Later deze week komt hij. Iedereen zat al in de schuur. We gingen wel gewoon mijn naam gebruiken... "Av ik ga hem zo ophalen. Zou jij bij Isa alvast het eten kunnen gaan brengen?" Riep hij voor hij de deur uit stapte. Een paar minuten later was ik bij Isa. "Isa?" Vroeg ik terwijl ik binnen kwam. "Av hoe gaat het?" Vroeg ze terwijl ze naar beneden kwam.
"Zenuwachtig maar wel goed." Antwoordde ik. " Snap ik zou ik ook zijn." Zei ze. "Ik heb een foto van hem gezien en Jezus wat is hij knap..." Mompelde ik uit. "Hier is trouwens je eten." Voegde ik er snel aan toe. " Ben stiekem blij dat ik hier in mocht van Rowan en Elijah." Zei ze zacht.
"Snap ik. Ik moet zo wel weer terug de tweeling klaar maken. Ik neem ze vanavond wel mee. Als ik je eten kom brengen. " Antwoordde ik. " Gezellig kan der nu al niet op wachten." Grapte Isa. Elijah zou pas naar een uur terug zijn. Ik had inmiddels de vrijheid om over het hele terrein te lopen.
"Av?" Hoorde een uur later toen ik lekker buiten zat met de tweeling. " Ik ben buiten!" Riep ik. "Haai ik ben river." Zei River toen ze eenmaal buiten waren. "Avery. Dit zijn Navy en Nyla. Mijn dochters." Antwoordde ik licht verleggen. Dit was de eerste keer in jaren dat ik mij zelf kon en mocht voorstellen.
"Ik hoorde het van me pa. Erg voor je dat je ouders je uit huis hebben gezet. Ze weten namelijk niet wat ze missen. Ze zijn prachtig." Zei hij snel. "Reden jullie het verder ik moet namelijk aan het werk." Vroeg Elijah. "Ja we redden het." Antwoordde river en ik tegelijk.
"Dankje. Ik snap ze enigszins wel waarom ze het hebben gedaan is was 14 toen ik er achter kwam." Zei ik zacht. " Jemig. Heb je nog contact met de vader?" Vroeg hij verbaasd. Ik schudde nee. "Dat is wel jammer. " Zei hij kopt. "Lust je wat te eten of drinken? " Vroeg ik gastvrij. "Ja lekker. Heb eerlijk gezegd al een aantal dagen niks gegeten, omdat ik er niet genoeg geld voor had." Antwoordde hij.
"Dan gaan we wat lekkers voor je maken." Zei ik lachend. Ik had eindelijk weer is het gevoel wat ik jaren lang heb gemist. Hij tilde Nyla op en hielp mij overeind met Navy. Ik maakte binnen een lux broodje zalm voor hem klaar. Waarna ik hem zijn kamer lief zien en hij zijn tas uit pakte.
Als laatste pakte hij een boek uit zijn tas. Ik was verbaasd. "Lees jij?"vroeg ik zacht. "Ja. Dat heeft er voor gezorgd dat ik het niet op gaf de afgelopen jaren." Antwoordde hij. "Kom dan laat ik je mijn favoriete plek zien in dit huis. " Zei ik vol energie.
Ik nam hem mee naar de bieb. "Welkom in mijn prive bibliotheek." Grapte ik. "Jezus dit is een kamer uit de dromen van een lezer." Zei hij vol verbazing. "Jij mag er ook gebruik van maken. Elijah met Lily gemaakt als verrassing voor mij. " Vervolgde ik zacht. "Lily?" Vroeg hij.
JE LEEST
I thought I was safe with you
Mystery / ThrillerIk dacht dat ik veilig was bij jou? Dit verhaal gaat over 2 beste vriendinnen die al van af de peuterspeelzaal niet bij elkaar weg te krijgen. Nu zijn ze inmiddels 13 Lily en 12 Avery en ze slapen bijna elk weekend bij elkaar. Waaronder de volgende...