24. Rész

22 5 0
                                    

Caityt elkezdte érdekelni az amiről Hunter beszélt tegnap délután. Ava valamiért őt keresi, de semmi okot nem tud arról miért. Hunter száma már nincs meg neki, de talán Huntert utolérheti máshogyan is. Az egyetlen akivel tudja, hogy beszélt az a nővére, Laurel. Caity nem habozott sokáig, azonnal felhívta a nővérét.

-Szia Caity! Miben segíthetek?-kérdezte Laurel a telefonba miután felvette.

-Szia! Te komolyan megadtad Hunternek a címem?-kérdezte kiakadva Caity.

-Szóval elmondta...-jött rá Laurel.

-Igen, el! De nem baj, mert ez most kapóra jött. Leszámítva, hogy tegnap a délutánom maradék része azzal ment el, hogy zárat csináltassak.-mondta Caity.-Mindegy! Nem tudod esetleg hol lakik vagy, hogy mit csinál?-kérdezte kíváncsian.

-Nem! Viszont csak nem belezúgtál megint?-kérdezte vigyorogva Laurel.

-Nem!-vágta rá azonnal Caity.-Csak kéne egy nyom.

-Hát volt vele egy srác. Valami Chris. Azt mondta a rendőrségtől jöttek és valóban volt náluk jelvény. Szerintem rendőrként dolgoznak a városban.-mondta Laurel és Caity szinte azonnal lerakta a telefont.-Caity?-kérdezte Laurel, majd pedig telefonján észrevette, hogy megszakadt a hívás.

Caity azonnal a rendőrségre sietett és utána járt hol van Hunter. Szerencsére segítőkészek voltak vele és mivel rendőri múltja van, simán utána küldték. Caity amint megtudta hol van Hunter, hazament átöltözni és utána ment a helyszínre.

Hunter jelenleg egy kordon előtt áll ahol biztonsági őrök ellenőrzik a bemenetelt. Az épület ahol van egy kaszinó amiben éppen egy privát esemény zajlik. Ez a kaszinó híres arról, hogy olyan alakok fordulnak meg benne akik nem munkával keresik meg a pénzüket.

-Neve?-kérdezte az őr.

-Hunter Wilde!-válaszolta Hunter, aki egy öltönyben jelent meg az eseményre.

-Van kísérője?-kérdezte az őr ismét.

-Nincsen!-vágta rá Hunter.

-Ami azt illeti van!-szólt oda Caity, aki egy kék egybe ruhában sétál oda.-Caity Slayer vagyok, a kísérője!-mondta vidáman és felnézett Hunterre.

-Mehetnek!-mondta az őr és Hunterék bementek a kaszinóba

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

-Mehetnek!-mondta az őr és Hunterék bementek a kaszinóba.

A kaszinó tömve van ártatlan és bűnös emberekkel egyaránt. Sokuknál van fegyver, de ami itt a leggyakoribb az a pénz. Minden asztalon legalább egy milliót érő zsetonok vannak. Hunter és Caity különment egy üvegkorláthoz, hogy halkan beszélgessenek.

-Te mit keresel itt?-kérdezte Hunter kiakadva.

-Te bejöttél a házamba, én bejövök a bevetésedre! Szerintem ez így fer!-mondta Caity egy mosollyal.

Tiltott Érzelmek |18+|Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang