25. Rész

17 5 0
                                    

Hunter este a rendőrségen van éppen. A bombát nemrég adta át az érte felelős rendőrnek. Amikor elindult kifelé, Chris állította meg őt.

-Hunter!-szólította meg őt Chris.-Arra gondoltam, hogy a következő bevetésnél lehetnék én a főnök. Elvégre idősebb vagyok és itt nőttem fel.-állt elő az ötletével büszkén.

-Szerintem jó ez így és nem hiába hívtak sokáig a legjobb rendőrnek!-mondta dicsekvően Hunter és kiment az ajtón.

Chris sóhajával jelezte nem tetszését, majd pedig ő is hazaindult. Az utcán Huntert egy nő állította meg, aki maga Ava Smith.

-Ava?!-lepődött meg Hunter amikor a nőre nézett.

-Szia Hunter! Hol van Caity?-kérdezte azonnal a lényegre térve Ava.

-Miért akarod annyira tudni?-kérdezett vissza Hunter.

-Az nem rád tartozik! Főleg, hogy már együtt sem vagytok! Amúgy miért mentetek szét?-kérdezte kíváncsian Ava.

-Az nem rád tartozik!-mondta egy gonosz mosollyal Hunter.

-Nem érdekes! Úgyis találkozok majd vele!-mondta Ava és elsétált.

Hunter nem érti mi folyik itt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hunter nem érti mi folyik itt. De legalább már biztos lehet abban, hogy Ava tényleg megőrült.

Másnap reggel Caity még mindig arra keresi a választ, hogy Ava miért keresi őt. Ez jár a fejében a reggeli kávézás közben, illetve az az utáni tévézés közben is. Valahogy ez a téma mindig ott van a fejében. Hirtelen a telefonja csördült meg és azonnal felvette.

-Szia Caity!-köszönt izgatottan a telefonban Kara.-Van a közeledben tévé?

-Igen, itthon vagyok! Miért?-kérdezte Caity.

-Kapcsolj a 7-es csatornára!-utasította őt Kara amire Caity odakapcsolt.

A tévében Kara van ahogyan éppen videókat játszanak be róla munka közben. Kara rendezőként dolgozik és a legújabb filmjét reklámozzák ami körül elég nagy felhajtás van.

-Hű Kara! Ez igen!-mondta elismerően Caity.-Gratulálok!

-Köszi! Kint voltak a forgatáson tegnap és felvettek néhány kulissza mögötti munkálatot. Nagyon rendesek voltak!-mesélte Kara.-Veled mi a helyzet? Hogy érzed magad?-kérdezte érdeklődően.

-Elég aggasztó napjaim vannak. Olyan, mintha egy hatalmas rejtélyben lennék ami sosem lesz megfejtve.-mondta Caity és már elege van ezekből a napokból.

-Remélem hamar túlesel rajta! Már csak azért is, mert talán tudok neked egy lehetőséget adni. Tudom, hogy a rendőri tanácsadó munka nem annyira a stílusod és inkább az akciót szereted. De persze most mégsem erre vágysz. A következő nagy dobásom rendezőként egy sorozat lenne amiben egy rendőr a főszereplő. Rád gondoltam a tapasztalataid alapján.-mondta Kara a hírt.

Tiltott Érzelmek |18+|Where stories live. Discover now