Beomgyu yeonjun gittikten sonra yerinde huzursuzca kıpırdandı. Yeonjun fazlaca yakışıklıydı ama karakteri beomgyuluk değildi. O daha çok jun gibi çocuklardan hoşlanıyordu.
Odasına çıktı bu gün gitme günüydü. Dünden kalma olduğu için pek bir yere gidesi yoktu odasına çıktı ve biraz dinlendi.
Yeonjun ise biraz terasta takılmış sık sık içmediği sigarasını yaktı. Biraz daha durduktan sonra üzüntüyle aşağıya indi odasından çıkmak istemiyordu. İlk kez kalbi bu kadar acıyordu. Ne yapacağını bilemiyor sadece kalbinde çok büyük bir ağrı hissediyordu. Gözlerinden yaşlar akmak istiyordu bağırmak çağırmak istiyordu ama yapamıyordu. Ne yapacağını bilmiyordu çünkü hiç biri beomgyunun onu sevmesini sağlamayacaktı.
Çok geçmeden bir terslik olduğunu anlayan san odasına daldı. Hyunjinleri seviyordu fakat beomgyu olayını onlara anlatma konusunda pek güvenmiyordu. Hem acısı tazeyken herkesin ağzında sakız olursa bu olay kendini toparlaması zorlaşırdı.
"Yeonjun anlat işte bardan sonra beraberdiniz ne oldu?"
"Bir şey olduğu yok, bana sarıldı öptü sabah olunca yanımda başkasının adını sayıkladığını söyledi."
Sonda yeonjunun sesi kısılmış sanının yüzü ekşimişti.
San verecek teselli bulamayınca kısa bir sessizlik olmuştu. Dediği ağırdı ve bunun altından kalkmak zor olacaktı.
"Başka birini dene bence bunu da bir heves olarak gör ve umursama"
" O kadar kolay olsa keşke başka kimseye hiç böyle hissetmedim."
Yeonjun ve san bir süre konuştuktan sonra sanın zoruyla yeonjun güzel bir duş almış sonra sanla gezintiye çıkmıştı.
"Bunu ona nasıl derim ne kadar kırıcı olduğunu nasıl fark etmem"
Beomgyu kendi kendini yiyordu. Yeonjun çok etkileyici bir çocuktu ve onu başkasına aşık olduğu için kendisini tersleyen biri için kalbini kırmıştı.
"Ama zorla da sevemem ki öyle de dememeliydim off"
Odaya dalan felixle beomgyu ona döndü. Felix şaşkın gözlerle ona bakıyordum çünkü duvarla bakışarak kavga eden bir beomgyu göreceğini sanmıyordu galiba.
Felix beomgyuyu anlatması için bir süre ikna etmeye çalıştı kısa süre sonra beomgyu teslim oldu ve ona her şeyi dökmeye başladı.
"Son da dediğin çok kırıcı en azından ümit vermemişsin diğer şanslı kişi kim?"
"Tanımazsın boş ver"
Beomgyu Şaşkın jundan bahsetmeyi düşünmüyordu. Arkadaşlarının İnternette tanıştığı alalede bir çocuk yüzünden yeonjuna yüz çevirdiğini bilmesine gerek yoktu.
Felix fazla üstelemedi. Gitmelerine bir kaç saat vardı bu yüzden beomgyu ile otelin bahçesine çıktılar.
Yeonjun fazlaca üzgündü san yüzünü güldürmeye çalışsada olmuyordu.
"Of yeonjun eğlenmeye geldik bir yüzün gülsün."
"Yüzüme red yedim haklısın kah kahlarla gülmeliyim."
San yeonjunun cevabından sonra mahcup bir ifadeyle gözlerini kaçırdı.
"Bak yeonjun dondurmacı sen dondurmaya bayılırsın."
San hışımla yeonjunun kolunu çekiştirdi.
Biraz daha zaman geçirdikten sonra otele döndüler.
Yeonjun otelin girişinde karşılaştığı yüzle gözlerini hızlıca kaçırdı. Canı fazlaca acıyordu ama güçlü durmaya çalışıyordu yine de odasında bir süre ağlayacaktı.
Beomgyu yeonjundan gözlerini çekmedi. Güzel, yakışıklı yüzü şişmiş kızarmıştı. Bu kadar üzülmüş müydü. Niye üzülmüştü bu kadar? Beomgyu düşündü, onun için bu kadar üzülmeye değer miydi?
Beomgyu gözlerini zor bela çekti. Arkadaşlarıyla konuşmaya devam etti.
Bir kaç saat geçti yola çıktılar. San beomgyuya ölümcül bakışlar atıyordu. beomgyu umursamadan telefonuna bakmaya devam etti.
Uzun bir yolun ardından okula vardılar. Beomgyu yeonjunun yanına gitti.
"Evet okuldayız. Hm hm bekliyoruz"
Yeonjun telefonu kapattıktan sonra soğuk bakışlarla beomgyuya baktı. Gözlerindeki kırgınlık okunuyordu. Yanlarına bir çocuk geldi. Beomgyu dikkatle ona baktı. Çok tanıdıktı. Biraz daha düşündükten sonra yunanın arkadaşı olduğunu hatırladı.
"Şey yeonjun soobinin partisine beraber gidelim mi?"
Yeonjun göz ucuyla beomgyuya baktı. Beomgyu omzunu yeonjunun bakışlarını yakalayınca silkti.
"Tabi, neden olmasın"
Beomgyu içinde bir şeylerin kızıştığını hissetti.
Hani ondan hoşlanıyordu onu kimseye kaptırmazdı. Her zamanki gibi yalancı popüler çocuk tavırları işte diye iç geçirdi.
Araba gelince ikiside birbirine dönmeden arabaya geçtiler. Araba limuzin olduğu için koltuklarda karşı karşıya geçtiler.
Beomgyu telefona bakarken sırıtıyor. Yeonjunun tepkilerine bakıyordu.
Yeonjun fark ettiğinde sinirle homurdanmış beomgyunun telefonuna bakmaya çalışmıştı.
"Yeonjun özel hayat nedir bilmez misin!?"
"Senin telefonuna bakmaya çalıştığımı nereden çıkardın?"
Yeonjun iki üç saniye duraksamış
"Yüzündeki kirpik kalmış." Diye eklemişti. Tek sorun berbat bir yalancı olmasıydı.
"Öyle miymiş?"
Beomgyunun kinayeli sesine karşı yeonjun utana sıkıla arkasına yaslanıp telefonuna bakmaya başladı.Çok geçmeden eve vardılar. Akşam yemeği dahil birbirlerinin yüzlerine bakmıyorlardı. Ara sıra yeonjun beomgyunun kaçamak bakışlarını yakalasa da ilgilenmiyordu.
Akşam olduğunda beomgyu taehyun ile kai yi aradı.
Akşam beomgyu Şaşkın juna yazmaya karar verdi. Kafası dağınıktı ve toplamaya ihtiyacı vardı.
Fındıklı_Tart
Naber
Biz yazmazsak yazmıyorsunŞaşkın_jun
Ah özür dilerim
Bu aralar kafam biraz dağınık
Seninle konuşmayı özlemişim zatenFındıklı_Tart
Ben seni hep özlüyorum/
Ben de ben de
Seni çok merak ediyorum jun
Çok yakışıklı olduğuna eminimŞaşkın_jun
Pek değilim aslında
O beğenmedikten sonra/
Çok gözde biri değilimFındıklı_Tart
3 kişi elendi 5 kişi kaldı/
Bulucam seni Şaşkın jun/Bir süre daha konuştular ardından jun erkenden yatmak istediği için konuşmayı sonlandırdı.
Yarın okulda san ve yeonjun beomgyunun yüzüne bakmıyordu. Beomgyu bu duruma biraz üzülmüştü. San çok iyi birine benziyordu fakat ondan hoşlanmadığı kesindi.
Beomgyu omzunu silkti. Sonuçta yeonjundan hoşlanmıyordu. Tribi umurunda bile olmamalıydı ama umursuyordu işte.
Beomgyu bahçe de kitap okurken soobin yanına geldi...
...
Bayram dolayısıyla yeni bölüm gelemedi. Hepinizden özür diliyorum.Vote ve yorum atmayı unutmayın aşklarım♤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müzik Dinler Misin?🎼🎧~Yeongyu
Fanfictionaynı anda aynı şarkıyı dinleyenleri eşleştiren bir uygulamada tanışan Choi Beomgyu ve Choi Yeonjun'un hikayesi...