Eltelt pár nap Hunter távozása óta. Az egység most éppen egy bevetésen van. Egy tolvajt üldöznek megbízás miatt és végre sarokba szorították. Caity és Veronica szemtől szemben áll a tolvajjal, míg Levi a tolvaj háta mögött van.
-Adja fel! Elkaptuk!-mondta Caity és bal kezében az egyik fém rúdja van, míg jobb kezében egy pisztoly van.
-Még megadhatja magát!-szólt oda neki Levi és ujját a saját pisztolyának ravaszára tette.
-Jó! Megado...-mondta volna a tolvaj de hírtelen John fejbe lőtte.
-John!-szólt rá Caity.-Megadta volna magát!
-És mit érünk vele? Ha kiszabadul megint bűnözni fog!-mondta John és Levi arckifejezésével jelezte, hogy igaza van.
-Jólvan csapat!-mondta sóhajtva Caity.-Hazamegyünk!-jelentette ki.
-Nem hiába becéznek a halálnak.-mondta nevetve Veronica és Johnra nézett, aki mosolygott egyet.
A hullát Levi takarította el és aztán ő is elindult haza. A bázisba érve mindenki lepihent a nappaliban.
-Lehet igaza van Raynek.-tűnődött el Caity.-Talán tényleg sok akciót cseszünk el.-mondta lesújtva a lány.
-Lehet nem kellett volna elküldeni Huntert.-mondta Levi.
-Én nem küldtem el Huntert!-mondta felháborodva Caity.-Magától ment el!
Mielőtt a vita elfajult volna, a csapat egy csöngetésre lett figyelmes. Caity meglepetten az ajtóhoz állt és kinyitotta azt. A csapat többi tagja kíváncsian nézett az ajtó felé, ami előtt egy nő áll szőkés barna hajjal és egy szép mosollyal.
-Ki maga?-kérdezte meglepetten Caity.
-A nevem Ava Smith és új tag vagyok!-jelentette ki Ava amire a csapat egymásra nézett értetlenül.
Caity lazán becsapta az ajtót és sarkon fordulva csapatára nézett.
-Ki rendelt új tagot?-kérdezte számonkérően Caity.
-Ahm. Senki?-mondta bizonytalanul Veronica.
-Ahj! Jó! Beszélek Rayjel, ti meg beszélgessetek ezzel a nővel!-adta ki a parancsot Caity és a többiek belementek.
Caity ismét kinyitotta az ajtót és kiment rajta, amire a kint álló nő csak furcsállva nézett rá. A többiek behívták Avat és beszélgetni kezdtek vele a nappaliban. Caity meg addig a rendőrség felé indult autójával. A bázison Ava leült a nappali kanapéjára és a csapat tagjai köré mentek. Levi leült egy fotelbe, Veronica leült Ava mellé és John csak álldogál és egy cigit szív.
-Ki vagy te?-kérdezte John mogorván és a kanapén ülő Avara nézett.
-Ava Smith vagyok!-mutatkozott be nekik a nő.-Ray Tomson küldött, mert elvileg kell nektek egy új tag a felelőtlen Hunter Wilde helyett. Szóval ideküldött és elvileg már a 118 tagja vagyok.-mesélte Ava.
-Nincs szükségünk új tagokra!-jelentette ki John és beleszívott cigijébe.
-Szerintem mindig elfér a csapatba egy újonc. Főleg ha végre egy másik lány az.-mondta vidáman Veronica és Ava boldogan hallgatta szavait.
-Az tényleg nem árt ha van itt még egy lány!-mondta eltűnődve Levi.
-Öcsi! Fogd vissza magad! Kollégával nem lehet! Tudod!-szólt rá Veronica.
-Nem úgy értettem!-mondta Levi és mérgesen nézett rá nővérére, aki inkább Ava felé fordult.
-Van még valami amit érdemes tudni rólad?-kérdezte Veronica kíváncsian.
-28 éves vagyok és 4 éve szolgálok a rendőrségnél. Egy évet voltam a katonaságban is, de az nem tetszett annyira. A harcművészetek miatt viszont jól jött.-mondta Ava.
Az épületben ekkor megszólalt a riasztó és mindenki felfigyelt rá. Veronica gyorsan megnézte mi miatt van jelzés és az üzenet szerint egy boltot rabolnak éppen.
-Mennünk kell!-mondta Veronica.
-Akció? De jó!-mondta John és elnyomta a cigijét.
-Jössz velünk?-kérdezte Levi és Avara nézett.
-Persze!-vágta rá boldogan Ava.
A csapat Avaval felfegyverkezett és elindultak az akcióba. Caity közben a rendőrségre ért és bement Ray irodájába, akivel elkezdett beszélgetni.
-Most komolyan?! Egy új tag? Meg se kérdeztél róla! Nem is szóltál róla!-mondta Caity teljesen kiakadva.
-Először is! Miss Smith jól képzett rendőr, aki egy évet szolgált katonaként. Másrészt meg saját csapata volt a rendőrségben. Tökéletesen illik hozzátok!-mondta Ray magabiztosan és higgadtan.-Amúgy nemrég küldtem riasztást. Remélem a csapatod elintézi!-mondta bizakodva.
-A csapatom érti a dolgát! Ne aggódj!-mondta Caity kicsit nagyképűen.
-Remek! Ha nincs több mondanivalód akkor távozz kérlek!-kérte meg őt Ray és Caity így is tett.
Távozása után még sétált egyet a rendőrségen és ismerős hangra lett figyelmes. A rendőrségnek külön termei és helyiségei vannak és a folyosó egyik termében tanítás van. Az órát Hunter tartja és ez kihallatszódik a folyosóra is. A padokban pedig kezdő rendőrök ülnek.
-Nagyon fontos, hogy mindig tudjátok mi a teendő! A megfontoltság és a magabiztosság elengedhetetlen a bevetések során!-hangoztak el ezek Hunter szájából.
Caity bement az ajtón és a falnak támaszkodott. Az előadás során Hunter észrevette Caityt és egy pillanatra lefagyott, majd pedig folytatta tovább. Az előadás végével minden rendőr távozott és Caity kettesben maradt Hunterrel.
-Szia! Rég láttalak.-mondta egy mosollyal Hunter.
-Szia! Elég sok munkám volt mostanában.-mondta Caity és mosolygott egyet.-Bocsi, hogy eddig nem néztem be hozzád!
-Nem baj! Végülis 5 napja nem vagyok a csapatnál. Gondolom már nem nagyon érdeklem őket.-mondta elszomorkodva Hunter.
-Ez nem igaz!-mondta komoly tekintettel Caity.-Sokat beszélnek rólad és hiányzol nekik!-mondta Caity reménykedve, hogy ezzel feldobja a fiú kedvét.
-Na és neked hiányzok?-kérdezte Hunter és mélyen Caity szemébe nézett.
A lány elhallgatott és némán nézett rá Hunterre. Szomorúan tekint fel rá és rossz volt látnia ahogy Hunter lassan szomorú arcra vált.
-Szóval nem.-mondta ki fájó szavakkal Hunter.
-Ezt nem mondtam!-mondta határozottan Caity és felemelte hangját.
-De az ellentétét se mondtad!-mondta Hunter határozottan.
Ekkor Caity váratlanul megcsókolta Huntert és a rövid csók után mosolyogva ment el a teremből. Hunter kedve jobb lett és reménykedni kezdett abban, hogy nem ez az utolsó alkalom, hogy érezhette a lány ajkait sajátján. Kedvét az a tény rontotta el, hogy ismét beszámolót kell adjon egy csapatnyi kezdő rendőrnek.
Caity elment az autójához és beszállás után nehezen indult el. Úgy érzi ezzel a távozással ismét elhagyja Huntert és a hiányát így is nehezen bírja. Épp ezért úgy döntött többet fog járni ide, azonban most a csapatánál lévő Avaval kell foglalkoznia.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tiltott Érzelmek |18+|
RomantizmCaity Slayer egy különleges csapat vezetője. Egy napon új tag érkezik csapatába, aki felé olyat érez amit nem szabadna. A tiltás ellenére meg kell próbálnia fékeznie magát, de a fiú ezt egyre jobban csak megnehezíti.