21. Rész

96 9 0
                                    

A csapat legnagyobb örömére visszatérhettek a 118-as épületbe. A csapat örömmel látja, hogy a hely nem változott és minden olyan, mint régen. 

-Ez fantasztikus!-mondta vidáman Caity. 

-Még megvan a söröm!-mondta John örömteli pillanatban amikor kinyitotta a hűtőjét. 

-Maradj a whiskynél cimbora!-mondta nevetve Hunter és kivett két üveg whiskyt a hűtőből, majd pedig az egyiket Johnnak adta. 

-Jogos!-mondta John és felnyitotta az üveget. 

-Nekem ez a kanapé hiányzott a legjobban.-mondta Veronica és lehuppant a kanapéra. 

-Tényleg mindent rendbe hoztál!-mondta elismerően Caity és az ajtónál álló Rayre nézett. 

-Valahogy jóvá kellett tennem a hibáim.-mondta Ray egy mosollyal. 

-Köszönöm!-mondta hálásan Caity. 

A csapat Rayel összegyűlt a konyhában és mindenki kapott egy poharat amibe whiskyt öntöttek. Az ivás előtt Caity megkocogtatta poharát és mindenki ránézett. 

-Nagyon sok mindenen mentünk át az elmúlt időszakban. Minden egyes pillanat csak azt bizonyította, hogy olyanok vagyunk, mint egy család.-mondta Caity és körbenézett a csapatán.-Emelem poharam a családunkra!-mondta és megemelte kezét amiben a pohár van. 

-A családra!-mondták egyszerre és megemelték poharaikat. 

Az ajtón váratlanul Levi jött be és Veronica odaszaladt megölelni őt.

-Jó látni!-mondta mosolyogva Veronica. 

-Téged is nővérkém!-mondta vidáman Levi. 

-Üdv itthon!-mondta Caity és egy pohár whiskyt adott Levinek. 

-Köszönöm!-mondta Levi. 

A csapat egyszerre megitta a whiskyt és beszélgetni kezdtek. Na persze sokak kezében még mindig van egy kis ital. 

-Visszatértél a csapatba?-kérdezte John és Levire nézett. 

-Igen! Hallottam mik történtek és úgy érzem idetartozok.-mondta Levi és John csak bólintott egyet. 

-A 118 ismét létezik!-jelentette ki vidáman Hunter.-Tegyünk róla, hogy ne szűnjön meg!

Caity vidáman nézi csapata tagjait és aztán ránézett a nappaliban külön lévő Rayre, aki magányosan figyeli őket. Caity megfogott két teli whiskys poharat és Raynek vitt oda egyet. 

-Nem ünnepelsz?-kérdezte Caity kíváncsian. 

-Nem stílusom! Sosem voltam a csapatoknak a tagja. Úgy gondoltam a csapat és a barátok csak elgyengítik a teljesítményt.-mondta Ray eltűnődve. 

-A mi csapatunk nem gyengévé tesz hanem erősebbé! Én már csak tudom!-mondta Caity egy mosollyal. 

-Talán sokszor elrontotok ezt azt, de jó csapatod van!-dicsérte meg a lányt Ray. 

-Hát... Néha jól csesszük el a dolgokat.-mondta Caity és mindketten nevetni kezdtek és a csapatra néztek. 

 

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
Tiltott Érzelmek |18+|Onde histórias criam vida. Descubra agora