Şaşkın_jun
O tutulmuşsun birineFındıklı_Tart
Sensin işte aptal/
Kim olduğunu bulamıyorum ve bu canımı sıkıyor/
Yok ya eğlencesineŞaşkın_jun
Eğlencesine bu şarkı mı dinlenir/
Hm güzelFındıklı_Tart
Sen de o çocuk için mi dinliyorsun?
O olmak için neler vermezdim/Şaşkın_jun
Evet
Ama başkasını seviyor
Ne diyeceğimi bilemiyorumFındıklı_Tart
Beni sevsen seni üzmem jun ama senin aklın onda belki bizim okulda bilmiyorum ama ondan nefret ediyorum/
Boş ver jun
Seni sevmiyorsa kördür bence
Boş ver o aptalıŞaşkın_jun
Beni tanımıyorsun fındıklı tart
Onun hakkında böyle konuşamazsın
Arkadaşım olman onun hakkında böyle konuşabileceğin anlamına gelmez
Haddini bilFındıklı_Tart
Onu sevmeyen bir çocuğu bana savundu/
Ben ne yaptım ki/
Özür dilerim jun
Haklısın semi tanımıyorum ve ben tanımadığım insanlarla konuşmamŞaşkın_jun
Özür dilerim fıstık
Kırmak istememiştim seni
[Görüldü]Beomgyu yaşlardan ıslanmış yüzünü yıkadı. Onu sevmeyen bir çocuğu böyle koruması, junun Onu ne kadar sevdiğinin göstergesiydi.
Yeonjun da beomgyudan farklı değildi. Gözleri dolu doluydu. Ne kadar onu sevmiyorum diye kendini kandırsada er geç gerçekler ortaya çıkmıştı.
Yemek zamanı geldiğinde ikiside isteksiz isteksiz aynı masaya gittiler. Yeonjunun canı beomguyu gördükçe yanıyordu.
Zaman akışı
Bu bir kaç günde yeonjun kendini salmıştı. Her gün hyunjinin evinde arkadaşlarıyla içip eve geliyordu. Yeonjun fark etmişti ki Nam jun ile beomgyu eskisi kadar yakın değildi. İlişkilerini saklamak istediklerini düşünüyordu.
Gezi günü gelip çatmıştı. Otobüste san ile yeonjun, soobin ile hyunjin yan yana oturuyorlardı. Niki alt sınıf olduğu için gelememişti.
Yeonjun san'a beomgyudan hoşlandığını anlatmıştı.
San ilk başta inanamasada onu desteklenmişti.
Yeonjun felixle oturuyordu. Beraber gülüşüyordu.
"Ya bu kardeşin benimkine mi yürüyor ya ağzını yüzünü dağıtcam şimdi."
Hyunjinin sinirle söylediği şeye yeonjun "mal mısın" bakışlarını attı.
"Ya sen felixi seviyorsan adam gibi seviyorum desene."
"Diyorum da inanmıyormuş sevgime
Gönül eğlendirirmişim ben onla öyle dedi.""Yani bir günde 3 sevgili değiştirmişliğin var hyunjin"
Dedi san felixe hak vererek"4 bu arada da ne alakası var aaa."
"Beomgyu güldürme ağlıcam bak."
"Sonra yere yapıştı amele sümüğü gibi"
"KAMDNEJXMMDÖWÖAÖS"
felix ve beomgyu gülmekten ağlarken beomgyu ona kitlenen hyunjine baktı.
"Seninki kızdı ha"
"Siktir et sen onu bana sarhoştum hatırlamıyorum herkesi öpüyorum zaten özel bir yanın yok demeyecekti!"
"Nee?!"
Hyunjin arkada sinirden köpürürken san dahane fikirini ortaya atmıştı.
"Sen felixin yanına geç ben de soobinin yanına geçeyim yeonjun da kardeşiyle otursun olur mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müzik Dinler Misin?🎼🎧~Yeongyu
Fanfictionaynı anda aynı şarkıyı dinleyenleri eşleştiren bir uygulamada tanışan Choi Beomgyu ve Choi Yeonjun'un hikayesi...