13🎀

139 14 27
                                    

Yeonjun koşarak geldi ve beomgyuyu omzundan çekti.

"Ne oluyor burada?" Yeonjunun sinirlice sorduğu soruyu hiç kimse dikkate almamıştı.

"Öpüşüyoruz işte, işime karışma yeonjun."

Beomgyunun söylediği şeyle yeonjunun gözleri döndü.

"Ulu ortalık yerde öpüşerek adını orospuya mı çıkartmak istiyorsun!"

Eun woo beomgyuyu belinden tutarak kendine çekti ve cevap verdi.

"Sanane kardeşim, sen az önce burada 4 kızla birden öpüşmüyor muydun? Dersi senden mi alacağız hayırdır?"

Eun woo nun söylediği cümleyle birlikte yumruk yemesi bir olmuştu.

"Yeonjun ne yapıyorsun manyak mısın?"

Eun woo yanağını tutarken yeonjun beomgyunun kolunu çekiştirip evin yanlarındaki tenha bir yere getirdi.

"Neden öpüştün onla?"

"İstedim öptüm sana hesap vermek zorunda değilim!"

"Tek istediğin bu mu!? Öpüşmek?"

"Evet bu sorun mu var!?"

Bu cümleden sonra yeonjun beomgyunun dudaklarına yapıştı. Onu sertçe öpüyordu.

Sorun şu ki Beomgyu ona karşılık vermiyordu...

Yeonjun bir kaç saniye sonra kendini geri çekti ve şaşkın bedene baktı.

"İstediğin oldu. Elin adamları ile öpüşme Choi Beomgyu"

Beomgyu şaşkınlıktan kafasını salladı ve orada kala kaldı. Yeonjun ise arkadaşlarının yanına ilerliyordu.

Oraya gittiğinde eun woo ona ölümcül bakışlar atıyordu. Ardından kızarmış yanağı ile yeonjunun yanına yürüdü.

"Beomgyu nerede?"

"Seni ilgilendirmez?"

"Nereye götürdün onu?"

"Ona abisi olarak bir ders verdim diyelim."

Eun woo uzatmadı ve masadan kalktı. Olay durulmuştu. Kısa süre sonra beomgyu geri dönmüş arkadaşlarının yanına gitmişti.

Kısa süre sonra herkes dans alanında toplanmıştı. Bu partinin 2. Kısmıydı. Herkes parti alanında toplanır ve delice dans ederdi.

Dans alanına gitmiş kenarda duruyordu. Dans etmeyi pek düşünmüyordu. Etrafa baktığında yeonjunun kızlarla dans ettiğini görmüştü.

Napmaya çalışıyordu bu çocuk!?

"Şey, dans edelim mi?"

Yanına gelen yakışıklı çocukla gülümsedi. Uzun boyluydu bembeyaz teni mavi saçları ve starboy tarzı giyiniş stili vardı.

"Olur. Neden olmasın?."

Beomgyunun elinden tuttu ve karşılıklı dans etmeye başladılar.

Beomgyu yeonjuna görünmekten çekiniyordu. Başka bir olay daha istemiyordu. Karşılıklı dans ederken beomgyu çok fazla gülüyordu.

Robert çok komik çocuktu. Babası amerikalı annesi koreliydi. Amerika da büyük bir ayakkabı şirketleri vardı. Hobilerinin çoğu ortaktı böylece daha da iyi anlaşmıştılar.

"Evet sonra da eve taşıyana kadar canımız çıktı."

"Cidden mi? hahahaha"

Beomgyu gülerken kafasını çevirdi ve onlara dik dik bakan yeonjun ile karşılaştı.

Müzik Dinler Misin?🎼🎧~Yeongyu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin