30. Rész

21 6 0
                                    

John Caityék ajtajában áll, akik meglepetten fogadják őt. 

-Szia John! Hát te?-kérdezte Hunter régi barátjától. 

-Helló! Épp erre jártam és gondoltam benézek.-mondta John és belépett a lakásba.-Elég szép lakásotok van!-dicsérte a lakást miközben körbenézett. 

-Köszi!-mondta Caity kedvesen.-Veronica is veled van?-kérdezte kíváncsian. 

-Nem ő most otthon maradt. Ray adott neki valami feladatot és azt csinálja.-mesélte John.-Veletek mi a helyzet? Ismét együtt vagytok?

-Igen, kábé öt perce!-mondta Hunter amin Caity jót mosolyog. 

-Amúgy azért jöttem, mert jó lenne újraalakítani a 118-at! Benne vagytok?-kérdezte John. 

-Nem!-mondta határozottan Caity.-Én már nem akarok visszamenni New Yorkba! Már nem vágyok oda vissza! Itt van életem!-mondta határozottan Caity. 

-Nekem is itt van életem!-mondta Hunter és megfogta Caity kezét, aki felmosolygott rá. 

-Értem! Viszont Hunter tudnál segíteni nekem?-kérdezte John.-A plázába kéne menni.-tette hozzá. 

-Persze, megyek!-mondta Hunter és felvette cipőjét. 

-Kösz!-mondta hálásan John. 

-Sietek haza szivem!-mondta Hunter és egy puszit adott Caitynek. 

Az elköszönések után a fiúk elmentek az egyik plázába és vásárolni kezdtek Johnnak. A városban eközben Kara látogatja ismét Christ. 

-Miért látogatsz engem?-kérdezte kíváncsian Chris. 

-Azért, mert szerintem nem vagy jogosan itt.-válaszolta Kara. 

-Pedig neked kéne a legjobban helyeselned azt, hogy most itt vagyok! Fegyvert fogtam rád.-magyarázkodott Chris, aki nem érti Kara viselkedését.

-Tudom... Viszont kifizettem az óvadékot és ma szabad lehetsz.-mondta a hírt Kara. 

Chris meglepődött, mivel erre nem számított. Az őrök perceken belül kiengedték Christ, de lefokozták a rendőri pozícióból. A férfi odament Karahoz és egyenesen a szemeibe néz. 

-Hogyan hálálhatom meg?-kérdezte kedvesen Chris. 

-Sehogy! Nem kell megháláld!-mondta Kara magabiztosan. 

-Na és mit szólnál egy vacsorához?-kérdezte Chris vidáman. 

-Hm.-lepődött meg Kara.-Talán egy vacsora belefér.-mondta mosolyogva és aztán kiindult. 

Chris vidáman nézi Kara távozását és azonnal a vacsorán kezdett gondolkodni. Lefokozása miatt már csak egyszerű járőrként kezd a rendőrségen. De legalább már ismét szabad. 

Hunter és John eközben ruhákat vesznek Johnnak, de Hunter még mindig nem egészen érti miért kellett eljönnie. 

-Szóval miért is jöttünk pontosan?-kérdezte Hunter séta közben. 

-A tanácsod kéne! Veronicaval nagyon ellaposodott a kapcsolatunk. Már nem olyan jó a szex és a kapcsolatunk is unalmassá kezd válni. Főleg, hogy más részlegen dolgozunk.-mesélte John.-Tudsz rá megoldást?-kérdezte kíváncsian. 

-Talán csak kimaxoltátok a kapcsolatotokat. Szereted?-kérdezte Hunter.

-Igen!-vágta rá John. 

-Akkor szerintem kérd meg a kezét!-tanácsolta Hunter.

-Nem, arra nem állok készen! Amúgy sem vagyok a házas fajta.

-Értem! Akkor csak menjetek valamerre! Az is segíthet.

Tiltott Érzelmek |18+|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora