20.

160 14 2
                                    

14 évesen a nővéremmel együtt néztem meg a Csontváros című filmet. A filmben voltak félelmetes alakok, démonok, de akiktől valójában féltem azok a Néma Testvérek voltak. A Néma Testvérek olyan férfi árnyvadászok voltak, akik az árnyvadászok legerősebb rúnáit viselték a testükön, az ő feladatuk nem az volt, hogy harcoljanak a Földet megszálló démonok és a Pokol hercegei ellen, hanem, hogy az árnyvilágtól elszigetelten a Néma Városban levéltárosi és gyógyító feladatokat lássanak el. És, hogy miért voltak Néma Testvérek a Néma Városban? Mert az ajkukat össze varták, szemeiket szintúgy és kizárólag csak gondolatban kommunikáltak. Szürke csuklyás ruhát viseltek, bőrük teljesen rásimult a koponyájukra, lépteiket hallani sem lehetett. Ők birtokolták a Végzet Kardját, mely egyike volt a Végzet Ereklyéinek, amit Raziel arkangyal hagyott a nephilimekre vagyis az árnyvadászokra. Még az árnyvadászok is tartottak tőlük a külsőjük miatt hát még én mennyire féltem tőlük. Pedig ők jók fiúk voltak, de túlságosan is emlékeztettek a Harry Potterből jól ismert Voldemortra. Most szerettem volna én is egy lenni a Néma Testvérek közül, függetlenül attól, hogy nő voltam. Szerettem volna elbújni a Néma Városban, hogy Arti ne találjon rám a kérdéseivel. Oké azzal is kibékültem volna, ha magamra rajzolhatnák egy álcázó rúnát, de mivel mondén vagyok, és nem folyik a véremben angyal vér necces, hogy valami otromba szörnyeteggé változnék.
– Merre jársz? – kérdezte Dóri én pedig feleszmélve a bambulásból szemügyre vettem Dóri fellépőruháját.
Fekete fehér pöttyös ejtett vállú haspóló volt rajta és egy fekete bőrszoknya, valamint hálós harisnya. Irigykedve néztem a vadóc szettét, amihez begöndörített haj társult és szegecses nyaklánc plusz karkötő. Igor rendesen kitett magáért, hogy egy igazi vadóc lányt faragjon Dóriból, akit Csabinak kell majd felszednie egy tengerparti buliban. Dóri a kezemet megfoga körbe forgatott, hogy minden oldalról szemügyre tudja venni a bordó csillogó ruhámat, amit apró fekete rózsát formázó csipkék díszítettek. A ruha tökéletesen simult mindenhol a mozgásban mégsem okozott gondot, köszönhetően, hogy jobb oldalt egy jókra részen fel volt hasítva. Kiegészítőként egy bordó kövekkel kirakott nyakláncot viseltem, a hajamat pedig elegáns kontyba csavarták, csupán csak néhány tincs lengedezett szabadon.
– Ezt a pillanatot meg kell örökíteni – emelte selfire a telefonját, a képbe pedig azonnal be pofátlankodott Levi és Bálint.
– Őszintén csajok nem gondoltam volna, hogy még mindig itt lesztek – cukkolt Bálint.
– Előbb fogtok ti hazamenni, mint mi – szaladt magasba Dóri szemöldöke. – De ha már itt vagytok, tegyétek magatokat hasznossá és csináljatok rólunk normális képeket.
Bálint kuncogva vette el a telefont Dóritól és lőtt rólunk pár fényképet, mi pedig nem győztünk pózolni és a hasunkat fogva nevetni, mert Levi folyamatosan hülye fejeket vágott Bálint mögött. Viki is csatlakozott hozzánk, rajta egy almazöld ruha volt, ami úgy nézett ki, mintha egyenesen Narniából érkezett volna. Legalábbis én abban a filmben láttam hasonló ruhát Susanon a második rész végén. Végül a többi lány is körénk sereglett és végre tényleg úgy éreztem, hogy most mindenki egy helyen van, aztán megérkeztek a srácok is, nekem pedig elakadt a lélegzetem. A korábbi hetekkel ellentétben ezúttal Arti nélkül mentem el ruhát próbálni Igorhoz így fogalmam sem volt, hogy mit fog Arti viselni. Ha Igor elmondja, akkor lett volna időm felkészülni a látványra, ami fogadott. Arti fekete vászonnadrágot viselt, fehér inggel és egy csillogó fekete öltönnyel, a ruhám színével megegyező nyakkendővel. Kezében ott tartotta a köntösünket, amit majd a produkciónk elején fogunk viselni. Ja, igen, egy szex utáni reggelt fogunk előadni, ami végül a zuhany alatt ér véget, de mindezt úgy, hogy felettünk lebeg az, hogy amit csinálunk az helytelen.
– Hű – sóhajtottam fel és képtelen voltam elfordulni, amikor mélyen a szemembe nézett. – Jól nézel ki!
– Te pedig gyönyörű vagy, de ebben már nincs is semmi meglepő – eresztett meg egy kedves mosolyt.
– Csinálunk képet? Instára – magyaráztam erősen izzadó tenyérrel.
Arti mellém lépve átkarolta a derekamat, én pedig úgy helyezkedtem, hogy kivillanjon a fedetlen combom. Azt hiszem a lábaimra voltam a legbüszkébb, de tényleg. Olyan voltam, mint Jennifer Lopez, imádtam mutogatni a lábaimat és természetesen most se szalasztottam el az alkalmat.
– Akkor most már nem kerülsz? – kérdezte csendesen.
– Nem tudom, miről beszélsz – sütöttem le a szemem és legszívesebben már mentem is volna a Néma Testvérekhez.
– Örökké nem menekülhetsz el Vilu. Egyszer beszélnünk kell.
– Igen egyszer – értettem egyet vele.



Artival már megtapasztaltuk, hogy milyen elsőként és utolsó előttiként parkettra lépni. Most a középmezőnyben helyezkedtünk el, ami a lehető legjobb volt. Itt már nem voltak annyira kritikusak a nézők, de még nem is fáradtak el annyira, hogy ne tudják értékelni és követni az eseményeket. A köntösömet birizgálva álltam Robi mellett, ahonnan tökéletesen ráláttam a nézők soraira. Bár Kevin azt mondta, hogy biztosította a terepet és szólt a biztonsági őröknek, hogy semmi esetre se engedjék be Benit, bennem volt a félsz, hogy mi van, ha valahogy bejutott? Jó páran itt voltak megnézni Somát, köztük Beni pár nagy haverja, akiknek volt szerencsém már feltakarítani a hányásukat. Beni vajon tudott mindenről? Hogy mennyit tűrtem és takarítottam utána? Értékelt valaha is engem? A parketten Kolos és Viki befejezték a fergeteges Quickstepjüket, ami nekem is az egyik kedvenc műfajom volt és most a zsűri pontjaira vártak. Nem okozott meglepetést, hogy 36 ponttal, 4 pont híján maximum pontszámmal távoztak a parkettről és mentek fel a páholyba.
– A most következő páros egy érzelmes, vágytól túlfűtött tangót fog idevarázsolni nekünk. Arti a tánccal kapcsolatban egy elég meglepő kijelentést tett. Azt mondta idézem: „Mindenki készítse elő a poroltót!" Hogy miért mondta ezt az a kisfilmből kiderül. A Dance Magic parkettján Szalai Kartal és Valkusz Violetta – kiáltotta Robi.
