Beomgyu irkilerek sese doğru döndü.Vücudunda sinir yayılmaya başlamıştı.
"Noldu bana da mı iş buldun yoksa, kimin koynuna girmeliyim?"
"Saçmalama Beomgyu!"
"Ben yatıyorum, önemli değilse benimle konuşma."
Annesi sinirle kapıyı sertçe çarpıp çıkt. o sırada yorganın içinde Beomgyu'nun göz yaşları yastığını ıslatıyordu.
Choi Yeonjun'dan
"NE DEMEK EVLENİYORUM?"
"BANA SESİNİ YÜKSELTME YEONJUN UYARIYORUM!"
"O KADINLA MI EVLENCEKSİN CİDDEN?"
Yeonjun'un gözlerinden alevler çıkıyor, 3 katlı geniş evde yaygara kopuyordu. Nasıl olabilirdi. Nasıl?
"SEN İSTESEN DE İSTEMESEN DE O KADINLA EVLENECEĞİM!"
"NE HALİN VARSA GÖR AMA BİR DAHA BANA OĞLUM DEME!"
Yeonjun sinirle 3. Kattaki odasına çıktı bol posterli. Mavinin tonlarında bir odaydı odanın duvarında mavi lacivert tonlarında bir elektro gitar vardı. Oda yapay sarmaşık süslenmişti.
Yeonjun geniş yatağına yattı gecenin bu saatinde bir bu olay eksikti!
Choi Beomgyu'dan
Sabah yine üstümü başımı giyip odadan çıktım. Çıktığım an annem beni durdurdu, demek ki evdeymiş. Eve gözümü gezdirdiğimde ev biraz daha topluydu, annem pastırmalı yumurta yapıyordu."Otur oğlum kahvaltı da konuşalım."
Yaklaşık bir haftadır 3 öğün mısır gevreği yediğim için teklifi kabul ettim ve zoraki bir şekilde yemek yemeye çalıştım.
"Beomgyu ben evlenme kararı aldım."
Yemeğin boğazımda kalmasıyla öksürdüm ne demek evleniyorum!
"Ne demek evleniyorum? daha 1 ay geçmedi ölümünden!"
"Benim babanı sevmediğimi sen de biliyorsun Beomgyu. uzun zamandır evlenmek istiyorduk zaten 1 hafta sonra seulun öbür tarafına taşınıyoruz."
Bizim yaşadığımız mahallede küçük eski evler vardı. tekin bir mahalle değildi. tek sevilen özelliği seul de olmasıydı. Seul de bile değildi aslında en dışındaydı ama insanlar elit gözüksün diye seul derlerdi.
"Ben burada kalmak istiyorum!"
"Bu ev bizim değil Beomgyu babaannenin, o buraya taşıyacağı için başka çaren yok."
Beomgyu'nun babaannesi ondan nefret ederdi. Bu yüzden onla kalma şansı yoktu şimdi sıçmıştı işte!
Arkadaşı Taehyun ile kaiye veda etmek için 1 haftası vardı. onları sık sık ziyarete gelecekti çünkü o ikisi her türlü Beomgyu'nun yanında olmuştu. annesi yokken Beomgyu'ya onlar göz kulak olurdu. Beomgyu onların hakkını ödeyemezdi
Boğazından iki lokma geçmeden okula gitti. Çok uykusu olmasına rağmen okulun kantinine indi. küçük ama samimi bir yerdi. Kai poğaça yiyordu Taehyun da telefonla ilgileniyordu.
"Naber"
Dedim ve Taehyun'un yanına oturdum.
"Günaydın, iyi her zamanki gibi."
"Çüşşş karina post atmış."
"O kim ki?" dedi uykulu sesle Beomgyu kai de heyecanla anlatmaya başladı.
"Seul kolejinde ailesi korenin zenginlerinden parti düzenleyecekmiş ayın 30'unda"
Daha ayın başlarındaydık yani Daha 2 hafta falan vardı.
"Partinin özel yanı ne? bizim okulda parti veriyor işte."
"Öyle değil aptal, bir sürü ünlünün oğlu kızı partideymiş."
Taehyunun da ilgisini çekmişti magazin. bense jun'u düşünüyordum. Acaba o da gidecekmiydi partiye?
Biraz daha vakit geçirdik. Ardından ders zili çaldı. Öğle arasında ise jun'dan mesaj geldi.
Şaşkın_jun
Naber okulda mısınn?Fındıklı_Tart
Evet, senŞaşkın_jun
Evet şuan kimya dersindeyiz çok sıkıldım -_-Fındıklı_Tart
Dersini dinle yiğen yoksa benim gibi olabilirsin.Şaşkın_jun
Niye öyle dedinki senin gibi olmak isterdim.
Başımda bir cici anne ve yetmezmiş gibi bir de oğlu/Fındıklı_Tart
İstersen hayatlarımızı değişebiliriz
İstenmediğin bir evde kalmakta zorlanabilirsin/Şaşkın_jun
Seni biraz tanımak istiyorum. İzinin var mı?Fındıklı_Tart
Tabiki ben de seni tanımak isterim.Şaşkın_jun
En sevdiğin şarkı ne?Fındıklı_Tart
Still with you jungkook seninŞaşkın_jun
Benim çok değişiyor herhalde reminder the weekendFındıklı_Tart
Güzel seninle daha fazla konuşmak isterdim ama derse girmeliyim.Şaşkın_jun
Tama kurabiye akşama yazarımFındıklı_Tart
BayyyyySırama geçip hocanın gelmesini bekledim
...
Okul çıkışı
Yorgunlukla okuldan çıktım. kai ve Taehyun'u eve davet ettim. Onlara son olayları anlatacaktım. okulda anlatmak istememiştim. Keşke taşınmak zorunda olmasam.
Eve girdik televizyondan twillight açıp 100. Kez izlemeye başladık. Kai ve Taehyun Jacobın mı yoksa Edwardın mı daha iyi olduğunu tartışırken atıştırmalıkları getirdim ve gözlerim dolu dolu konuştum.
"Biz 1 haftaya taşınıyoruz."
...
Konuyu az çok anlamışsınızdır umarım hoşunuza gider♡.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müzik Dinler Misin?🎼🎧~Yeongyu
Fanfictionaynı anda aynı şarkıyı dinleyenleri eşleştiren bir uygulamada tanışan Choi Beomgyu ve Choi Yeonjun'un hikayesi...