Sabah 6.30 da alarmın sesine uyandım. Bir aralar her gün babam öperek uyandırırdı. Ne kadar maziyi anmak istesem de okula hazırlanmam lazımdı.
Klasik işlerimi halletim ve odadan çıktım. Kahvaltıya indiğimde yeonjun yoktu. Hizmetli kadın gülerek şarkı söylüyor masayı donatıyordu. Söylediği şarkıyı ben de çok sevdiğimden ona eşlik etmeye başlamıştım kadın başta şaşırsa da sonra hoşuna gitmişti.
"Bu ses ne sabah sabah karga sesini sustur"
Yeonjun bir gözü açık diğer gözü kapalı uykulu bir şekilde masaya geldi.
Hizmetli kadının da benimde modum düşmüştü. Bir mutlu olmamıza izin vermiyor küstah şey.
Yemek yerken telefonda kai ve taehyunla mesajlaşıyor kıkırdıyordum.
"Kimle konuşuyorsun sabah sabah"
"Sanane yeonjun"
Çaprazımda oturan yeonjun telefonu mu çekmek için hamle yaptı.
"Özel hayat denen şeyden haberin yok mu?"
"Sabah sabah başımı şişirdin beomgyu"
Beomgyu oflayarak ayağa kalktı ve kapıdan çıktı.
Yeonjun ise sırıtıyordu. Sırıttığını fark ettiği an gülümsemesini sildi bu neydi? O çocuktan etkilenmiş olamazdı. Bir anda beomgyu ile düşünceler beynine akın etmişti.
Şimdi düşününce uzun siyah saçları, güzel yüzü küçük burnu fazlaca sıska bedeni
Tatlıydı.
Yeonjun onu daha fazla düşünmeye devam ederse hoş şeyler olmayacağının farkına varınca yutkundu.
Zorlukla ayağa kalktı ve arabaya ilerlemeye başladı.
Beomgyu dışarı da bekliyordu.
"Şey hangi arabaya bineceğiz?"
Sesi oldukça masum çıkmış, Burnu soğuktan kızarmıştı. Yeonjun Beomgyuya baktığında ceketinin eski olduğunu fark etti onu ısıtabilecek gibi değildi.
Yeonjun başta Beomgyu ile aynı arabaya binmek istemese de şuan bu düşünce onun heyecanlanmasına neden olmuştu.
Beraber yeonjunun arabasına adımladılar son model siyah renk bir spor arabaydı. Güzel gözüküyordu ama Beomgyu paradan tav olabilecek biri değildi. Paranı nereye harcadığın ve o parayı nasıl kendini geliştirmeye harcayacağınla ilgileniyordu.
Beomgyu yeonjunun yan koltuğuna oturdu ve okula doğru sürmeye başladılar.
Beomgyu yeonjunla hiç konuşmamıştı. Yeonjun da dikiz aynasından bazen beomgyuya bakıyordu.
Beomgyu okula gittiği gibi hemen insanlarla tanışmaya çalışacaktı. Junu bulmak istiyordu. Harika arkadaş olacaklarından emindi.
Okula geldiklerinde beomgyu tam inecekken yeonjun onu bileğinden tuttu.
"Bekle şu kıza görünmeden in."
Beomgyu ondan utandığını anlamıştı. Haklıydı da kim isterdi üvey kardeşi ile aynı okulda olmayı? ikisi de birbirlerine bu kadar nefret beslerken birbirlerinden kaçacak yer ararken aynı okul aynı ev çok zordu.
Beomgyu sesini çıkarmadı ve kızıl saçlı kız görmeden arabadan inip koşarak uzaklaştı.
Okula girdiği gibi çok şaşırmıştı. Garip bir okuldu koridorlar kırmızı dolaplarla kaplıydı ve her yerde oturma ve otomat alanları vardı.
Okula girdiğinde ne yapması gerektiğini anlamadığı için öylece durmuştu. Şu anki en mantıklı şey 11 lerin katına çıkmaktı. Oradan sonra yardım alabilirdi. İlk bulduğu merdivenden çıkmaya başladı çok katlı bir okuldu.
Okulda herkes sanki bir moda showuna gelmişti herkes okul kıyafetini kişiselleştirmiş kesip biçmişti beomgyunun sadece ekoseli koyu yeşil siyah gömleği vardı. okul üstünün üstüne ceket niyetine giymişti.
Bir çocuk yanına geldi.
"Selam merhaba yenisin galiba? istersen müdürün odasına kadar sana eşlik edebilirim."
"Ah buna çok sevinirim. Bu arada adın ne?"
"Benim adım sunoo senin?"
"Beomgyu"
Sunoo gülümsedi ve Onu müdürün odasına kadar götürdü.
İçeri girdiğinde müdür yutkunup konuştu.
11/E desin kardeşinle aynı sınıfta
O benim kardeşim değil diye bağırmak istese de beomgyu sakinliğini korudu.
Kafasıyla onaylayıp müdürün odasından çıktı. Sınıfa girdiğinde orta sıralardan birine oturdu. Etrafa baktığında herkes kendi halindeydi.
Choi Yeonjun'dan
Beomgyu gittiğinden sonra bizimkilerin gördüm ve yanına gittim.
San,hyunjin,soobin(bad boy kelimesinin yanında bu üçlüyü de hediye ediyorlarmış ekmdöeldösödçs) ve niki vardı.
Yanlarına gittiğimde soobinin vereceği partiden konuşuyorlardı.
"Karinanın partisinden iyi olmak zorunda bu sefer en iyisi olacak"
Soobin ve karina parti işlerinde birbirlerine rakipti en iyi parti kimin olacak tartışması vardı.
En iyi partinin şartları şunlardır.
En iyi içkiler
Parti alanın süsü
Ve gelen kişilerin sosyetesi"Gelirken arabada birini gördüm kimdi?" Nikinin bana meraklı bir sesle sorduğu soruya afaladım ve bir kaç saniye ne diyeceğimi düşündüm. Yalan söylememeye karar verdim çünkü bir yerden sonra patlayacaktım.
"Üvey kardeşim."
Diğerleri şaşkınlıkla bakarken hyunjin kah kah yı basmıştı.
"O fahişenin oğlu da bizimle aynı sosyete de ha! Baban seninle onu eşit görmüş."
Diğerleri de hafiften kıkırdarken ne diyeceğimi bilememiştim. Sustum.
Ama onlara yetmemiş olmalı ki Beomgyunun sınıfını bulmak için üst kata çıktılar.
Choi Beomgyu'dan
Beomgyu sınıfta müzik dinlerken sınıfa bağırarak giren çocuğun ne yaptığını anlamak için kulaklığını çıkardı.
"Oooo fahişenin oğlu da buradaymış annen çok uğraştı mı ha? bu okula gelebilmen için"
Bir anda bir çocuk dibime girmiş Alaylı Alaylı konuşmuştu.
"Annemle düzgün konuş!"
etrafa baktığımda bir kaç kişi kıkırdıyor bir kaç kişide şaşkınlıkla olayı izliyordu.
"Yeonjunun babasının parasını bol bulunca yapıştınız tabi"
"Sana ne sana ne! Mirasa mı ortaksın gerizekalı sana ne?"
Sinirden gözüm dönmüştü. Ama durmaya niyetim yoktu.
"Noldu yoksa senin annen mi istiyordu evlenmeyi baya dertlenmişsin"
"Bizim başka insanların parasında gözümüz olmaz. benim annem çok ünlü bir iş kadınıdır milletin altına yatmasına gerek kalmaz."
"Gecelik ne kadar? Annene yardımcı olursun zaten sizde aile mesleği"
Diye bağırmıştı arkadan bir çocuk.daha fazla dayanamayacağımı anlamıştım. Hızlıca sınıftan çıktım kimsenin gözü önünde ağlayamazdım. Hızlıca bir kabine girmiş göz yaşlarımı akıtmıştım.
Bir kaç dakika sonra biri kapı çalmıştı.
"Şey, iyi misin?"
...
Evetttt bir bölümün daha sonuna geldik umarım beğenmişsinizdir.
Taslaklarım tükeniyor beni bir korku saldı. Bölümler daha yavaş gelebilir ama elimden geldiğince hızlı atmaya çalışacağımm.
bayyyyy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müzik Dinler Misin?🎼🎧~Yeongyu
Fanfictionaynı anda aynı şarkıyı dinleyenleri eşleştiren bir uygulamada tanışan Choi Beomgyu ve Choi Yeonjun'un hikayesi...