3🎀

188 17 8
                                    

Beomgyu her zamanki gibi yataktan yuvarlanarak kalktı. Başı feci ağrıyordu tabi 2 saatlik uykuyla ancak bu kadar.

Uyuyamıyordu bu aralar çareleri oyunlarda aramıştı bu yüzden en azından sabah kadar oyun oynadığı için zaman geçiyordu yoksa kafayı yerdi. Yüzünü yıkadı uzun siyah saçlarını taradı. Okul kıyafetini giydi.

"Anne evde misin?"

Annesinin evde olmadığına sevindi uzun bir süre onu görmek, duymak istemiyordu.

Her gün yediği mısır gereğini çıkardı ve hızlıca yedi zamanı bir hayli azalmıştı. Dağnık eve baktı annesi 3 4 gündür uğramıyordu bile ev fazlaca dağılmıştı.

Çantasını kaptı okulun yolunu tuttu. beklediğinden erken okula varmıştı. Her zaman oturduğu cam kenarı arka sıraya geçti. Arkadaşları kantindeydi yüksek ihtimal ama bakamayacak kadar yorgundu.

Dün konuştuğu çocuğu düşünüyordu. Yüzünde aptal bir sırıtış belirdi bu uygulamayı kai yüzünden indirmişti ve ona son olaylardan sonra gayet iyi gelmişti.

Okulda pek bir şey yapmadı. Arkadaşları yanına geldi derslerde uyudu ve annesinin bu sefer evde olmasını ümit etti. Onla konuşacakları vardı.

Eve gittiğinde babasının ona hediyesi olan uzaktan kumandalı araba ile oynadı ona 15. Yaş gününde almıştı. şimdi babasından kalan sayılı şeylerden biriydi bu yüzden ona gözü gibi bakıyordu.

Annesi gelmeyecek gibiydi tabi başkalarının koynundayken aklına bile gelmezdi. Bunu düşününce canı feci yandı. Gözlerini sertçe kapattı ve sol elini duvara sertçe vurdu kanıyordu. Kendini sakinleştirmeye çalışıp pansumanını yaptı.

Saat 2.45

Şaşkın_jun
Pıştttt lolcü

Fındıklı_Tart
Hm

Şaşkın_jun
Hiç uykun gelmiyor mu senin bu saate bir şeye mi üzgünsün.

Fındıklı_Tart
Hiç boş ver ailevi meseleler

Şaşkın_jun
Benimde ailevi meseleler sıkıntı hem babam cici anne bulmuş bana inanabiliyor musun?

Fındıklı_Tart
Oh senin için zor olmalı.

Şaşkın_jun
Evet, biraz ama annemin ölümünün üzerinden uzun zaman geçti ama yine de babamın başka bir kadınla olmasını kaldıramıyorum.

Fındıklı_Tart
Benim babam daha yeni vefat etti. annemin onu aldattığını duyunca kahrından öldü.

Şaşkın_jun
Şey...
Ne diyeceğimi bilmiyorum
Annenle küs müsün?

Fındıklı_Tart
Ona çok kızgınım
Ama ona muhtacım
17 yaşında bir gencim

Şaşkın_jun
Nasıl teselli vereceğimi bilmiyorum ama benimde annem vefat etti seni iyi anlıyorum.

Fındıklı_Tart
Beni anlayamazsın jun
Beni anlamak için ben olmak lazım

Şaşkın_jun
Tamam sakin
Sadece senin için burdayım gece uyumamanın sebebi bu mu?
Üzüntüden mi uyuyamıyorsun?

Fındıklı_Tart
Bu kadar soru yeter!
Yaramı deştiğinin farkında değilsin sana neden bunları anlattım ki eminim yarım arkadaşlarınla bunun goy goyunu yapacaksın.

Şaşkın_jun
Saçmalıyorsun fıstık
Yaranı deştiğim için özür dilerim.
Seni kendime yakın hissediyorum bunları yaşamana rağmen komik birisin bu senin çok güçlü olduğunu gösterir.

Şaşkın_jun
Ama ne yaparsan yap o dönmeyecek kabullenmelisin.

Fındıklı_Tart
Bunu biliyorum beni üzen şey annemin başka adamların koynunda olması belki anlaşarak ayrılsaydı bu olmayacaktı.

Şaşkın_jun
Eğer bunun intikamını almak istiyorsan önüne bak. Geçmişi düşünmemeye çalış

Fındıklı_Tart
Annem değilsin
Bana nasihat verme
Ben çok mu seviyorum! Daha acım taze geleceği düşünecek gibi değilim.

Şaşkın_jun
Bu günlük başka konu konuşalım
Olur mu?

Fındıklı_Tart
Bana fark etmez.

Şaşkın_jun
Ne konuşmak istersin?

Fındıklı_Tart
Bana okulundaki olayları anlatabilirsin. Arkadaşlarını falan

Şaşkın_jun
İyi fikir
Ben seul kolejinde okuyorum.

Fındıklı_Tart
Ne?!

Şaşkın_jun
Hayır hayır burslu değilim. O kadar zekaya sahip değilim henüz.

Fındıklı_Tart
Fazlaca zengin bir ailesiniz anladığım kadarıyla

Şaşkın_jun
Yani denilebilir
Neden nikahına mı alıcan

Fındıklı_Tart
Fena fikir değil aslında

Şaşkın_jun
Hayır hayır ben daha çok gencim. Dkdmösödöwöx

Fındıklı_Tart
Genç olsun güç olmasın demiş atalarımız

Şaşkın_jun
O farklı değil miydi dayı

Fındıklı_Tart
Yok yiğen doğrusu bu arada instan var mı?

Şaşkın_jun
Var dayı aynı ad.

Fındıklı_Tart
İyi istek attım.
Gün içinde yazarım tenefüslerde.

Şaşkın_jun
Tabi dayı ne zaman istersen burdayım.

Fındıklı_Tart
Eyw

"Beomgyu konuşmalıyız"

...

Bölüm çok içime sinmedi ama asıl olaylar diğer bölümden sonra başlıyor bu bölümde beomgyunun aile hayatını gördük.

Oy vermeyi ve yorum yazmayı unutmayın♡.

Kendinize iyi bakın. Umarım tatiliniz güzel geçiyordur.

Diğer bölümde görüşürüz♡.


Müzik Dinler Misin?🎼🎧~Yeongyu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin