Yeonjun gece yarısına kadar onu düşündü. Bir anda onu görme isteği gelmişti.Yeonjun dış görünüşe önem veriyordu ama bu tatlı çocuk için bu öneminden vaz geçebilirdi yine de beomgyu kadar tatlı olmasını dilemekten kendini alıkoyamadı.
Şaşkın_jun
GünaydınFındıklı_Tart
Günaydın
Okulda mısın?Şaşkın_jun
Belki evet belki hayır niyeFındıklı_Tart
Derslerinden geri kalmanı istemem
Bir adam akıllı cevap ver lütfen/Şaşkın_jun
Olsamda olmasam da dinlemiyorum dersleri
Sen anlatırsan dinlerim ama;)Fındıklı_Tart
Benden uzak durmaya çalıştığını düşünüyordum.Şaşkın_jun
Bir aralar öyleydi evet/
Yanlış düşünmüşsün demekki
FıstığımFındıklı_Tart
Bu gün bi enerjik gibisinŞaşkın_jun
Bilmem öyle miyim?
Seninle konuşuyorum diyedirFındıklı_Tart
Noluyor buna/
Hislerim geçtikten sonra anlamsız/
Sevdiğine kavuştun mu yoksa
Bu enerji onun enerjisi gibiŞaşkın_jun
Sana karşı onu savunduğum için özür dilerim.
Beni o kadar belirsizlikte bıraktı ki ölmek istedim bu belirsizlikten kurtulmak istedim ve seni gereksiz üzdüm
Bu şaşkını affedecek misin?Fındıklı_Tart
Bilmem
Olabilir____
"Yeonjun ilaçlarını iç ama önce yemeğini ye."
"Sizi görmek isteyen biri var odaya gelebilir mi?"
"Kim?"
"Benim, Oğlum."
Yeonjun duyduğu tanıdık sesle kafasını kapının pervazındaki adama çevirdi.
Yeonjun gibi küçük gözleri vardı. Yüz şekli de ona benziyordu fakat yeonjun dudaklarını ve burnunu annesinden almıştı.
"Yine mi azar tutacaksın?"
"Lütfen yeonjun, diretme gel san çok endişeli. geldi bana yalvardı."
"Ondan böyle bir şey istememiştim!"
Yeonjun babasını görünce ister istemez yumuşamıştı. Babasıyla ne kadar tartışsada ona derinden bir saygı duyuyordu. Babası yine çok sert duruyordu. üzgündü ama onu tanımayan biri üzgünn olduğunu anlayamazdı.
Bütün hastalar ise şaşkındı. Yeonjunun zengin biri olduğu anlaşılıyordu ama dünyaca ünlü şirketin sahibi gelince herkes çok şaşırmıştı. yeonjuna içten içe derin bir saygı duymaya başlamışlardı. Yeonjun ne kadar bir günde hasta olsa bile kararlıydı, keçi gibi inadı vardı ama babasını çok seviyordu bunu zaten oradaki herkes anlamıştı.
"Peki."
"Bir kaç koruma seni arabaya taşıyacak arkasında yatak var diğer hastaneye varana kadar orada dinleneceksin."
"Gerek yok iyiyim ben."
Kaçırdığı öksürükle yeonjuna sert bir bakış atıp odadan çıktı.
Yeonjun zor bela kalktı ve ona bu sürede arkadaşlık eden Bahiyyihin yanına gitti.
"Bana bu sürede çok iyi davrandın. Bu telefon numaram ihtiyacın olunca ara, lütfen."
Bahiyyih te belli etmesene Yeonjunun gitmesine üzülmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müzik Dinler Misin?🎼🎧~Yeongyu
Fanficaynı anda aynı şarkıyı dinleyenleri eşleştiren bir uygulamada tanışan Choi Beomgyu ve Choi Yeonjun'un hikayesi...