25🎀

72 11 20
                                    

San ve yeonjun bara girdiklerinde yeonjun içerideki ağır alkol kokusuyla yüzünü ekşitti. Alışık olduğu ortamlar olsada artık eskisi kadar zevk vermediğini kabul etmesi lazımdı.

San yeonjunun bileğinden tutmuş boş bir masaya oturtmuştu. Müzik sesi o kadar yüksekti ki birbirlerini zor duyuyorlardı.

"Yeonjun sen bekle ben bize kokteyl alacağım!"

"Tamam!"

Yeonjun sanı beklerken gözlerini uzun süredir gelmediği mekana çevirdi. Mavi ve kırmızı ledlerle süslenmiş bir bar alanı vardı yan tarafta ise büyük bir dans alanı bulunuyordu. Kapıdaki görevliler içeriye gizlice giren paparazileri çıkartmaya çalışıyorlardı. Hafta içi olduğundan tanıdık birine pek rastlayamadı. Her isteyen bara giremezdi "önemli" biri olman gerekiyordu onlara göre.

Bir kaç dakika sonra san geldi ve havadan sudan konuşmaya başladılar ara sora şarkılara bağırarak eşlik ediyorlardı.

Bir kaç bardaktan sorna yeonjun ve san her şeye gülüyor birbirlerine vurarak şarkı söylüyorlardı.

"San çok kısasın göremiyorum ki!"

"Öyle mi!?"

San koltuktan destek alarak masaya çıktı. Herkes şaşkınlıkla ve korkulu gözlerle sana bakarken yeonjun katıla katıla gülüyordu.

Bir kaç saniye sonra san düşmeden inmeyi başardı.

"Sann sen salwkk mısn?"

"Sen sslaksın asıl!"

"Lan şonlar bize mi bwkıyor?"

"Hsrbi lan!"

"Ben evliyim lan!"

"Ne evlisi salwk eşin kim?"

"Doğruuu wvlenmek için birine daha ihtiyqcım var swn olsana"

"Hoşt sqpık!"

"Merhaba tanışalım mı?"

"Swn olmazsansa evlwnirim bak"

"Twbi tawbi otueun"

2 tane siyah saçlı kız biri yeonjunun biri sanın yanına geçmişti.

"Ya koltuk hiç rahat değil ya"

İki kız birbirine göz kırpmış ikisi aynı anda çocukların kucağına geçmişti.

"Ywlnız kızlar ben sevliyim"

"Aşkım konuşmanın sırası değil"

Kız parmağını yeonjunun dudaklarına atmış ardından ellerini yeonjunun boynuna atmış ve onu yavaşça öpmüştü.

"Bak swn onunda sçaleı uzun siyah boemgyununki gbi"

"Boemeguı fakan yok unuttun onu"

"Wma ben onu sebiyorum."

Yeonjun bir anda ağlamaya başlayınca kızlar şaşırmış ve ne olduğunu anlamamışlardı.

"Bunlwr beomgyunun saçlrı değil onwunkiler dwha guzel"

"Ben sebgilimi özlwdim sann"

"Swnin sebgilin yqk"

"O swni swvmiyor"

"Dwgru lan"

Yeonjun yüzünü kızın yüzüne yaklaştırmış ardından en tatlı gülüşlerinden birini atıp kafasını eğmişti. Bu ani ruh hali değişimi kızları şaşırtmıştı

"Swn beni sebiyor mjsjn?"

"Tabi bebeğim."

"Bqk san o beni sebiyo."

Müzik Dinler Misin?🎼🎧~Yeongyu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin