16🎀

151 15 28
                                    

"Yeonjun sakin ol"

"Seni çok seviyorum Beomgyu ama sen bunu göremeyecek, anlamayacak kadar körsün!"

Yeonjun ellerini sinirle çekmişti. Arkasını dönüp giderken arkadan tak diye bir ses gelmişti.

Yeonjun arkasını döndüğünde yere kapaklanmış Beomgyu ile karşılaşmıştı. Ayakta dahi duramıyordu. Onu burada bırakmak iyi bir fikir değildi. Beomgyuyu kucağına aldı ve hızlıca hesabı halledip çıktı.

"Yeonjun uçuyorum."

"Beomgyu sadece kucağımdasın."

"O da iyiymiş sen yükseklere zıplatırsın."

Yeonjun beomgyunun dediğine saniyelik güldüğünde Beomgyu yeonjunun saniyelik tatlı tebesümünde kalmıştı. Çok güzeldi. Onu sarıp sarmalaması, yeonjun beomguyu kendi odasına çıkardı ve yatağa bıraktı. Beomgyu kendi kendine bir şeyler diyor ve fazlaca gibi gülüyordu.

Yeonjun ise beomgyuya pijama takımı seçti ve Beomgyuyu giydirmeye çalıştı.

Önce beomgyunun saten kırmızı gömleğini sıyırdı. Beomgyu ise kah kahlarla gülüyordu.

"Ah yeonjun sevişiyor muyuz? Eğer öyleyse ilk sen soyunmalısın."

Yeonjun beomgyunun dediklerine alttan alttan sırıtırken aynı anda giydiriyordu. Zor bir giyinme faslı olmuştu. Beomgyu ellerini yeonjunun boynuna dolamış yeonjunun elini yüzünü öpüyordu.

"Beomgyu yapma huylanıyorum."

Beomgyu ellerini çekti ve arkasındaki döndü. Yeonjun ona dokunurken elini itti.

"Trip mi yiyorum?"

"Evet."

Beomgyunun donuk sesle Söylediği şeye yeonjun gülümsemiş Beomgyunun yanaklarını ve boynunu öpmeye başlamıştı.

"Öpme."

Beomgyu trip atmaya devam edecekken sonunda dayanamamış yeonjuna sarılmıştı.

"Yeonjun jun jun."

"Jun mu? Bana öyle hitap etme."

"Adını bilmiyorum kii"

Yeonjun ve Beomgyu sarılmış uykuya dalacakken beomgyu bir uykusunda bir şeyler mırıldanmıştı.

"Sende mi beni seviyorsun ona noldu ki?"

Yeonjun dediklerinin yarısını anlamış kelimelerin yarısını beomgyu yutmuştu.

Ardından Beomgyu Yeonjunun kollarına sızmıştı.

Beomgyunun kıpırdaması ile yeonjun da uyanmıştı.

"Yeonjun benim burada ne işim var başım çok ağrıyor off"

Yeonjun dünü hatırladı ve hafifçe gülümsedi acaba beomgyu da hatırlıyor muydu?

Beomgyu yeonjuna teşekkür etti. Hızlıca odadan ayrıldı. Dünü hatırlıyordu evet, ama o yeonjunu sevmiyordu. Yeonjun onun üvey kardeşiydi. Bu doğru değildi. Beomgyu hızlıca otelin tuvaletine girdi. Odasına gidemiyordu çünkü felix ve hyunjin beomgyu ve felixin odasındaydı. Elini yüzünü yıkadı, açık büfeye gittiğinde akşamdan kalma jisungu gördü.

Yemek aldı ve jisungun yanına geçti. Biraz konuştular sonra yanlarına akşamdan kalma yuna ve felix geldi.
Selamlaşma faslından sonra yuna dün hatırladıklarını anlattı.

"Bu arada sen neredeydin beom bu kıyafetler kimin?" Dedi felix meraklı bir sesle o hyunjinle gelmişti tahmin edildiği gibi.

"Yeonjunun beraber geldik."

"Ooo aşıklar siziiii"

"Saçmalama yuna lütfen."

Masaya yunalarla gelen çocuk omzunu silkti ve masadan hızlıca kalktı.

"Noldu be buna?" Dedi jisung şaşkınlıkla

"Ben de bilmiyorum, ya bizim sınıftan bir çocuk sessiz ama iyi biridir size tanıtmayı unuttum."

Herkes çocuğu tanıyordu ama pek iletişimleri olmamıştı. Yunanın ailesi ile ailesi yakındı bu yüzden ara sıra onlara katılıyordu.

Pek bir şey olmadı. Felix ile odalarına çıkıp giyindikten sonra beraber busanı gezdiler.

Yeonjun ise sanla yalnız kalmak için fırsat kolladı. Ona olanları anlattığında san onların olacağına kesim gözüyle bakıyordu. Yeonjun genelde tek gecelik ilişkiler yapıyordu ama beomgyu aklını başından almıştı. O ekiple birlikte busanı gezdiler.

Tek sorun beomgyu ondan köşe bucak kaçıyordu. Yeonjun anladı beomgyunun her şeyi hatırladığını. Niye kaçıyordu peki?! İstemiyor muydu beomgyu onu? O gün çok iyilerdi. Oysaki önceki gece Sarılarak uyumuşlardı.

Yeonjun karar vermişti. Beomgyu ile er geç konuşacaktı. Onu akşam yemeğinden sonra ana koridorda gezerken görmüştü. Beomgyu onu gördüğünde adımlarını hızlandırmıştı fakat yeonjun ona yetişmişti.

"Ne bu hareketler beomgyu!?"

"Ne varmış hareketlerimde!?"

"Her şeyi hatırlıyorsun değil mi?

"Evet..."

"Neden peki niye!?"

"Başkasını seviyorum."

"Nam jun yüzünden o piç yüzünden mi doğru onla sevgiliyken başka bir adamın yatağında yatabilirsin değil mi onla sevgiliyken niye yaptın?"

"Sorun o değil yeonjun."

"Ne o zaman ne!? Sevgiliyken cidden benim yanımda mıydın?!"

"Ben Nam jun ile sevgili değilim!?"

"sevgili olmadığın biriyle neden öpüştün o zaman, doğru doğru senin tek istediğin öpüşmekti "

"O beni öptü ve bu durum seni ilgilendirmez!?"

"Senden hoşlanıyorum Beomgyu tabiki ilgilendirir!?"

"Ben başkasını seviyorum yeonjun, dün senin yanındayken onu sayıklıyordum"

Beomgyunun hafif mahcubiyetle söylediği şey yeonjunun zihninin durmasına neden olmuştu.

Choi Yeonjun'dan

Gözlerim yavaş yavaş doluyordu. Siktir, bu çok utanç verici ilk kez birinin karşısında ağlıyorum düşündüğümden daha korkunç çok zayıf hissediyorum.

Hızlıca arkamı döndüm Beomgyu bana sesleniyordu ama zihnim bulanıklaşıyordu.

"Kimse beni ağlarken göremez git beomgyu."

Beomgyunun bir şey diyecek yüzü olmadığı için gitti ve beni yalnız bıraktı. Hızlıca otelin terasına çıktım. Şansıma kimse yoktu. Her yeri yıkıp dağıtmak istiyordum fakat bunlar çözüm değil. O beni sevmiyor işte. Bu düşüncem beynimin içinde dolaşırken kendimi akmasın diye tuttuğum göz yaşlarım akmaya başladı...

....
Selammm nasılsınız?
Yeni bölümü umarım beğenmişsinizdir
Sınavlardan dolayı gecikti

Oy ve yorum atmayı unutmayınn♡

Müzik Dinler Misin?🎼🎧~Yeongyu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin