan kwam der een paar dagen geleden mee aan zetten." Zei Isa. "Av wie is de vader is of weet je dat ni?" Vroeg Jasmine.

"Het kunnen ze bijde zijn. Ik ben een maand geleden door ze bijde verkracht. Ik hoop aan de ene kant Elijah." Antwoordde ik.  Een uur later kwam Elijah Isa weer terug brengen. " Beauty ga jij alvast naar de slaapkamer?" Vroeg hij .ik knikte voor ik weg liep met de tweeling.

I thought I was safe with youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu