Caity Brookhavenben van és nővére tárt karokkal fogadta őt. Azonban sajnos Caity hamar rájött, hogy elég sok időt kell töltsön Brookhavenben. Emiatt pedig szakítania kellett Hunterrel.
4 hónappal később
Caity a nővérével, Laurel Slayerrel él Brookhavenben. Éppen pakolászik és a szobája lassan kezd teljesen kiürülni. Mindezt váratlanul Laurel zavarta meg egy kopogással és egy belépéssel az ajtón.
-El sem hiszem, hogy elmész!-mondta egy büszke mosollyal Laurel.
-Ideje önállónak lennem és nem maradhatok itt a nyakadon! Az elmúlt időszakban végig itt voltam veled és ideje visszakapnod a magánéleted!-mondta határozottan Caity és közben ruháit teszi el.
-Attól még hiányozni fognak a közös napok. Csajos esték, pletykák és családi pillanatok.-sorolta a jó emlékeket Laurel.
-Lesz még alkalmunk erre! Most viszont ideje saját életet kezdenem!-mondta Caity vidáman.
-Hiányozni fogsz!-mondta Laurel és odasietett átölelni Caityt.
-Te is nekem Laurel!-mondta az ölelés közben Caity.-Amúgy nem vagy késésben? Tárgyalásod lesz!
-Már indulok is! Csak elakartam köszönni. Az ügyészség ráér!-mondta egy mosollyal Laurel és mindketten nevetnek.
Kicsit később a lányok elköszöntek egymástól és mindketten elhagyták a házat. Caity egy emeletes házba költözik a legfelső emeletre. Ragaszkodott a jó kilátáshoz és a luxus körülményekhez, így egy elég drága lakásba költözik. Az épületben főleg pénzesebb lakók vannak és alig van pár lakás. Caity lakásában van fürdőszoba, nappali, konyha és egy hatalmas erkély amin díszként bokrok helyezkednek el. A nappali és a konyha közt egy lépcső van, ami az emeleti hálószobába vezet. Mellesleg odafent van még egy vendégszoba is.
Caity azonnal nekilátott a kipakolásnak és a berendezkedésnek. Imádja a virágokat, így elég sokat tett ki a lakás ablakaiba. Néhány még a teraszra is jutott. A falra a kitüntetéseit tette és néhány családi kép is helyet kapott. A teljes berendezkedés után pont vendége érkezett. Az ajtón Kara Claine kopog, aki Caity gyerekkori barátja a városban.
-Szia Kara!-köszönt Caity vidáman.
-Szia! Hűha!-mondta Kara amikor a lakásba lépett.-Ez nagyon szép!-mondta ámulva.
-Próbáltam egy elég jót szerezni.-mondta szerényen Caity.
-Szerintem sikerült! De nem túl nagy ez egy embernek?-kérdezte eltűnődve Kara.
-Nem egyedül laknék itt. Lehetne ez a végleges lakásom.
-Szóval készen állsz végre a randizásra?
-Igen!-vágta rá Caity amire Kara izgatott lett.
-Van egy csomó jó pasi a városban akik talán pont az eseteid! Emlékszel még Mikera? Olyan izmos felsőteste lett, hogy a nyáladat csorgatnád rá egész nap!-mondta bezsongva Kara.
VOUS LISEZ
Tiltott Érzelmek |18+|
Roman d'amourCaity Slayer egy különleges csapat vezetője. Egy napon új tag érkezik csapatába, aki felé olyat érez amit nem szabadna. A tiltás ellenére meg kell próbálnia fékeznie magát, de a fiú ezt egyre jobban csak megnehezíti.