"Ne diyorsun Yeonjun?""Sen karşındakini mal mı zannediyorsun!? Bir tek sen mi akıllısın ha!?"
Yeonjunun sinirli sesiyle herkes ikiliye dönmüştü.
Beomgyu kolunu kurtarmaya çalışıyordu.
"Rezil ediyorsun farkında mısın?"
"Aklınla alay etmiyorum en azından..."
"Buna hazır değilim."
"Sevişmeyeceğiz Beomgyu."
"Aklınla fikrin orda zaten."
Bu sefer beomgyunun da kaşları çatıldı. Kolunu kurtarmaya çalıştıkça yeonjun daha da sıkıyordu.
Yeonjun beomgyuyu bir masaya çekmiş karşı karşıya oturmuşlardı.
"Ne zamandır benim olduğumu biliyorsun?" Dedi Yeonjun sinirli bir sesle, sırtını geriye yasladı bacak bacak üstüne attı. Hala yüzünde o sinirli ifade vardı.
"Senin olduğunu bilmiyordum, tanrı aşkına yoksa buluşmayı kabul eder miydim?"
"Beni bulmak istedin bu yüzden aynı okulda olduğumuzu sakladın."
Beomgyu gözlerini kaçırdı, mırıltı halinde konuştu.
"Evet ama başaramadım."
"Benden bir adım öndeydin yine de bulamadın beceriksiz."
Yeonjunun yüz hatları yumuşasa da bu sefer beomgyu kinayeli bir şekilde gülümseyip gözlerini yeonjuna dikmişti.
"Her şeyi baştan konuşma vakti geldi bu sefer bir adım önde ben olacağım, başlıyorum. Beni ne kadar süredir seviyordun?"
"Önce junu sevdim çok ama bana ilgin yoktu bir anonime ilgi duyman mantıksız olurdu."
Beomgyu derin bir nefes aldı o da arkasına yaslandı o sırada garson geldi ve siparişlerini aldı.
"Americano" yeonjun garson kıza gülümsedi.
Beomgyu gözlerini devirdi.
"İce karamel latte"
Kız kafasını salladı son bir kez yeonjuna bakıp gitti.
"Hm devam et."
"Keyif mi bıraktın adamda!"
"Devam et. Beomgyu"
"Sonra sen beni beğeniyordun ben ise seni küstah zengin züppe olarak görüyordum. Sonra bir baktım benim güvenli limanım sen olmuşsun senden başkasını düşünemez olmuşum."
Yeonjun gülümsedi. Bunları Beomgyudan duyduğuna şaşırıyordu.
"Sıra bende."
Beomgyu gülümsedi masaya doğru eğildi bu sefer.
"Benzer bir soru ama beni neden red ettin? beni ne zaman sevdin?"
Yeonjun derin bir nefes aldı ortam çok gergindi.
"Çok yalnızdım, sanın bile beni anlamadığını düşündüğün zaman karşıma kurtuluş limani olarak çıktı. Biriyle konuşursam dertlerini unuturum dedim. Sonra senle tanıştım komiktin ilham vericiydin travmatik anıların olmasına rağmen güçlü bir duruşun vardı.
Derin nefes aldı.
Sonra beni sevdiğini söyledin ama ben yalnızdım seni kaybederim diye korktum çünkü seninle olursam ayrılırsak evimi kaybedebilirim diye düşündüm. Sonra senden etkilendim meleğe benziyordun umursamaz ama aslında her şeyi kafaya takan yapın tatlı geldi gözüme, bir anda aklıma senden başkası girmez oldu. Sonra beni red ettin ben hiç red edilmemiştim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müzik Dinler Misin?🎼🎧~Yeongyu
Fanfictionaynı anda aynı şarkıyı dinleyenleri eşleştiren bir uygulamada tanışan Choi Beomgyu ve Choi Yeonjun'un hikayesi...