A reggeli zuhany után Hunter a szobájában öltözködik. Alsó ruhadarabok után már csak a póló kell. Ekkor hírtelen Caity nyitott be aki meglepetten eltakarta a szemeit.
-Bocsánat! Visszajöjjek később?-kérdezte Caity kínosan.
-Nem kell! Mond csak főnök!-mondta Hunter egy mosollyal és Caity elvette kezeit szeme elől.
Caity elvette kezeit és lassan megnézte Hunter hasizmát. Hunter mosolyogva vette észre Caity tekintetét. A lány aztán szemeit gyorsan Hunter arcára terelte és belekezdett mondanivalójába.
-Igazából csak szeretném tudni, hogy, hogy érzed magad nálunk.-mondta Caity és megkomolyodott.
-Remekül vagyok! A tagok többségével kijövök de John kemény dió.-mondta Hunter és felvett egy pólót közben.
-Igen, nos ő másabb, mint a többiek. Viszont elég ideje ismerem ahhoz, hogy megbízzak benne.-mondta határozottan Caity.-Ha megbocsátasz, nekem most mennem kell járőrözni egyet.
-Kell egy társ?-kérdezte Hunter és önmagára utalt.
-Örülnék neki!-mondta mosolyogva Caity.-5 perc múlva várom az autómnál!-mondta és kiment az ajtón.
-Ott leszek!-szólt utána Hunter.
A rövid kis készülődés után Hunter lement a rendőrautóhoz és Caity már várja. Amint beültek elindultak és kezdetét vette a járőrözés.
Az egység többi tagja eközben a bázison maradt és beszélgetnek a nappaliban.
-El sem hiszem, hogy Caity hamarabb vitte járőrözni Huntert, mint engem!-panaszkodott Levi és lehuppant a kanapéra.
-Én azt nem hiszem el, hogy egyáltalán elvitte.-mondta Veronica és egy könyvet lapozgat éppen.
-Randiznak, ti agyhalottak!-mondta John és rágyújtott a cigijére.
-Dehogyis! Caity nem ilyen!-mondta határozottan Levi.-Amúgy meg nem dohányzunk idebent!-szólt rá erős hangnemmel.
-Ne szólj be nekem vakarcs! Több ideje vagyok itt, mint te vagy a nővéred!-mondta John és kisétált az épület elé, hogy rágyújthasson.
Levi csak a fejét rázta és Veronica legyintett egyet John viselkedésére.
-Amúgy szerinted igaz? Caity és Hunter tényleg randiznak?-kérdezgette Levi kíváncsian.
-Nem mindegy? Az ő dolguk!-mondta Veronica és tovább olvasott.
Levi sóhajtott egy nagyot és elment a könyvtáros részlegére, hogy átnézze a szabályokat. Caity és Hunter a városban autókáznak lassan és közben nézelődnek.
-Mesélj magadról Hunter! Mit kell rólad tudni?-kérdezte Caity vezetés közben.
-Nincs sok érdekes tény rólam. 29 éves vagyok és a legjobb rendőr voltam. Most meg veletek dolgozok a 118-ba.-foglalta össze röviden.-Rólad mit kell tudni?-kérdezte Hunter kíváncsian.
-A nagypapám katonaként kezdte pályafutását és az ő testvére is az volt. Szóval én is elindultam ebbe az irányba. Végül a tengerészgyalogságnál kötöttem ki ahonnan nyugdíjaztak és bejelentkeztem a rendőrségnél. Én, John és egy régi ismerősöm, Ron, megalapítottuk a 118-at. Azóta pedig működik ez.-mesélte Caity visszaemlékezve.
-És hol van Ron?
-Meghalt.
-Oh. Sajnálom!-mondta együttérzően Hunter.-Ha ezt tudtam volna akkor nem hozom fel.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Tiltott Érzelmek |18+|
RomanceCaity Slayer egy különleges csapat vezetője. Egy napon új tag érkezik csapatába, aki felé olyat érez amit nem szabadna. A tiltás ellenére meg kell próbálnia fékeznie magát, de a fiú ezt egyre jobban csak megnehezíti.