Az Időhivatal épülete egy hatalmas felhőkarcoló. Minden szintjén irodák vannak és az épület tetején egy holografikus óra van, ami nem működik, mivel egyszerű ábraként van odatéve. Caity terve az, hogy az épület garázsából haladnak majd befelé. A garázs a földszinten van és a megindulás előtt Ray elkapta Caity karját és megállította őt.
-Biztos bele akarsz vágni? Ha elkezdjük akkor nincs visszaút!-figyelmeztette őt Ray és Hunter azonnal lecsapta a kezét Caityről.
-Tudjuk mit csinálunk!-mondta Hunter keményen és Ray elé állt.
-Nyugi szívem!-mondta Caity és odébb húzta Huntert.-Gyorsan megleszünk!-mondta magabiztosan a nő.
-Amúgy muszáj bemennünk? Megoldhatjuk ezt másképpen is!-javasolta Veronica és gondolkodni kezdett egy másodlagos megoldáson.
-Mégis hogyan akarná ezt megoldani máshogy Miss Fairchyld?-kérdezte gúnyosan Ray és Veronica felé nézett.
-911?-javasolta nyugodtan John és mindenki ránézett.
-Te most komolyan egy világkatasztrófával viccelődsz?-kérdezte kiakadva Caity.
-Nem viccnek szántam hanem ötletnek!-mondta John.
-Ó te jó ég!-mondta kiborulva Ray.-Bárki másnak van valami csodálatos ötlete?-kérdezte és lenézően végignézett a csapaton.
-Elég!-szólt közbe Hunter.-Én bemegyek Caityvel! Ha jöttök ha nem, mi tenni akarunk valamit azért, hogy a 118 újra létező csapat legyen!-mondta megemelt hangon Hunter.
Caity és Hunter egymásra nézett és a nő büszkén néz fel rá. A többiek ránéztek az épületre és elgondolkodtak azon mi a fontos.
-Vágjunk bele!-mondta magabiztosan John és előre lépett egyet.
-Így van!-támogatta meg őket Veronica.
-Jólvan!-mondta higgadtabban Ray.-Viszont csináljuk okosan! Előremegyek és bemegyek a bejáratnál. Amíg nem jelzek addig ne gyertek be!-mondta Ray a tervét.
-Öt percet kapsz!-mondta Caity, amire Ray bólintott és a bejárat felé indult.
-Komolyan hagyjuk neki, hogy bemenjen?-kérdezte Veronica és Caity mellé állt.
-A rendőrség vezetője volt. Talán jut valamire.-mondta Caity és Veronica felé fordult.
Ray odaért az épület elejére és bement az ajtaján.
-Uram! Van időpontja?-kérdezte tőle a recepciós hölgy.
-Nincs időm ilyesmire!-adta válaszul Ray és becsipogott a szenzoron ami a fegyvert jelzi.
A portát azonnal ellepték a fegyveres őrök, akik biztonsági őr ruhában pisztolyt fogtak Rayre. Ray a magasba emelte kezeit és körbenézett az őrökön.
-William Musttal szeretnék beszélni!-mondta magabiztosan követelőzve Ray.
-Azt nem engedhetjük uram!-mondta egy őr.
William viszont egy kamerán keresztül látta az egészet és lement a portára.
-Hagyják!-szólt az őröknek William és adott egy jelzést az egyik őrnek.
A jelzésre az őr odament Rayhez és elvette a pisztolyát. Az őr távozása után William odament Rayhez és elvezette onnan.
-Minek köszönhetem, hogy itt vagy?-kérdezte a séta közben.-Tudtommal tegnap felmondtál egy elég durva üzenettel.-mondta William.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Tiltott Érzelmek |18+|
RomanceCaity Slayer egy különleges csapat vezetője. Egy napon új tag érkezik csapatába, aki felé olyat érez amit nem szabadna. A tiltás ellenére meg kell próbálnia fékeznie magát, de a fiú ezt egyre jobban csak megnehezíti.