Rozdział 46

117 7 0
                                    

Pov. Kevin

Ta noc była na pewno szalona, ale też bardzo przyjemna. Po dłuższym czasie czułem się inaczej. Nie byłem już tą samą osobą. Wiedziałem, co się zmieniło.

Czułem w środku przyjemne ciepło. Mój wzrok, jak i słuch wyostrzyły się. Również mój węch był idealny. Zapach Willa był bardzo pociągający. Pachniał bzem, konwalią i zapachem ziemi po deszczu. Uwielbiałem to połączenie.

- Jak się czujesz? - Zapytał z troską Will. Każdą literę usłyszałem bardzo wyraźnie.

- Trochę jakbym był na jakimś haju.- Zażartowałem.

- Początki bywają dziwne, ale przywykniesz do tego.- Odparł z uśmiechem.- Może spróbujemy z przemianą?

- Tylko nie wiem, jak to zrobić.

To była całkowita prawda. W mojej głowie nie pojawiła się żadna podpowiedź, jak to zrobić.

- Zamknij oczy.- Powiedział, a ja od razu to zrobiłem.- Musisz znaleźć w sobie wilka i go obudzić.

Nie należało to do łatwych zadań, lecz nie poddawałem się. Will spokojnie czekał, aż się przemienię. Nie poganiał mnie, z czego byłem mu bardzo wdzięczny.

Po dłuższym czasie w ciemności odnalazłem swojego wilka. Miał on rudą sierść z pojedynczymi czarnymi pasmami na całym ciele. Wyglądał naprawdę prześlicznie.

Skupiłem się na tym wilku, dopóki nie rozmył mi się przed oczami. Nie wiedziałem, co to znaczyło.

- Otwórz oczy. - Usłyszałem w swoich myślach głos Willa, co mnie zadziwiło.

Zrobiłem to. Przede mną stał wilk mężczyzny. Teraz widziałem go trochę inaczej. Był wyższy ode mnie, a ja czułem się nieswojo w swoim ciele. Spojrzałem na nie i okazało się, że przemieniłem się w tamtego rudego wilka.

Próbowałem podejść do lustra, co mi się udało, choć nie było to łatwe. Jeszcze nie potrafię się tak dobrze poruszać.

Obejrzałem się w lustrze. Musiałem przyznać bez bicia, że wyglądałem zarąbiście przystojnie. Chociaż moje poruszanie się mówi wiele za siebie.

- Wyglądasz pięknie Skarbie.- Powiedział Will, który ootarł się łbem o mają szyję.

- To takie dziwne uczucie. W dodatku możemy się komunikować za pomocą myśli. To takie szalone!

- Jeszcze dużo musisz się nauczyć o byciu wilkiem. - Odparł mężczyzna.- Ale bez obaw. Pomogę Ci w tym.

Czułem się szczęśliwy. To było całkowicie coś nowego. Dodatkowo jest ze mną Will, dzięki któremu czuję się dobrze. Cieszę się, że to z nim rozpocznę swoje nowe życie.

Kim jesteś? /DylmasOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz