"Napıyorsun odamda? nasıl cüret edersin odama girmeye? hırsız!"
Beomgyu'nun duyduğu cümlelerle eli ayağı birbirine karıştı. Gözleri doldu. Ağlak biri değildi, olmamıştı. ama haksız yere ona bağırıp çağrılmasını da kabul edecek değildi. Gözlerinden yaşlar aktı.
Hüngür hüngür ağlamamak için kendini tutuyordu. Ardından yaşlı gözleri ile Yeonjunun gözlerine baktı.
Pişman gözüküyordu. Yeonjun da yatağa oturdu ve beklemediği bir şey yaptı.
Ona sarıldı.
Beomgyu ağlamaya devam ederken onun sırtını sıvazlıyordu. 3 dk önce ona bağıran çocuk şimdi teselli veriyordu. Bir kaç dakika sonra Beomgyu Yeonjunu ittirdi.
"Şey havuzun anahtarı sendeymiş alabilir miyim?"
"Niyeymiş?"
Beomgyu başta şaşkınca baksada sinirli bir tonda cevap verdi.
"Sanane? babanla konuştum."
Yeonjun merak etsene pek üstelemedi. Aklı hala Beomgyu ile sarılmasında kalmıştı. Acaba parfümü neydi çok güzel kokuyordu.
Beomgyu anahtarı aldı ve odasına gitti.
Şakşukaa
Beomgyu
CUMARTESİ BİZE HAVUZ PARTİSİ YAPMAYA GELİYORSUNUZKai
NEEEEEEE
KAÇTAATaehyun
Kaçta bir de adres atBeomgyu
Saat 2 de
Adresi atayım
Konum*Kai
Aaaaa çok heyecanlıBeomgyu
Evettt.Şaşkın_jun
Naber?Beomgyu'nun göğsü gördüğü mesajla hızlandı.
Fındıklı_Tart
İyiii sen?Şaşkın_jun
Kıskanç/
Şey fıstık
Sana bir şey soracağım
Ama yargılamak yokFındıklı_Tart
Tabiki her zaman
İTİRAF GELİYOOO/Şaşkın_jun
Ben kardeşim gibi olan birine garip bir şeyler hissediyorum
Anlarsın ya ondan işte
Zaten kardeşim aq/
Sence ne yapmalıyım.Fındıklı_Tart
Seni mi sevcekti sanki/
Bşlmiyurum/
Ona krndin gibş dsvran zaten sebecektir.Beomgyunun göz yaşları telefonu ıslatıyordu.
Şaşkın_jun
Üzüldü mü/
Yok be/
Sağ ol da aramız pek iyi değil sence nasıl hoşuna giderim.Fındıklı_Tart
Seni tanımıyorum jun
Bir fikrim yok
Git onla konuş
BUNU DEMEYECEKTİM AQ/Şaşkın_jun
Ha peki şey
Sağ ol
Umarım başarırımFındıklı_Tart yazıyor
Görüldü
Fındıklı_Tart yazıyor
GörüldüBeomgyu telefonunu sinirle yatağa fırlattı. Ondan hoşlandığını düşünmüştü aptal gibi.
"Bir anonimi niye sevsin?"
"Sanaldan öylesine tanıştığı birisiyim, kendime fazla anlam yükledim..."
Beomgyu sinirden gülüyor hemde ağlıyordu. Telefonunu açtı ama arayacak birini bulamadı. Yalnızdı her zamanki gibi...
Choi Yeonjun'dan
Soobin bu cumartesi havuza girelim diye tutturuyordu nasıl aynı günü buluyorlar ya!
"Ya soobin havuz müsait değil. diğer haftaya"
"Hadi amaaa beni mi kıracaksın hem batıyorsunuzda benim mi haberim yok?"
"Ne alaka olm."
"Kiraya mı verdiniz?"
"Yok Beomgyu arkadaşları ile girecek."
"Hemen evin kaynaklarını kullanmaya başlamış, sonradan görme fakir tabi parayı buldu ya hemen atlar ıyy!"
Yeonjun Soobin'in böyle konuşmasından pek hoşlanmamıştı. Sonra hemen içinden bu hissi attı. Para avcısı kadının sonradan görme oğlunu koruyacak değildi değil mi?
"Neyse aynı güne denk getirelim. halk havuzlarına gidiyormuş gibi düşüneyim."
"Ya soobin uğraşmaya değer mi?"
"Değer değer, hem eğlencesini bozmuş oluruz."
Yeonjun iç çekti ve onaylayarak telefonu kapattı. Beongyunun odasına adımladı. Ona hesap vermek zorunda değildi ama vermesi gerektiğini hissediyordu.
Odaya kapı çalmadan girmişti. Evet şimdi Beomgyu ile bir posta kavga edecekti.
İçeri girdiğinde ise gözleri kırmızı, yanakları ve kirpikleri ıslak, pembe pjama takımıyla uykuya dalmış bir Beomgyu görmeyi beklemiyordu.
O, çok tatlıydı. Dudakları göz yaşlarından dolayı ıslanmış ve kızarmıştı. Kendini tutamadı ve beomgyunun yanına yatağa oturdu. Siyah uzun saçlarını yavaşça okşadı.
Beomgyu mayıştığından hoşlandığını belli eden mırıltılar çıkarmıştı.Yeonjun gerilerek elini çekmişti. Beomgyu ise gözlerini tam olarak açmış elleri ile gözlerini ovuşturmuş baş ucundaki bedene baktı.
"Yeonjun burada ne işin var?!"
Yeonjun Beomgyuyu süzmeye devam ediyordu. Bir şekilde düşüncelerini toplayıp konuştu.
"Cumartesi günü benimde arkadaşlarımda havuza gelecekler sizi çok rahatsız etmeyiz."
"Offf günler çuvala mı girdi!? Neyse çık odamdan."
Yeonjun kafasını salladı ve üzgünce çıktı.
Niye üzgündü ki odadan kovduğu için mi?
Buna mı üzülecekti sanki!?
Evet üzülüyordu.
Yeonjun odasına üzgünce gitti ve yatağa atladı. Yarın okul vardı bir de...
...
Bu bir kaç günde pek bir şey olmamış, Beomgyu bir çok insanla kaynaşmıştı. İsmi jun olanları bir deftere yazıyordu. Çok fazla 11. Sınıf olduğu için bulması onu zorlasa da bulabileceğini düşünüyordu. Açıkçası jun'un en yakın arkadaşı Nam jun olduğunu düşünüyordu. Nam jun kibar, derslerinde başarılı ve orta yakışıklılıkta bir çocuktu.
Bu bir kaç günde yeonjun her zamanki halindeydi. Arkadaşları ile gezmiş içmiş ve partilemişti. Nam jun bu aralar fazlaca gözüne batıyordu. Beomgyuya yakın tavırları sinir bozucuydu. Tenefüslerde Beomgyu'nun tuttuğu elini kırmak istiyordu. Bu aralar "sevgili üvey kardeşini" herkesten her şeyden sakınır olmuştu. Onla daha fazla zaman geçirmek için kurs çıkışı özel şoförlüğünü yapıyordu (tabi bunun için istekli olduğunu sevgili kardeşine gösterip karizmasını çizmiyordu.)
...
Sonunda büyük gün gelmişti partisiii
Evettttt Bu bölümde bu kadardı hoşça kalınnn
Oy+yorum lütfen aşklarım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müzik Dinler Misin?🎼🎧~Yeongyu
Fanfictionaynı anda aynı şarkıyı dinleyenleri eşleştiren bir uygulamada tanışan Choi Beomgyu ve Choi Yeonjun'un hikayesi...