"Beomgyu iyi misin uyan! uyan! Lütfen beomgyu özür dilerim beomgyu."Alnından oluk oluk kan akan yeji çığlık çığlığaydı. Gözlerinden akan yaşlar beomgyunun alnını ıslatıyordu.
"Beomgyu! beomgyu!"
Yunanın durumu aralarındaki en iyiydi araba sol tarafını vurmuştu bu yüzden yeji ile beomgyu kafasını sertçe vurmuşlardı. Beomgyu kafasını cama vurunca çarpmanın etkisi ile kırılmıştı ve bilincini hızla kaybetmişti.
Yuna ise sızmıştı kendisi hala arka koltukta uyuyordu. Görünürde pek bir şey yoktu.
Yeji diğerlerine nazaran daha iyiydi hızlıca uyanmıştı.
"Kimi aramalıyım? Annemi, hayır hayır bu çok saçma."
Yeji beomgyunun üzerinden akan kanlara baktı. kafa travması geçirmesinden endişeliydi.
"Alo lütfen yardım edin arkadaşım bilincini kaybetti yolda kaza yaptık!"
"Lütfen önce sakin olun adresinizi biliyor musunuz?"
"Bir yolun orada işte bilmiyorum konum atabilirim."
"Başka yaralanan var mı?"
Yeji yeni yeni hissettiği yarığa elini sürdü.
"Kafam yarılmış, benimde"
"Peki hemen geliyoruz."
Yeji telefonu kapattıktan sonra paniği azalmıştı şimdi akıllıca karar verme gerekiyordu.
"Arabamın arkasında ilk yardım çantası var onu kullanabilirim"
Çantasını açtı. Öncellikle kendi kafasını bir bezle bağladı. Şuan kafasına pansuman yaparsa acıdan bayılabilirdi. Bu da tek uyanık olan kişiyi de kaybetmekti. Şansına bir kaç dakika sonra yuna uyanmıştı. Pek kendinde olmasa da canlıydı. Yeji beomgyuya pansuman yapmaya başlamıştı. Kafasındaki cam kırıklarını çıkarıyor ve yaraları temizliyordu yani elinden geleni yapıyordu çünkü bu loş ışıkta görmek imkansıza yakındı.
Çok geçmeden fakat yeji için bir ömür süren beklemenin ardından ambulans gelmişti.Hızlıca herkesi kontrol etmeye başlamışlardı. Şanslılardılar ki kimsede ciddi bir sorun yoktu. Yejinin başı da çok derin değildi dikişe gerek yoktu.
..
"Tatlım sakin ol hazırlan hastaneye gidelim."
"Sakin falan olamam! oğlum ölüyordum biricik oğlum."
"Ne bu ses gece gece." Yeonjun gözlerini ovuşturarak salona girmiş ağlamaktan gözleri kızarmış kadına bakıyordu.
"Açıklamayacak mısınız?"
Yeonjunum sorusunu kadın duymazdan gelmişti. Yeonjun oğluna iyi davranmadığı için kadın ona açıklama yapmamıştı.Yeonjunun babası ise usulca yeonjuna yaklaşmış kadının duyamayacağı bir şekilde fısıldamıştı.
"Oğlum beomgyu kaza geçirmiş durumu çok ciddi değilmiş ama kafasını sert vurmuş"
Yeonjunun gözleri dehşetle açıldı. Kareli pjamasını çıkarma gereksimini duymadan hızlıca arabaya ilerledi.
"Özel sung hastanesine kaldırılmış."
Yeonjun babasına minnetle baktı ve arabaya atladı.
30 dakikalık yolu 20 dakika da gelmişti. Gözlerinden yaşlar akıyordu. Fazlaca gergindi beomgyuyu o bıraksaydı böyle bir sorun olmayacaktı.
Yeonjun ailesinden tabiki ailesinden önce gelmişti gördüğü ilk doktora sordu.
"Acil gelen hasta choi beomgyu hangi odada biliyor musunuz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müzik Dinler Misin?🎼🎧~Yeongyu
Fanfictionaynı anda aynı şarkıyı dinleyenleri eşleştiren bir uygulamada tanışan Choi Beomgyu ve Choi Yeonjun'un hikayesi...