Ava az egységgel már végzett az akcióval. Egy kis italozással ünnepelnek, ami Johnnak eléggé kedvére van. Caity most ért vissza és meglepetten lépett be a konyhába.
-Itt meg mi a fene folyik?-kérdezte Caity és csapatára nézett.
-Volt egy sikeres akciónk és úgy döntöttünk megünnepeljük kicsit.-mondta Ava és kezében két üveg pezsgő van.
-Támogatom!-mondta John és megemelte whiskys üvegét, majd pedig beleivott.
-Ne aggódj főnök! Minden oké!-mondta Veronica örömmel.
-Jó!-mondta sóhajtva Caity és inkább a tárgyalóba ment elmélkedni.
A csapat jót szórakozik Avaval. Az iszogatások közben Levi eltűnődött azon mi lehet Caityvel és ezért úgy döntött megkeresi. Egy kis keresés után megtalálta őt és odament hozzá.
-Minden oké főnök?-kérdezte Levi aggódva.
-Nem tudom!-mondta ki nehezen Caity.-Úgy érzem már nem vagyok olyan jó főnök, mint korábban. Hagytam elmenni Huntert és amiket Ray mondott azok igazak. Vannak akciók amik rosszul sülnek el és most, hogy Ava itt van, látom, hogy van nálam jobb vezető is.-mondta szomorúan Caity.
-Minket nem érdekel ki jobb! Mindig te leszel a főnökünk!-mondta egy mosollyal Levi és Caity vidáman fordul felé.
-Köszönöm Levi!-mondta hálásan Caity.
Pár órával később a móka befejeződött és Caity új üzenetet kapott főnökétől. Ez az üzenet sürgősnek tűnt, szóval a konyhába tartott is egy gyors megbeszélést.
-Most mi történt?-kérdezte Veronica fáradtan.
-Elfogyott a pia.-mondta John és részegen nézett rá az üveg aljára.
-Ray sürgős üzenetet küldött amit nekünk kell megoldani. Az üzenet szerint van egy tégla a rendőrségen és nekünk kell kiderítenünk ki az.-mondta Caity az ügyet.
-Szerintem a csapatra inkább egy pihenés fér rá! Túl jól szórakoztunk.-mondta nevetve Ava.
-Jó! Akkor majd holnap foglalkozunk ezzel!-jelentette ki Caity.
A tagok elindultak a saját szobáikba. Ava egy vendég szobában van, mivel a csapat ragaszkodott ahhoz, hogy Hunter szobája üres maradjon. Avat a szobájába lépése előtt Caity állította meg.
-Ava!-szólította meg Caity és Ava megfordult a neve hallatán.
-Igen?-kérdezte érdeklődve Ava.
-Jól terelted ma a csapatot! Bár a szórakozás kicsit túlzás volt.
-Igen, bevallom az kicsit az volt. Viszont az én csapatomban régen mindig megünnepeltük a győzelmeket. Még a legkisebbeket is.
-Értem! De itt nálunk ez nem egészen így működik.-mondta Caity.
-Sajnálom ha megváltoztattam pár dolgot!-mondta kicsit megbánt arccal Ava.
-Semmi baj! Van egy javaslatom! Mi lenne ha segítenél nekem ebben a tégla ügyben? Mit szólsz?-kérdezte kíváncsian Caity.
-Benne vagyok!-mondta Ava vidáman.
Caity aztán mosollyal távozott és másnap reggel ő és Ava már korán fent voltak. A csapat meglepetten vette észre a két nőt a konyhában. Mindketten vidáman kávézgatnak és John teljesen meglepődött a látványon.
-Hm. Azt hittem nem lesztek jóban.-mondta John és a hűtőhöz ment, hogy egy sört vegyen ki.
-Ne igyál munkaidőben John!-szólt rá Ava, amire John meglepetten nézett rá.
YOU ARE READING
Tiltott Érzelmek |18+|
RomanceCaity Slayer egy különleges csapat vezetője. Egy napon új tag érkezik csapatába, aki felé olyat érez amit nem szabadna. A tiltás ellenére meg kell próbálnia fékeznie magát, de a fiú ezt egyre jobban csak megnehezíti.