13. Rész

67 9 0
                                    

Amíg Hunter és Caity randizik, addig a csapat továbbra is dolgozik. Néhány perce jöttek vissza egy akcióból, de a bázison látogatójuk érkezett. A látogató Ray Tomson, aki a rendőrség főnöke és ha ide látogat, az sose jó. Ennek tudatában a többiek eléggé meg is lepődtek a váratlan érkezésén. 

-Mr. Tomson? Mit keres itt?-kérdezte meglepetten Veronica. 

-Nagy hírem van. Hol van Miss Slayer?-kérdezte Ray és körbetekintett. 

-Caitynek dolga akadt Hunterrel. Remélhetőleg még ma visszaérnek!-mondta reménykedve Ava és kamu mosolyt csinált. 

-Értem.-mondta Ray.-Megvárom őket!-mondta határozottan. 

-Nem szükséges uram!-mondta Levi és Ray elé állt.-Lehet órákig is ellehetnek még.-tette hozzá kínosan. 

-Semmi gond! Tudok várni!-mondta Ray és ez kezdte kiakasztani a csapatot. 

John észrevétlenül elvonult és telefonján elkezdte hívni Caityt. Caity az étteremben vacsorázik éppen és Hunterrel beszélget. A hívás viszont megzavarta őket. 

-Ki az?-kérdezte Hunter és telefonjáért nyúló Caityre nézett, majd pedig beleivott az asztalon lévő poharába, ami vörösborral van töltve. 

-John!-válaszolta meg a kérdést Caity, majd pedig lenémította a telefonját.-Nem értem miért keres. Elvileg mindenkinek szóltunk, hogy randink van. Sőt! Ők küldtek el.-mondta Caity értetlenül. 

-Érdekes ez a nap!-mondta Hunter nevetve.-Viszont most te neked kell mondanod egy érdekességet magadról!-mondta Hunter. 

-Oké! Lássuk csak...-gondolkodott el Caity és azon tűnődik mit mondjon.-Hm. Oda vagyok a virágokért és a növényekért. A szobám párkánja szinte tele van velük. De a régi otthonomban is van pár, ami nem igényel sok öntözést.-mondta Caity. 

-Régebben nekem is volt egy virágom. Még gyerekkoromban. Két évre rá tudtam meg, hogy nem igazi és ez ideáig egy művirágot locsoltam és gondoztam.-mondta kínosan nevetve Hunter, amire Caity is elnevette magát. 

Caity telefonja ekkor ismét megcsörrent és ő megint kinyomta. 

-Megint John?-kérdezte Hunter kíváncsian. 

-Nem. Ez most Veronica volt.-mondta Caity és eltette a kis táskájába a telefonját.

-Lehet fontos.-mondta Hunter.-Talán fel kéne venned.-javasolta. 

-Ez most a mi randink! A csapat már tud rólunk és végre miénk minden idő!-mondta boldogan Caity és Hunter megfogta neki az asztalon pihenő kézfejét. 

A csapatnál John ingerülten lépett oda Veronicahoz. 

-Nem veszi fel.-mondta csalódottan és mérgesen John.

-Nekem se!-mondta Veronica.-Nyilván pont ilyenkor jön Ray!-mondta panaszkodva és visszamentek a csapat többi tagjához. 

Levi és Ava a csapat összhangjáról beszélt Raynek, aki figyelmesen hallgatja minden szavukat. 

-Azt tudhatjuk mi a nagy hír?-kérdezte már türelmetlenül Levi. 

-Nem! Miss Slayer miatt fontos és amíg ő nincs itt addig nem mondhatok semmit.-mondta Ray határozottan és Levi ettől csak türelmetlenebb lett.-Mikor is ér vissza ő és Mr. Wilde? Már lassan este 10 óra.-mondta kicsit aggodalmasan. 

-Hááát ez jó kérdés.-mondta Ava egy kínos mosollyal.

-Lehet egyszerűbb lenne ha később visszajönne.-javasolta Veronica. 

Tiltott Érzelmek |18+|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin