ღ-9-ღ

6 0 0
                                    

"Ja vader ik heb er van geleerd." Antwoordde ik onzeker. "Gedraag je, want je zit zo weer vast. Geen contact met Avery." Vervolgde hij. "Ja vader." Antwoordde ik zacht. Waarna ik eindelijk los werd gemaakt.

Gelukkig was de schuur inmiddels afgebouwd. Waar Avery inmiddels voornamelijk in opgesloten zat. "Lily ik wil dat je iets voor mij gaat doen." Zei mijn vader enthousiast. "Wat wilt u dat ik voor u doe vader?" Vroeg ik onzeker.  "Ik wil nog iemand hebben. Avery begint saai te worden." Antwoordde hij. "Ja vader." Zei ik kort.

Hij bracht me naar een dorp in de buurt. Hij had mij een doekje gegeven om iemand buiten westen te krijgen. Zodra dat was gedaan moest ik men pa appen dan kwam hij ons ophalen. Het duurde  even eer ik iemand vond. De gene die ik vond waren een heel stuk ouder en of zwaar drinken. Uiteindelijk vond ik een meisje van 16. Ze was al buiten westen.

Een maal thuis werd ze in dat kleine kamertje gedaan. " Goed gedaan lieverd. Ik ben trots op je. Je mag morgen een paar uur met Avery door brengen. Je hoeft alleen haar nog wast te maken en haar wakker maken." Zei mijn vader.  "W-wakker worden." Probeerde ik rustig. Ik had der al vast gemaakt. Uiteindelijk ben ik een glas water over haar gezicht gegooid.

"Wakker worden!" Riep ik. "J-j-ja ik ben wakker. Waar ben ik. Wie ben jij?" Antwoordde ze angstig. "Je bent thuis. Ik ben Lily. Hoe heet jij?" Vroeg ik zacht. Mijn pa was inmiddels naar Avery gegaan. "I-i-isadora." Stotterde ze. Kort daarna ging ik ook een poging tot slapen doen.

Ik kon alleen niet slapen. Ik hoorde geschreeuw van Isadora komen. Ik ging kijken in de hoop dat ik der rustig kreeg voor mijn vader er wakker van werd. "Isadora? Alsjeblieft doe zachtjes. Maak mijn vader alsjeblieft niet boos. Dat wil je niet. Vertrouw mij." Smeekte ik zo zacht mogelijk.

Je kon namelijk alles horen in de Tiny House. "W-w-waarom niet? W-w-wat is er aan de hand? W-w-wat gebeurt er als hij boos is?" Vroeg ze stotterent. "Mishandelingen verkrachtingen... Noem maar op..." Antwoordde ik zacht. "H-heeft hij het bij jou gedaan? Waarom ben je hier dan nog?" Vroeg ze kort daarna.

"Mhm. Voor mijn beste vriendin..." Antwoordde ik met een traan. "Dat is dus Avery. Ik was al bij toen hij dat zei. Ik vroeg het me al af. Wat is er gebeurt? Hoe oud zijn jullie eigenlijk?" Antwoordde ze.  "Zij is 13 en ik 14. Ze kwam tijdens de vakantie logeren midden in de vakantie was ze snachts verdwenen. Ik ben er zelf achter gekomen..." Antwoordde ik zacht.

Ik was met andere vrienden op pad en zou later terug komen, maar was eerder afgelopen waardoor ik alvast naar huis ging en daar was ze... Probeer alsjeblieft rustig te doen heb echt geen zin dat mijn pa boos word op iemand." Vervolgde ik voor ik naar bed ging.

I thought I was safe with youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu