21🎀

109 12 3
                                    

Şaşkın_jun
Kes şunu

Fındıklı_Tart
Neyi

Şaşkın_jun
Bana vicdan azabı çektirmeye falan mı çalışıyorsun.
Benim kim olduğumu bilmiyorsun ben aşk acısı çekmem

Fındıklı_Tart
Kimsin söyle bilelim
Yer mi lan acaba/

Şaşkın_jun
Sana güvenmiyorum
Görüldü

Yeonjun öğlene doğru kalktı. Bu gün san onlara gelecekti. San gelene kadar odasında yemeğini müzik dinledi ve şarkısını besteledi. Şarkının adı kalbimin ritmiydi beomgyuya yazmıştı.

Sanın gelmeye yakın yazdığı besteyi gizledi ve duşa girdi bir kaç saat ardından San geldi.

"Beomgyu beni görünce baya şaşırdı aşağıda."

"Benim evimde kimi çağrıcağıma ondan izin alacak değilim"

San başını salladı ve beraber kıyafet seçmeye başladılar. San da giyinip gelmişti ikisi farklı arabalarda geçecekti. Yeonjun önce mingiyi alacaktı.

"Sakın çocuğa kötü davranma ve başkasıyla öpüşme."

"Of ya."

"Sus yeonjun."

"Peki peki."

Beomgyu aşağıda çayını içerken sanla karşılaşmış ve üzülmüştü. Yeonjun onu yanında istemiyordu belliydi bu beomgyu yu nedensiz yere kırmıştı.

Beomgyu akşam partiye tek gidecekti fakat arkadaşı yuna onunla gelmesinde ısrarcı olmuştu.

Yeonjun üstüne beyaz puantiyeli siyah bir gömlek ve siyah bir ceket gitmişti altında da siyah pantalon vardı. (En aşağıda fotoğraflarda yeonjun ve beomgyunun giydiklerini koydumm)

San yeonjun beraber arabaya doğru giderken aşağıda bekleyen beomgyu ile karşılaşmışlardı.

Yeonjun ve beomgyu birbirlerine odaklanmışlardı. İkiside birbirini süzüyordu.

Yeonjun beomgyunun ne kadar güzel olduğunu bir kez daha anlamıştı. Beomgyu gözlerini bir yerden sonra kaçırsada yeonjun arabaya gidene kadar kaçamak bakışlarla beongyuyu izlemişti.

"Partide Görüşürüz yeonjun."

"Görüşürüz "

"Sen niye sinirlisin"
San beomgyuya baktıktan sonra nedenini anladı.

"Çok güzel olmuş San şiir gibi ve ona dilediğim gibi sarılıp öpmek çok isterdim."

San üzgünce yere doğru baktı.

"Küslüğe çare vardır gitmişse çare vardır ama sevmemişse hiç bir çare yoktur yeonjun."

Yeonjun fazlaca olan yaşlarını saklamak için kafasını öne eğdi ve san'a sarıldı ardından mingiyi almak için yola çıktı.

Evinin önünde arabasını park etti ve bir süre minginin gelmesini bekledi. Mingi bir kaç dakika sonra geldi üzerinde siyah gömlek ve siyah bir kot vardı. Güzel görünüyordu.

"Çok bekletmedim umarım."

"Yok, ben de yeni gelmiştim."

Yol boyunca min gi konuşmuş yeonjun dinlemişti aslında sadece aklında beomgyu vardı.

Beomgyu ise yuna ile yoldaydı. Yolda ful ses müzik açmış çılgınlar gibi eğlenmişlerdi.

1 saat sonra soobinlerin yazlığına grlmişlerdi.

Geldikleri yer 3 katlı 7 + 1 bi vilaydı. Kocaman bir arazide tek başınaydı ve denize 5 dakikaydı. Yeşil ve sarının güzel tonlarına boyanmış şirin bir yerdi. Bahçesinde bir sürü küçük masa ve dans etmek için yer vardı. Soobin kapının önünde misafirleri karşılıyordu. Parti alanının katılımcıların hoşuna gittiğini anlamış olduğundan yüzünde gururlu bir sırıtış vardı. Beomgyu etrafa baktığında daha çok kişi yoktu. Bir kaç kişi vardı onlarda içeceklerle uğraşıyorlardı.

Müzik Dinler Misin?🎼🎧~Yeongyu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin