Ma van a nagy nap. Caity reggel egyedül ébredt és egy kedves cetlit talált Hunter párnáján.
-Az esküvő előtt nem láthatom a menyasszonyt. Balszerencsét hoz. Szeretlek!-írta a cetlire Hunter.
Caity mosolyogva olvasta el a cetlit. A reggelt egy gyors reggelivel kezdte miután kikelt az ágyból. A reggelit követte a tusolás és utána egy köntöst vett fel. A smink felrakása közben Laurel érkezett a lakásba és vidáman néz félkész húgára.
-Eszméletlen vagy!-dicsérte húgát Laurel.
-Köszi!-mondta mosolyogva Caity.
Laurel és Caity sminkelés után az esküvői ruhával kezdtek foglalkozni. Közben persze beszélgetnek.
-Hunter és a többiek már készítik a helyet. Szép helyszínen lesz az esküvőtök!-mondta Laurel miközben segít felvenni Caitynek az esküvői ruhát.
-Egyszer láttam már a helyszínt. Egy szép rét tele virágokkal. Imádtam!-mondta boldogan Caity.
Eközben Hunter a Caityék által említett réten van. Az oltár és a díszek már készen vannak. Kara és Chris a székeket teszik le sorba. Veronica és John pedig a szőnyeget tekerik le.
-Azt hiszem lassan minden készen van.-mondta Hunter miközben körbenézett.
-Csak lehetőleg igent mondj!-mondta nevetve John amire Hunter jót mosolyog.
-Szivem már csak egy szék van!-mondta Kara Chrisnek.
-Adom szivem!-mondta Chris és egy széket visz Karanak.
-Köszi!-mondta Kara és megcsókolta párját.
-Jó titeket együtt látni!-mondta Veronica kedvesen.-Hallottam mik történtek.-tette hozzá.
-Kik lesznek még jelen?-kérdezte John.
-Ray, Levi és a szüleim. Na meg persze Caity és Laurel.-válaszolta meg a kérdést Hunter.
-Kész!-jelentette ki Chris mire minden elkészült.
-Akkor készüljünk és délután találkozunk itt!-jelentette ki Hunter.
A többiek elmentek készülni és Hunter a helyszínen maradt még. Ő már teljesen kész van és alig várja a nagy pillanatot.
Délutánra már mindenki kiöltözve van a helyszínen. Hunter az oltárnál áll és szülei büszkén nézik őt a vendégek székeiről. A korábban említett személyeken kívül megjelent még néhány rendőr és néhány színész is. De New Yorkból is vannak ismerősök. Hunter tanúja John és Caityé pedig Laurel. A vendégek helyet foglalása után Caity lépett elő egy csodaszép menyasszonyi ruhában. A fátyol hátra van hajtva és szépen lassan elindult Hunter felé.
Amikor Caity az oltárhoz ért mindketten boldogan néznek egymásra. Caity még el is érzékenyült Hunter láttán. A pap végül megkezdte a szokásos beszédét.
-Tisztelt egybegyűltek! Azért gyűltünk ma itt össze, hogy megünnepeljük Caity Slayer és Hunter Wilde egybejövetelét.-mondta a pap és aztán Caityhez fordult.-Caity Slayer, akarod e férjedül Hunter Wildeot egészségben, betegségben?
-Akarom!-vágta rá Caity boldogan és letörölte könnyeit.
-És te Hunter Wilde? Akarod e feleségedül Caity Slayert?-kérdezte a pap.
-Igen!-vágta rá Hunter.
-Akkor ezentúl férj és feleségnek nyilvánítalak titeket! Megcsókolhatjátok egymást!-utasította őket a pap és Hunter azonnal megcsókolta szerelmét.
ESTÁS LEYENDO
Tiltott Érzelmek |18+|
RomanceCaity Slayer egy különleges csapat vezetője. Egy napon új tag érkezik csapatába, aki felé olyat érez amit nem szabadna. A tiltás ellenére meg kell próbálnia fékeznie magát, de a fiú ezt egyre jobban csak megnehezíti.