John lakásában ott van Veronica és éppen keményen lovagol a férfin.
-Ah igen!-kiáltott fel Veronica nyögve miközben Johnon mozog.
-Ez az bébi! Nagyon jó vagy!-biztatta őt John.
Néhány perccel később Veronica kidőlt John mellé és mindketten elélveztek. Veronica néhány lihegés után a ruháiért nyúlt és felhúzta a bugyiját.
-Látlak holnap is?-kérdezte John és oldalra nézett a nőre.
-Persze!-mondta egy laza mosollyal Veronica és a nadrágját is felvette.
A semmiből megszólalt mindkettőjük telefonja és egy üzenetük érkezett. Mindketten telefonjuk felé nyúltak és elolvasták az üzenetet. Az üzenetet Hunter küldte, hogy jöjjenek el hozzájuk egy megbeszélésre.
-Úgy tűnik én is felkelek.-mondta John és kikelt az ágyból, hogy öltözhessen.
-Hogy haladsz egyébként a magánügyeddel?-kérdezte érdeklődve Veronica, aki el is készült az öltözéssel és Johnra nézett.
-Egész jól!-vágta rá John higgadtan amire Veronica nem válaszolt.
John mostanság fejébe vette, hogy megküzd múltbéli démonjaival és leküzdi minden múltbéli sérelmét. Ehhez azonban idő kell és annak ellenére, hogy egész jól áll ezzel, még nem is igazán kezdte el.
A teljes elkészülés után lementek az épület elé és külön autóval elindultak Caity és Hunter háza felé. Fél órán belül meg is érkeztek az épülethez és felmentek a lakásukhoz. A kopogásukra Hunter reagált és a köszönések után beengedte őket, majd pedig a nappaliba mentek.
-Sziasztok! Levi hol van?-kérdezte érdeklődve Caity amikor a nappaliba lépett.
-Levi most nagyon el van foglalva a saját dolgaival. Tanár lett meg mindenféle dolog után kutatgat.-mesélte Veronica.
-Gyogyós lett.-mondta John határozottan amire Veronica csak a szemét forgatta.
-Na és ti, hogy vagytok? Alakultok már jobban?-kérdezte Hunter érdeklődve.
-Barátság extrákkal kapcsolatunk van.-vágták rá mindketten.
-Értem.-mondta kicsit értetlenül Hunter, mivel úgy gondolta már jóval több van egykori társai között.
-Amúgy mi volt olyan sürgős?-kérdezte Veronica és Caityre nézett.-Nem nagyon találkoztunk és most hírtelen lett egy ügy?-kérdezte türelmetlenül.
-Ray és én beszélgettünk tegnap. Hunter is ott volt.-kezdett bele a témába Caity.-Kiderült, hogy egy furcsa hivatal áll a rendőrségek mögött. Elvileg az államtól is külön állnak. Vagy valami olyasmi.-mondta Caity.
-Akkor mégse az állam rúgott ki minket?-kérdezte döbbenten John.
-Úgy tűnik nem.-mondta Hunter a választ szinte azonnal.
YOU ARE READING
Tiltott Érzelmek |18+|
RomanceCaity Slayer egy különleges csapat vezetője. Egy napon új tag érkezik csapatába, aki felé olyat érez amit nem szabadna. A tiltás ellenére meg kell próbálnia fékeznie magát, de a fiú ezt egyre jobban csak megnehezíti.