5🎀

139 14 23
                                    

"Nasıl ya?" Diye sordu titrek sesle kai ben de ağlamaya başlamıştım.

"Ben de istemiyorum ama annem evleniyor o adamın evine taşınacağız."

Taehyun da baya üzülmüştü ama bizi teselli etmek için derince nefes alıp konuştu.

"Üzülmek yok illa görüşürüz hem sık sık bizim evlerde toplanırız üvey baban izin vermezse"

Üçümüz sarıldık. Ve içimizdeki üzüntü hissini kenara bıraktık.

Akşama doğru annem eve geldi elinde pizza vardı.

Masaya koydu ve bana sarılıp evden gitti. Hiç bir tepki vermedim. Kai ve taehyun ödevlerden falan çoktan gitmişti.

Moralim bozuk olduğundan müzik uygulamasından still with you dinlemeye başladım.

Şaşkın_jun ile aynı anda still with you dinliyorsunuz müzik zevkimiz taktireşayan!

Şaşkın_jun
Ups yakalandım.

Fındıklı_Tart
Jdmdmsmxmel
Dinleyeceğini düşünmemiştim.

Şaşkın_jun
Açıkçası sen söylediğinden beri dinliyorum. Fazlaca güzel bir şarkı
Onu daha fazla tanımak istiyorum/
Ben de Lol öğrenmek istiyorum. Sen seviyorsan eminim güzeldir.
Lolden nefret ederim/

Fındıklı_Tart
Hiç iyi bir öğretmen değilimdir.
ekdöeldkkdmxöwdm

Şaşkın_jun
Kurabiye ben artık seninle tanışmak istiyorum. 1 haftadır her gün konuşuyoruz ama ben adını bile bilmiyorum.

Choi Yeonjun'dan

Yeonjun ters bir cevap almaktan korktuğu için telefonu kapatıp yanına doğru koydu. Kurabiyeyi tanımak istiyordu. 1 haftadır sık sık konuşuyorlardı daha adını bile bilmiyordu. Ayrıca ona karşı değişik hisleri vardı. Bu hislere karşı çıkmaya çalışıyordu. Tanımadığı birine nasıl böyle bağlanabilmişti ki!

Choi Beomgyu'dan

Elleri terlemişti. Junu o da tanımak istiyordu. Jun onu cidden mutlu ediyordu ama onu beğenmemesinden korkuyordu. Bu süreçte 7 kilo vermişti zaten kilolu bir çocuk değildi bu yüzden bir deri bir kemik kalmıştı. Gözlerinin altı mordu ama junla konuşmaya başlamasından sonra azalmıştı.

Fındıklı_Tart
Oh jun...
Ben şuan kimliğimi söyleme konusunda kendime güvenmiyorum
Lütfen anlayış göster

Şaşkın_jun
Tabi, 2 gün sonra konuşmayı keseceksin ve beni yüz üstü bırakacaksın değil mi? Ben de aptal gibi beni anladığını düşünüyordum.

Fındıklı_Tart
Jun Beni yanlış anladın benim için çok değerlisin ama

Şaşkın_jun
Ama ne kurabiye ama ne? Yalan söylemek zorunda değilsin

Fındıklı_Tart
Benimle tanıştıktan sonra soğumandan korkuyorum.

Şaşkın_jun
Peki kurabiye
Öyle olsun.

Fındıklı_Tart
İyi geceler Jun
Seni kırdıysam özür dilerim.
(Görüldü)

...

Bu bir haftada her gün Kai beomgyu ve Taehyun buluşuyordu. Ama her güzel bir şeyin sonu vardı. Beomgyu hala junla konuşuyordu,tabi gönlünü almak zor olmuştu ve bir kaç gün tribini çekmişti,

Şuan lüks bir arabada 1 koli eşyasıyla yeni "evine" gidiyordu içinde büyük bir sıkıntı vardı.

1 saat sonra varmışlardı Seul de çok fazla trafik olduğu için yarım saatlik yol 1 saat olmuştu. Beomgyu arabadan indi annesi de Beomgyunun koluna girmişti.

Bu andan itibaren hayatının 180 derece değişeceğini nerden bilebilirdi ki...

Umarım beğenmişinizdir vote + yorum atmayı unutmayınn♡

Müzik Dinler Misin?🎼🎧~Yeongyu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin