Soobin kibarca başı ile selam verip kendinden emin bir şekilde konuya girdi."Haftaya olan partiye sizinkileri de çağrır mısın?"
"Kai ile taehyunu mu?"
"Evet"
Kainin bu fikre balıklama atlayacağını bilsem de çok istekli değillermiş gibi cevap verdim.
"Bilmiyorum sorarım. Hafta sonları işleri olabiliyor."
"Ne işi oluyormuş kainin hafta sonları!?"
"Arkadaşlarla dışarı çıkma, aile ile dışarı çıkma, date..."
"Date ha date, beyefendi datelerini erteleyip gelsin yoksa date yapacağı kafe benim idareme geçecek kendisine iletirsin!"
Soobin sinirli bir ifadeyle banktan kalktı. O sırada yeonjun ve san meraklı bir şekilde buraya bakıyorlardı.
Choi Yeonjun'dan
"Soobin niye beomgyunun yanına gitti" sinirlice sorduğum soruya karşı san sırtımı sıvazladı.
"Sakin ol şampiyon kimse senin canın kardeşine meraklı değil"
"Boş yapma san boş yapma"
"İyi de sen bu çocuk için ölüp ölüp dirilip niye yüzüne bakmıyorsun."
"Ben choi şirkettinin tek varisi choi yeonjunum ben kimsenin peşinden koşmam."
San ağzını büzüp sözlerimle dalga geçti.
"Bin Chi şirkitinin tik virisiyim chi yinjinim bin kimsinin pişindin kişmim"
"SAN"
"Tamam tamam neyse soobin ne sormuş onu öğrenelim de merakın geçsin."
San büzdüğüm dudaklarıma eliyle vurduktan sonra beni soobinlerin yanına götürdü.
"Naber sabun."
San gülerek soobinin yanına geçti soobin de sinirle güldükten sonra sanın saçlarını karıştırdı.
"Boyun 110 mu ya çeni çeni çeni"
"Kesss"
Sana beomgyuya ne sorduğunu sorması için kaş göz yapsam da san dudaklarıyla "daha değil" cevabını veriyordu.
3 4 dakika sonra pat diye sormaya karar verdim. Muhabbet koyulaştıkça şansım azalıyordu.
"Beomgyu ile ne konuştunuz."
"Oyyy kardeşini kıskanırmış bir şey konuşmadık günlük."
"Ben de yedim zaten."
"Duyamadım?"
" Ne iyi de onla arkadaşlık etme bence"
"Niye ki gayet samimi biri. Beomgyuyu ciddi ciddi kıskandığını düşünmeye başlayacağım az kaldı"
Dedi soobin gülerek. Doğru düşünüyorsun diyemiyordum tabi."O olmaz çünkü o bizim gibi değil bir fahişenin oğlu ile takıldığını bilmiyordum."
Soobin bir şey demedi ama dediklerimden hoşlanmadığı belliydi. San ortamı yumuşatmak için şekilden şekile giriyordu ama pek bir şey yaradığı söylenemezdi. En sonunda san soobin görüşürüz dedi ve beni götürdü.
"Yeonjun sen manyak mısın?"
"Ne? O da konuşmayı versin beomgyuya bu kadar "bayıldığını" bilmiyordum"
"Saçmalama lütfen yeonjun aptal gibi davranma"
"Peki peki sadece senin için."
Derin bir nefes aldım ve sanın arkasından koşarak derse yetişmeye çalıştım.
Beomgyu ile soobin yana yana oturmuş gülüşüyorlardı.
Ban kapıyı sertçe kapayınca bana döndüler ikisine birden göz devirdim.
Soobin takmayıp konuşmaya devam ederken beomgyunun öldürücü bakışlarını yakaladım.
"Oooo aşıklar noluyor burada"
"Sana ne yeonjun"
Beomgyunun dediği cümle ile kalakalsam da istifimi bozmadım.
"Dil de pabuç kadar"
Beomgyu duyuldu atınca soobin kısaca kıkırdamıştı.
Ben de mal gibi gözükmek istemediğim için sessizce oradan ayrıldım ama içim içimi yiyordu. Tüm tenefüsler böyle devam etti ve ben cidden kudurmaya başlıyordum.
"Niye soobinle konuşmayı denemiyorsun?"
"Bilmiyorum sevdiğim kişinin 'dişli bir rakip' tarafından sevildiğini duymak can sıkıcı olur."
"Saçmalama soobin beomgyudan hoşlanmıyordur."
"Aynen"
San zorla telefonumu alıp soobine mesaj attı
-soobin seni okul çıkışı bahçede bekliyorum bir şey konuşmamız lazım.
Soobine yüz yüze demek isterdim ama o son ders beomgyucuğu ile müzik sınıfına gidecekti.
+akşam beomgyuya sözüm var ama çok kısa konuşabiliriz.
Mesajına tamam işareti attıktan son ders olan coğrafya dersine girmiştim. Zaten dersi sevmiyordum ve stresli olduğumdan ders hiç geçmiyordu.
San ise beni sakinleştiriyor soobinin beni anlayacağını söylüyordu.
Ders bittiği an dışarı uçtum. Okulum arkası da soobini beklemeye başladım. Bir kaç dakika sonra geldi. San yanımda durmak istemişti ama gerek olmadığını söylemiştim.
"Beomgyu ile aranda ne var?"
Soobin başta afallasa da kaşları çatılmıştı.
"Seni niye ilgilendiyor?"
"Var mı yok mu onu söyle?!"
"Sen nedenini söylemediğin sürece cevaplamayacağım."
"Neden olduğunu eminim anlamışsındır"
"Bu yüzden mi bütün gün beomgyunun dibinde geziyordun" soobin kıkırdamıştı. Bu hareketine ekstra ayar olmuştum. Ardından safa yatarak konuştu.
"Nedenmiş? Abisi olarak sahip mi çıkacaksın."
"Önce senin ağzından çıkan bu laflara sahip olucam it"
Soobin koyduğum yumrukla gerilemiş delirmişti.
"Evet sevgiliyiz. Noldu küçük kardeşini mi kıskanıyorsun"
Duyduklarımla şok olup gözlerimdeki yaşlar düşmesin diye sıkmaya başlamıştım.
...
Bölüm çok geç geldi ilhamımı kaybettim ama geri döndü sonunda
Umarım beğenmişsinizdirVote + yorum lütfen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müzik Dinler Misin?🎼🎧~Yeongyu
Fanfictionaynı anda aynı şarkıyı dinleyenleri eşleştiren bir uygulamada tanışan Choi Beomgyu ve Choi Yeonjun'un hikayesi...