Míg ment a kisfilmünk a díszletesek begurítottak egy franciaágyat, valamint felnyitották az a szelepet, ahonnan a víz majd távozni tud a csatornán keresztül miközben Arti és én zuhanyozni fogunk. Azt hiszem ez a rész lesz életem legmerészebb húzása és csak reménykedni mertem abban, hogy nem fogok hülyén kinézni. Végül is csak annyi lesz a feladatom, hogy a nyakkendőjénél fogva berántom magamhoz Artit és elhúzom a zuhany függönyt. Muszáj lesz szexinek és csábítónak lennem. Mielőtt véget ért volna a kisfilm, Artival sietősen átvágtunk a be sötétített parketten és bebújtunk a takaró alá. A zenét meghallva kinyitottam a szemem és egy nagyot nyújtózkodva, ásítva felültem. Az ágy szélén ültem, Arti mögém csúszott megcsókolta a nyakam, de én eltoltam magamtól és felálltam. Sietősen indultam meg a fürdő felé, ő visszarántott, ekkor pedig a combja köré kulcsoltam a lábamat és egy bonyolult emelés után a nyakába kötöttem ki, ahonnan a karjaiba érkeztem és táncolni kezdtünk. Tánc közben lassacskán megszabadított a köntöstől, először csak a kötőjét oldotta ki, majd mikor el akartam tőle húzódni, megragadta az ujját én pedig kiforogtam ezzel láthatóvá vált a bordó ruhám. Mögé kerülve a mellkasát simogatva szinte letéptem róla a köntösét és félre hajítottam, majd táncoltunk tovább. Minden mozdulatunkból sugárzott, hogy amit teszünk az nem jó, de képtelenek voltunk ellenállni a másiknak. Hol az egyikünk próbált szabadulni, hol a másikunk, macska egér játékot játszottunk. Tudtuk, hogy csak ártunk egymásnak, de azzal saját magunknak ártottunk, hogy távolságot tartottunk. A koreográfia végéhez közeledve a gyomrom kicsit görcsbe rándult, de minden idegességem semmisé lett, amikor Arti egy gyors csukómozdulattal kirántotta a kontyomból a hajtűket, így a hajam vízesésként omlott a hátamra. A zuhany alá belépve megnyitottam a vizet, fejemet hátra hajtottam és hátra simítottam az egyre nedvesebb hajamat, majd csábosan Artira mosolyogtam, megragadtam a nyakkendőjét és magamhoz rántottam, másik kezemmel pedig a zuhanyfüggönyt rántottam magunk elé. Az ajkunk egybe forrt, testünk egymásnak préselődött és alig érzékeltem, hogy hátulról megvilágított minket a reflektor, hogy a nézőknek kétsége se legyen a felől, hogy mi történik a függöny mögött. Csakhogy ők nem tudták, hogy nem csak megjátszottuk. Arti ösztönszerűen kapott a karjaiba, keze a fenekemre simult, nyelve utat tört a számba, én pedig beletúrtam a hajába és átadtam magam a csókjának. Mindezt élő adásban! Amit bár a nézők nem láthattak ugye, de a páholyból mindenki és lemertem volna fogadni, hogy hamarosan a pletykalapok is értesülnek róla, akkor viszont nekünk annyi.
– Lám csak lám, Arti nem tévedett. Volt itt tűz rendesen, talán túlságosan is – nevetett fel Timi, mi pedig mint, akit megcsíptek szétrebbentünk.
Szerencsére a zuhanyfüggöny még takart minket, így volt időnk elrendezni magunkat. Timi vigyorogva figyelte a közeledésünket, majd a zsűri felé fordult. Pillantásom azonnal Karcsi bácsin állapodott meg, aki a zsűri asztal szélén ülve valószínűleg szintén tanúja volt a jelenetnek. Ha tanúja is volt, nem nagyon mutatta.
– Kedves zsűri mit szóltok a produkcióhoz? Felétek is szükség volt a poroltóra?
– Ó az egyszer biztos. Csenge rendesen fickándozott – nevetett fel Domonkos, mire az említett a szemét forgatva legyintett egyet. – Srácok, engem totálisan megvettetek és Arti komolyan mondom, hogy irigyellek. A melletted álló lányban igazi őserő lakozik, jó helyed van mellette.
– Ebben biztos vagyok – erősítette meg Arti vigyorogva.
– Azt hiszem, mindenféle bizonytalanság nélkül ki merem jelenteni, hogy nemhogy az idei évad, de az elmúlt két évad legjobb produkcióját láttuk. Lendületes volt, érzéki, megfűszerezve színészi tehetséggel. Artin látszott, hogy végre ő a férfi, előjött belőle az a tigris, amiről tudtam, hogy végig benne lakozik. Gratulálok – mosolygott ránk Alexandra.
– Köszönjük – bólintott Arti széles mosollyal az arcán.
– Engem tudjátok mire emlékeztetett ez a jelenet? Amikor a Dirty Dancingben Johnny és Baby először összekeverednek. Ugyanaz a tűz volt, most bennetek, Artin látszott, hogy teljesen megnyílt, az a pusztító vonzerő áradt belőle, amit a színpadon a saját közegében is lehet látni. Vilu te pedig, te csodálatos vagy és köszönjük, hogy hétről hétre segíted Arti útját.
– Köszönjük – húzta ki magát Arti büszkén én pedig felkuncogtam.
– Na, de mit jelent ez pontokban? Domonkos?
– 10 pont – vágta rá némi hatásszünet után vigyorogva.
Nem bírtam megállni a hangos visítás nélkül, Arti nyakába ugrottam, aki nevetve átkarolt. 10 pont! Megvolt az idei évad első 10 pontja és mi voltunk azok, akik megszerezték! Mi! Felhőkön lebegve fordultam vissza a zsűri felé, kezemmel örült erővel szorítottam Arti kezét, aki ugyanolyan erősen szorított vissza.
– Csenge?
– Hát persze, hogy 10 pont – mosolygott Csenge csillogó szemekkel én pedig újfent Artira tapadtam.
– Alexandra?
– 9 pont – mosolygott én pedig boldogan ugrálni kezdtem, majd reménykedve Karcsi bácsira néztem.
Ő visszanézett rám, homlokra ráncba szaladt, majd lepillantott a papírjaira.
– Károly?
– 7 pont – mondta ki felnézve, én pedig kevésbé lelkes mosollyal bólintottam, de kevesen múlott, hogy ne sírjam el magam.
Nyilván az nem tetszett Karcsi bácsinak, hogy megfeledkeztem magamról, vagy fogalmam sincs.
– Ez tehát azt jelenti, hogy 36 pontotok van, amivel holtversenyben vagytok az élen Kolosékkal, viszont legyetek magatokra nagyon büszkék, hiszen tiétek lett az első 10 pont az idei évadban – mosolygott ránk Timi. – Táncoljatok fel a páholyba fiatalok!
Mi pedig úgy tettünk. Odafent a többiek a dalunkat énekelve és hangosan tapsolva fogadtak minket, Dóri szorosan átölelt épp úgy, mint én őt múlt héten.
– Barom. Ez köztudott.
– Igen az – erősítettem meg és halványan rámosolyogtam. – Csak nem tudom mi nem tetszett neki.
– Ó dehogynem tudod – emelte meg a szemöldökét és Arti felé pillantott.
Követtem a tekintetét, majd Arti mellé léptem, hogy együtt bíztassuk a nézőket, hogy a későbbiekben szavazzanak ránk, majd mivel reklám volt mentünk a riporterhez, hogy interjút készítsen velünk élőben. Most először boldogan meséltem, csak akkor szomorodtam el, amikor a Karcsi bácsitól kapott pontok felől érdeklődött. Őszintén elmondtam, hogy mi mindent megtettünk és bízunk benne, hogy lesz újabb esélyünk bizonyítani és megmutatni Arti egy újabb oldalát. Egyikünk kedvét sem szeghette az, hogy kaptunk egy 7 pontot, mikor bezsebeltünk két 10 pontot is. A riport elkészítése után Artival elsiettünk a mosdóba, majd élőben bejelentkeztünk az Instáján és ott is szavazásra buzdítottuk a követőit. A legutóbbi TikTok videónk hatalmasat ment és meghirdettünk egy nyereményjátékot, hogy aki a legjobban duettezik velünk, aki a legkreatívabb nyer két jegyet a Wasted Melodies következő koncertjére. Ezt most is megemlítette Arti, majd elbúcsúztunk és elindultunk visszafelé, amikor a folyosón Beni fordult be. Földbe gyökerezett lábakkal meredtem Benire, aki sebes léptekkel közeledett felénk, arca rángatózott a dühtől.
– Rohadtul szállj le a csajomról – ordította Arti felé és aztán minden olyan gyorsan történt.
Beni ütésre emelte a kezét, Arti teste megfeszült a tenyerem alatt, majd gondolkodás nélkül előre vetettem magam így Beni ökle Arti helyett rajtam csattant. Úgy éreztem, mint akinek víz alá nyomták a fejét, a fülem sípolt, számban a vér fémes ízét éreztem, ahogy egyensúlyomat vesztve a földre estem, beverve a fejem a fal sarkába aztán minden sötét lett.



Nem tudom meddig nem lehettem magamnál. Amikor kinyitottam a szemem Arti aggódó arca tornyosult felém, ajka felrepedt, amiből lassan szivárgott a vér, de mintha észre sem vette volna. A fülem folyamatosan zúgott, de tompán hallottam egy dulakodás zajait, majd a látóteremben megjelent Kevin és Beni. Kevin éppen hátra csavarta Beni kezét és megbilincselte, miközben Beni folyamatosan ordított orrából ömlött a vér, tekintete vérben forgott.
– Mi még nem végeztünk! – köpte a szavakat, én pedig összerezzentem.
– Kurvára kussolj – dörrent rá Kevin. – Gratulálok, ezzel elintézted, hogy évekig a sitten rohadj!
– Engem aztán nem fogtok börtönbe zárni! – nevetett Beni. – Semmi a ti hatalmotok az enyémhez képest!
– Mondogasd majd ezt a bírónak, hátha hisz neked – gúnyolódott Kevin és elkezdte a lépcső felé lökdösni.
Rohanó léptek zaja ütötte meg a fülemet majd Dóri vetette rám magát, könnyei ömlöttek, haja az arcomba hullott, ahogy átölelt. Egyre többen sereglettek körém, de én még mindig nem voltam képes megmoccanni. A tarkómból induló fájdalom végig sugárzott a testemen és a pánik lassacskán urrá lett rajtam. Mi van, ha haldoklom? Ha ez a vég? Pánikba esve kerestem a tekintettemmel Artit, de sehol se találtam, helyette egy orvos hajolt felém.
– Minden rendben van, orvos vagyok. Érti, amit mondok? – kérdezte miközben a kis lámpájával megvilágította a pupillámat.
– Igen – suttogtam. – A fejem annyira fáj. Ugye nem bénultam le? Ugye nem?
– Nem úgy tűnik – pillantott le az ingét markoló kezemre. – Valószínűleg szerzett egy enyhe agyrázkódást, de a biztonság kedvéért beszállítjuk a kórházba, hogy kizárjuk az esetleges kockázatokat.
– Mi lesz a versennyel? Nem mehetek el!
– Attól tartok ön számára véget ért a verseny mára – húzta szomorú mosolyra az ajkát. – Van itt hozzá tartozója?
– A menyasszonyom – hallottam valahonnan távolból Arti hangját.
– Rendben, menjen vele a kórházba és értesítse a lány szüleit.
Kétségbeesetten kerestem Artit a tekintetemmel, és amikor végre rátaláltam eleredtek a könnyeim, de a szívem megnyugodott. Arti felém hajolva megsimogatta a duzzadt arcomat, majd csókot lehelt a kézfejemre és szorosan behunyta a szemét, hogy elrejtse a könnyeit.

Sajnálom, hogy ennyit késtem az új fejezettel 🥹 de most itt van! ❤️

Esetleg tudtok véleményt mondani? Hogy tetszik nektek Vilu és Arti története?
Valamint ki az, aki rájött kiről mintáztam a főszereplőt? 😌

Vágyaink táncaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora