Pov. Simon
Mój oddech wrócił do normy. Mężczyzna w dalszym ciągu górował nade mną, co mi przestało przeszkadzać.
- To było... niezłe.- Stwierdziłem, na co tamten parsknął śmiechem.
- Tylko niezłe? Mogę się bardziej postarać, jak chcesz.- Odparł uwodzicielsko, jeżdżąc dłońmi po moim ciele.
Musiałem przyznać, że mi podoba, ale nie mogłem się z nim przespać. Poznaliśmy się dopiero co i w dodatku jesteśmy w lesie! To nie jest właściwe!
- Przestań, nie chcę.- Powiedziałem, odpychając jego ręce.
- Dlaczego nie? Przecież było Ci dobrze. Wiłeś się pode mną z przyjemności. Nie chcesz dostać jeszcze większej?
Mówił pewnym głosem, nie wiedząc w czym jest problem. Ja z kolei zarumieniłem się dziko. Czułem, jakbym patrzył na szczeniaka, któremu odebrano zabawkę.
- Za mało Cię znam. Chciałbym najpierw Cię poznać.- Odpowiedziałem szczerze.
- Hmm...w porządku.- Odparł i się podniósł.
Wystawił w moją stronę swoją dłoń, którą przyjąłem i również podniosłem się z ziemi.
Spojrzałem na niego ze zdziwieniem. Nie wiedziałem, w co on grał i czemu tak łatwo odpuścił.
- I tylko tyle? Tak po prostu mi odpuścisz?- Spytałem, na co Bram wzruszył ramionami.
- Nie chcę Ci zrobić krzywdy ani zmuszać do stosunku. To mnie nie kręci. Chcę, byś sam tego chciał, więc poczekam.
Zaskoczyła mnie jego szczerość. W końcu dopiero co bez mojej zgody mi obciągnął. Najwidoczniej nawet on ma swoje zasady.
- A więc się teraz pożegnamy i każde z nas pójdzie w swoją stronę? - Spytałem z nadzieją.
Mężczyzna uśmiechnął się chytrze i przyciągnął mnie do siebie, trzymając mnie w talii.
- Oj nie, nie, Kapturku. Mówiłem, że jesteś mój. Nie pozwolę Ci odejść.- Odpowiedział z powagą.
Bram pochylił się, łącząc nasze usta. Oddałem pocałunek, choć nie powinienem tego robić. To może zabrzmi zbyt niedorzeczne, ale przy nim czuję się o dobrze, jakby był moją drugą połówką, której od dawna szukałem. To takie nienormalne!
CZYTASZ
Kim jesteś? /Dylmas
WerewolfThomas, Simon i Kevin wynajęli domek w środku gęstego lasu. Nie wiedzieli, co ich tam spotka. Uwaga! Może być 16+ albo 18+. Boyxboy - jeśli nie lubisz, nie czytaj. Pisane luźno, bez żadnych większych dram 😅 Krótka historia