Reggel Caity hamarabb kelt fel és rámászott Hunterre. Fejét a férfi mellkasára döntötte és átölelte őt. Hunter arra kelt, hogy Caity az állát támasztja mellkasán és egyenesen a hunyorító szemeibe néz boldogan. A látványtól Hunter is elmosolyodott és megcsókolták egymást.
-Felkészültél arra, hogy tudjanak rólunk?-kérdezte kíváncsian Caity.
-Igen! Már várom, hogy lássam az arcukat ahogy meglátnak minket együtt.-mondta vidáman Hunter.
-Összehívok egy gyűlést és közlöm velük a hírt.-mondta határozottan Caity és legurult Hunterről, de ő visszahúzta és átölelte még egy kicsit.
Kicsit még úgy maradtak, de aztán elkezdtek készülődni. Az egység többi tagja már elkészült és Caity reggeli után gyűlést hívott össze a tárgyalós termükbe. A tagok leültek és azonnal feltűnt nekik, hogy Hunter Caityvel együtt sétál be a terembe.
-Ti merre jártatok?-kérdezte Veronica és szemeivel végigkísérte a pár mozgását.
-Arról most lesz szó!-mondta Caity és Ava mosolyogni kezdett, mivel sejti miről van szó.
Előreérve Caity és Hunter a csapat felé fordult és rájuk néztek.
-Egy ideje már van köztünk valami Hunterrel és határozottan szeretjük egymást!-jelentette ki Caity és megfogták egymás kezét Hunterrel.
-Így van! Oda vagyunk egymásért!-tette hozzá Hunter vidáman és Caityre nézett.
-Gratulálunk!-mondta meglepetten Levi.
-Én már tudtam!-mondta dicsekedve Ava és nevet kicsit.
-Várjunk csak! Mit értetek azon, hogy egy ideje már tart a dolog?-kérdezte kíváncsian Veronica.-Pontosan mióta is vagytok együtt?
-2 nappal azután, hogy idejöttem.-válaszolta Hunter.
-Mondhatni első látásra szerelem volt.-mondta elgondolkodva Caity.
-Én örülök nektek!-mondta Veronica.
-Köszönjük!-mondta Caity vidáman.
-Viszont ti most akkor jártok?-kérdezte Levi és furcsán rájuk nézett.
-Ez jó kérdés!-mondta Caity és Hunterre nézett, mivel a választ erre ő sem tudja.
-Hát igazából még nem volt egy randink se, szóval nem igazán lehet ez járás.-mondta a tarkóját vakarva Hunter, mivel ő sincs tisztában ezzel.
-Oké!-állt fel a székéből Veronica.-Mi lenne ha elmennétek randizni és akkor kiderülne, hogy jók lennétek e együtt? Vegyétek ki ezt a napot szabadnapnak!-biztatta őket lelkesen.
-Nem rossz ötlet!-mondta Caity.-Ava te leszel addig a helyettes!-jelölte ki Caity.
-Ava?! De hisz én adtam az ötletet!-mondta felháborodva Veronica és Ava nevetni kezdett Levivel.
-Most már tudod milyen érzés!-mondta nevetve Levi.
-Avanak van elég tapasztalata.-mondta Caity.
Veronica beletörődött és inkább visszaült. A gyűlésnek viszont vége lett és Caity elment készülődni, ahogy Hunter is. Hunter hamar elkészült és az asztalfoglalással foglalkozik. A szobájába Levi ment be váratlanul.
-Szóval te és Caity.-kezdte meg a témát Levi.-Nem hittem volna, hogy látom Caityt valakivel.
-Érdekes tud lenni az élet.-mondta vidáman Hunter.
-Na jó! Látom elfoglalt vagy! Nem zavarlak tovább!-mondta Levi és kiment az ajtón.
Hunter hírtelen nem értette minek jött Levi, ha csak ennyit akart. Viszont sokkal fontosabb jelenleg az étterem lefoglalása.
John a szobájában ül és laptopját nézi. A sok hobbija mellett kiemelkedik nála a sorozatnézés. Imádja a zombis sorozatokat, mivel szerencsésnek érzi azokat az embereket, akik halott barátaikat láthatják újra. Még akkor is ha azok már zombik. A sorozatot egy kopogás miatt meg kellett állítsa és gyorsan lecsukta a képernyőt.
-Gyere!-szólt hangosan John.
Az ajtón Veronica ment be, aki kíváncsian nézett rá Johnra és a laptopra. John felnézett Veronicara és az egyik kézfejét a laptopra tette.
-Te mit csinálsz?-kérdezte Veronica.
-Pornót néztem.-vágta rá John magabiztosan.
-Szerintem te több vagy annál, hogy azt nézz! A bázison egyedül Levi néz, Caity és Hunter pedig átélik szóval ők sem néznek. Ava meg nem olyan szerintem.-mondta Veronica.-Szóval? Mit nézel?-kérdezte egyre kíváncsibban.
-Egy zombis sorozatot. A sok halott ismerősöm miatt nézem. Nosztalgikus.-mondta John és felhajtotta a képernyőt.
Veronica és John együtt kezdték nézni a sorozatot kicsit, de Veronicanak újabb ötlete támadt.
-Mi lenne ha élveznénk kicsit az életet?-kérdezte Veronica és John megállította a sorozatot.
-Hogy érted?-kérdezte John és székével a lány felé fordult.
-Úgy értem, hogy talán mi is szórakozhatnánk.-mondta vigyorogva Veronica és John ölébe ült.
John rámosolygott Veronicara és azonnal vad csókolózásba kezdtek. A csók közben John levette Veronica pólóját és felállt a székből. Veronica lábaival kulcsolja át John derekát, aki rádöntötte őt az ágyra és egyre több ruhadarabtól kezdtek el megszabadulni. John a nőbe hatolt és mozogni kezdett rajta amit Veronica nyögésekkel reagált le.
Késő délután Hunter szmokingban távozott a bázisból. Caity később indult el és külön ment. A foglalás egy puccosabb étteremben van, ahol minőségi ételeket szolgálnak fel, speciális fogásokat és tengeren túli ételeket is. Természetesen azért van átlagosabb étel is ezeknél.
Caity vörösen pompázó ruhájába lépett be az étterembe. Ruhája egyben szoknya is és tündökölve lépett oda az ajtónál álló pincérhez.
-Szép estét! Foglalásra jöttem Wilde névre.-mondta Caity vidáman.
-Jobbra tessék hölgyem!-mutatott az út felé a pincér.-Az úr már az asztalnál várja önt.-mondta a férfi.
Caity megköszönte az úrnak és elindult az asztal irányába. Hunter a széke mögött állva fogadta a lányt és ámulva nézi őt.
-Tökéletesen nézel ki!-mondta Hunter mosolyogva és kihúzta a széket Caitynek.
-Köszönöm! Te is jól nézel ki!-mondta Caity és vidáman helyet foglalt.
A helyfoglalás után már rendelték is az italokat és az étlap láttán Caity eléggé meglepődött.
-Jó nagy a választék!-mondta meglepetten Caity és az étlapot olvasgatja.
-Nem igazán tudtam mit ennél szóval olyan helyre hoztalak ahol minden van.-mondta kínosan mosolyogva Hunter amire Caity kuncogni kezdett.
-Ez nagyon kedves tőled!-mondta mosolyogva Caity.
Az ételek kiválasztása után rendeltek és miután kihozták, belekezdtek az evésbe. A csapat eközben részt vett egy kisebb akción, ám nagyobb gondjuk akadt.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Tiltott Érzelmek |18+|
RomanceCaity Slayer egy különleges csapat vezetője. Egy napon új tag érkezik csapatába, aki felé olyat érez amit nem szabadna. A tiltás ellenére meg kell próbálnia fékeznie magát, de a fiú ezt egyre jobban csak megnehezíti.