Beomgyu gezi haberlerini duyunca arkadaşı namjunun yanına gitti.
"Bu gezi haberleri ne?"
"Okulumuzun geleneksel busan gezisi var her yıl 11. Sınıfları götürüyorlar."
"Kalmalı mı?"
"Evet, 1 gün kalmalı"
"İyiymiş."
Beomgyu namjun ile biraz daha konuştuktan sınıfına gitti. Herkes geziden bahsediyordu.
Sınıftan arkadaşı felixin yanına geçti. Gezi hakkında konuştular.
"Güzel olacağına eminim , şansımıza şehirin en iyi otelinde kalacağız üst sınıflar içinde bir gece klübü olduğundan bahsediyorlardı."
"Oh cidden mi?"
Gezi bu cumaydı. Cuma yola çıkıyor pazar seule geri dönüyorlardı. Bir gecelerini yolda geçireceklerdi.
Biraz daha konuştular sonra hoca sınıfa geldi ve ders başladı.
Ders bittikten sonra beomgyu arkadaşı felix ile kantine indi.
Choi Yeonjun'dan
"Geziye geliyorsunuz dimi?"
Dedi yeonjun kalabalık gruba dönerek"Sence katılmaz mıyız, tabiki ordayız"
Diğerleri de hyunjini onayladı."Hyunjin ne arıyorsun?"
"Benimkini kantine indi galiba."
"Seninki mi ha hatırladım. Benimkinin yanındaki mi?"
"Seninki?"
Dedi meraklı gözlerle hepsi"Benimki mi Beomgyu kardeş olarak söyledim."
Az kalsın yakalanacak olan yeonjun paçayı kurtarmanın rahatlıyla derin bir nefes verdi.Hyunjin üzerinde durmadı ve beni hızlıca kantine çekiştirmeye başladı.
"Ya oğlum manyak mısın? sall"
"Yok kank benimkini görcem."
Derin bir nefes verdim Ve kantine girdik. Çok sıra yoktu.
Beongyu ve felix alacakları şeyi sipariş vermeye başladılar.
İkimizde yanlarına gittik.
"Felix bey sizinki 43.50 lira beomgyu bey sizinki de 47 lira efiyet olsun."
Hyunjin felixin hesabını öderken ben de beomgyunun hesabını ödedim. Beomgyu Şaşkın gözlerle bana baktı.
"Gerek yoktu ama sağ ol."
"Felixinkini hyunjin öderken utanma istedim. Yoksa kendini bir şey sanma."
"Hm öyledir aynen, niye yaptığın kibarlığı söylemeye utanıyorsun 'kötü çocuk' "
"Neyse ne, ne aldın?"
"Fındıklı tart ve portakal suyu."
"Fındık mı hadi ama fıstık vr ya ceviz varken."
"Sana soran olmadı?"
"Fındıklı mı?"
Şaşkınca durdum. Fındıklı tart aklıma gelmişti. Fındık seven ne çok insan varmış."Evet, söyledim ya"
Başımı salladım. Hadi ama Fındıklı tart bizim okulda olacak değil ya
Teneffüslerde pek fazla bir şey olmadı. Beomgyu yine o Nam jun denen itle takıldı. Galiba bir gün elimde kalacak.
Akşam olduğunda arabaya doğru gitmiş Beomgyuyu beklemiştim.
Beomgyu yanında Nam jun ile çıkmıştı.
"Yeonjun sen git ben Nam junla gideceğim."
"Yarına matematik ödevi var beomgyu otur onu yap!"
"Sana ne? Hem ben ödevi çoktan yaptım."
Beomgyu bana ters bir bakış attıktan sonra Nam junla Gitmeye başlamıştı.
Sinirle arabama bindim. Ondan hoşlanıyordum. Artık emindim.
Sinirle eve gittim. Odama çıktım ve hemen mavi lacivert renklerinde olan gitarıma sarıldım ve müzik odamda çalmaya başladım. Aklım beomgyu da olduğu için dinlediğimde aklıma o gelen bir şarkıyı çalmaya başladım. Dangerous woman ariana grande
O sırada beomgyu Nam junla sahil kenarına gelmiş bir şeyler içiyorlardı.
Choi Beomgyu'dan
Nam junla keyifli zaman geçiriyordum fakat içimde bir his vardı. Onda yanlış bir şeyler vardı. O jun değildi. Jun gibi değildi işte nerden anladın diye sormayın ben de bilmiyorum.
İkimizde baya eğleniyorduk. Sahilde gezdikten sonra alkollü bir mekanda oturmuştuk.
Sıkılınca gitmeye başladık ve bana mesaj geldi.
Jundan
Yani Nam jun değildi. Şaşırmıştım ama belli etmemek için tek düze ifademi korudum.
Şaşkın_jun
Ses kaydı*
Nasıl?Mesaja üstten bakmıştım. Şuan sesli mesajı açamazdım. Ya junun sesi varsa ve silerse!?. Hemen kulağıma tuttum.
Gelen müzik sesi ile gülümsedim. Fazlaca güzeldi.
Fındıklı_Tart
E süper buŞaşkın_jun
Sence o beğenir mi
Yani sevdiğim çocukFındıklı_Tart
Bilmem ki
Yani
Bence beğenir
Nam junun yanında ağlayamam/Şaşkın_jun
Bilmem ki
Hiç öyle bir tipe benzemiyor.Beomgyu fazlaca üzülmüştü. Juna karşı hisleri vardı ve o sadece ona sevdiği kişiyi anlatmak için yazıyordu.
Nam jun beomgyuyu evinin önünde indirdi ve ona yaklaşıp dudağına bir öpücük kondurdu. Beomgyu kendini hemen geriye çekmişti.
"Ah beomgyu özür dilerim-"
"Şey inmeliyim matematik ödevini nasıl unuttum haha görüşürüz." Olayı yumuşatmak için attığı gülüş olayı daha da garip hale getirsede sorun yoktu.
Beomgyu hemen arabadan inip dalgın bir şekilde eve girmişti.
Odasına çekilmiş üstünü değiştirmişti ama hala üstündeki şoku atamamıştı.
Yeonjun da beongyuyu görmek için odasına doğru gidiyordu.
"Evet kai öpüştük tekrar tekrar sorma."
Yeonjunun duyduğu şeyle başından aşağıya kaynar sular dökülmüştü.
Nam junda bulup onda bulamadığı şey neydi ki?
Yeonjun durunca odasına gitti. Kafasına dağıtmak için duşa girdi. Ardından playlistinde uzun zamandır dinlemediği ama sevdiği bir şarkıyı açtı.
Fındıklı_Tart ile aynı anda sen ona aşıksın dinliyorsunuz müzik zevkiniz taktire şayan!
...
Evettt biraz acı çekiyorlar ama yapacak bir şey yok. Neyse geçiş bölümü gibiydi umarım seversiniz!!
Oy ve yorum atmayı unutmayınnnn
Sınav haftası başladığından bölümler gecikebilir stoktan atıcamm.
Bayyyy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müzik Dinler Misin?🎼🎧~Yeongyu
Fanfictionaynı anda aynı şarkıyı dinleyenleri eşleştiren bir uygulamada tanışan Choi Beomgyu ve Choi Yeonjun'un hikayesi...