Az Időlovas lestrapálva fekszik a földben. A belsejében mindenki jól van és csak apróbb sérüléseket szereztek. Caity a vezetőülésben szusszant egyet és Hunter odament hozzá és a széknek támaszkodott.
-Jól vagy?-kérdezte aggódva Hunter és szerelme arcára nézett, amin egy apróbb sérülés van a szemöldöke fölött.
-Jól vagyok.-mondta Caity és szerelmére nézett csillogó kék szemeivel.
Hunter a lányra mosolygott és a zsebéből elővett egy zsebkendőt, amivel óvatosan letörölte a vért Caity arcán lévő sebéről. Szerencsére csak egy pillanatig vérzett és a seb hamar begyógyul. Caity meglátta a véres zsebkendőt, de nem rémült meg egy kis vértől. Inkább felnézett Hunterre, aki gondoskodóan szedte le minden vérfoltját róla.
-Köszönöm!-mondta boldogan Caity miután Hunter végzett.
-Semmiség.-mondta egy vigyorral Hunter és megcsókolta a lány homlokát.
John eközben a jármű ajtaját nyitotta ki és miután körbenézett, visszament a többiekhez.
-Egy erdőben landoltunk. Nem láttam senkit a környéken.-jelentette John a csapatnak amire mindenki ráfigyelt.
-Na és hogyan tovább?-kérdezte Veronica, aki végig a székében maradt.
-Tűnjünk el innen!-mondta határozottan Caity, de bármit nyomott az Időlovas nem indult.-Remek... Tönkrement.-mondta csalódottan.
-Szóval itt ragadtunk!-jelentette ki negatívan Veronica.-Pompás!-mondta kiakadva és elvonult.
-Minden rendben van vele?-kérdezte Hunter és Johnra nézett.
-Gondolom igen!-mondta John, de láthatóan nem foglalkoztatja őt a dolog.
-Beszélek vele! Ti addig javítsátok meg ezt az izét!-parancsolta a fiúknak Caity és Veronica után indult.
Hunter és John egymásra néztek és halványlila gőzük sincs arról hogyan szereljenek meg egy futurisztikus járművet amilyet eddig még sosem láttak. John lassan felkelt a székéből és Hunterrel elkezdték feltérképezni a járművet.
Veronica az erdőbe ment és egy kidőlt fa fatörzsére ült. Caity a jármű elhagyása után körbenézett és meglátta Veronicat búslakodni. Nem maradt sokáig egyhelyben. A megpillantása után odaindult hozzá és leült mellé. Veronica nem szólalt meg, így egy kis csönd után Caity kezdte meg a beszélgetést.
-Mi a baj?-kérdezte meg Caity.-A becsapódás óta elég bús vagy és ideges. Jó, persze egy becsapódás nem jó, de te mindig kemény csaj vagy. Mi történt?-kérdezte aggódó tekintettel Caity és Veronica rá nézett.
-John! John a bajom!-mondta nyomatékosítva a választ Veronica és idegesen felkelt a fatörzsről.
-John?!-lepődött meg Caity.-Azt hittem jól megvagytok!-mondta még mindig döbbenten.
-Ami közte és köztem van, az nem több egy egyszerű szexkapcsolatnál! Összejárunk, szexelünk és aztán mindenki megy a dolgára.-mesélte kiborulva Veronica.
-Veronica, tudod jól, hogy John milyen! Azt hittem nem akartok komolyan együtt lenni!
-Na és te Hunterrel?
-Ami közte és köztem van az más!-magyarázta Caity.-A kapcsolatunkért akár ki is rúghatnak minket! Főleg azóta necces, hogy megtudtuk mi az az Időhivatal.
-Értem...-mondta egy nagy sóhajjal Veronica.
-Veronica!-szólította meg őt Caity és elé állt.-Nagyon régóta barátnők vagyunk már! Viszont a szerelem az nem éppen az amiről eddig beszéltünk. A szerelem az egy csodálatos érzés és hinned kell benne, hogy amikor eljön az ideje akkor nagyon erősen fogod érezni.-mondta egy mosollyal Caity.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Tiltott Érzelmek |18+|
RomanceCaity Slayer egy különleges csapat vezetője. Egy napon új tag érkezik csapatába, aki felé olyat érez amit nem szabadna. A tiltás ellenére meg kell próbálnia fékeznie magát, de a fiú ezt egyre jobban csak megnehezíti.