Selamlar, selamlar, selamlar..
Ben biseyler yaptım ama bana kızmayın.. kavga etmen guzum etmen..
Yıldızlara basalım, yorumları atalım lutfenn
Medya: üşendim koymaya
E iyi okumalar o zaman
***
Eski Meriç yoktu karşımda. Çok soğuktu, bana uzaktı. Kendi evime geçeceğimi söylediğimde itiraz etmemişti, ederdi. Benimle uyumak istememişti, isterdi. Bana ismimle hitap etmezdi, Seren demezdi. Eve geçtiğimden bu yana çoktan araması gerekirdi, aramadı, sormadı.
Soğumuş muydu benden? Veda bile etmeden gitmiş miydi kalbimden? Tek kelime etmeden ayrılır mıydı insan sevdiğinden?
Eve dönüyorum dediğimde " git " demişti. Nedenini bile sormamıştı. Eve bırakmayı teklif etmemişti.
O "git", kalbimden git manasında mıydı?
Babam mı ortaya çıkmıştı? Meriç' i tehtit mi etmişti?
Dün akşam beni öpmüştü.
Dün akşam beni uzun uzun öpmüştü. Veda eder gibi.
Veda eder gibi.
Veda eder.
Veda.
Veda.
Veda...
Yeni fark ediyordum, cidden veda eder gibiydi. Durgunluğu, sürekli sarılmak istemesi..
Bilgisayarıma oturdum, belki biraz kafa dağıtırdım.
Elim direkt Stardew Valley'in üzerine sürüldü. Ama olmadı. Oyun açılmadı. Cesaret edemedim. Beraber oynadığımız günleri hatırlamaya cesaret edemedim.
Kapattım bilgisayarı, telefonumu aldım elime, yatağa geçtim, yorganı çektim üzerime.
Instagram'a girdim. Belki burda dağıtırdım kafamı.
Story atmıştı. Bakmak istedim. Bakmaz olaydım.
Yanında bir kadın vardı. Benden kat kat güzel, sarışın, ela gözlü. Fiziği de mükemmeldi. Storynin sağ alt köşesinde kıpkırmızı bir kalp vardı. Kıpkırmızı bir kalp.
Hesabına tıkladım.
Beraber attığımız hiçbir post yoktu. Silinmişti.
Silinmişti.
Silinmişti.
Aramak istedim, işin aslını öğrenmek istedim, anın siniriyle hareket etmek istemedim. Meriç'e güvenmek istedim..
Aradım, defalarca aradım ama ne açan vardı, ne yazan.
hızlıca ayağa kalktım ve dolabıma koştum. Elime ne geçerse hızlı hızlı giyindim. Hayır. Meriç' e gitmeyecektim. Gidiyordum. Yoktu yerim bu şehirde.
Bir sırt çantasına ihtiyacım olabilecek herşeyi koymuştum.
Uzun süredir binmediğim bir motorum vardı. Onunla gidecektim. Kafam nereyi eserse, oraya.
★★★
Antalya'da durdum, deniz görmeye ihtiyacım vardı. Belki deniz olmayan şehirde yaşadığım içindir. Denize bakmayı çok severim. Girmeyi değil, sadece izlemeyi.
Bir bungalov bulmuştum, denize bakan. Hemencecik tutmuştum orayı. İçi de dışı da o kadar güzeldi ki..
Gelirken Ikea dan örtü ve birkaç şey daha almıştım. Aldığım örtüyü kaptığım gibi kapıdan çıktım ve denize yakın bir yere serdim. Dalgaların yarattığı esintisi, rüzgar vardı. Ama bunları düşünebilecek halde değildim.
Telefonumu elime aldım, simsiyah arka plan ve sadece Batuhan Kordel'in "Teşekkür" şarkısı. Evet bu bir göndermeydi.
♪ Teşekkür ederim, her şey için
Güven bırakmadın, tebrik ederim
Yoksa unutamazdım, aylarca yıllarca
Girmeseydi bu aşka, üçüncü bir kişi..Beni tek işim toplardı beni artık. Diz üstü bilgisayarımı açtım. Kodlarım ve ben başbaşaydık artık.
Dün nerede ve nasıl.. bu gün nerede ve nasıl..?
★★★
(İlahi bakış)
" Gitmiş Meriç. "
" Abi nasıl gider!?.. Gidemez. Gitmesin.."
" Kendine gel Meriç! İsteğin bu değil miydi?! Pardon ama kızın iyiliğini istiyorum dedin, eyvallah dedik. Şimdi gitti diye ağlama."
Serende durumlar daha da kötüydü. Meriç'in kendisini aldattığını düşünüyordu.. teselli edecek arkadaşı yoktu.. yalnızdı..
Meriç ise aptal bir adam yüzünden biricik Sereninden ayrılmasını kaldıramıyordu. Sereni bir daha görememe düşüncesini kaldıramıyordu..
Meriç mantıklı bir adamdı. Kanmazdı böyle şeylere.. ama o adam, Seren'in tüm hayatını kayda almıştı belkide.. Seren'i an an izlemişti.. Seren hiç bir zaman güvende değildi. Seren'in canıyla tehtit edilmişti..
" Kerem abi.. ayrılsın, isterse alsın tüfeği vursun beni.. ama gözüme yakın olsun... Şehri terk etmiş anlıyor musun..?"
" Meriç, hadi kalk yüzünü yıka abicim. Koray Serenle haberleşmeye çalışacak. Tamam mı, sesini duyarsın belki..?"
Meriç savsak adımlarla lavaboya doğru ilerledi. Biliyordu, yolun sonu hep Seren'e çıkıyordu. Belki bataklıktan sonra, belki dev obrukların ardında..
Meriç'te tamamen göndermeli hikaye paylaştı. Tıpkı sereninki gibi. Sadece şarkılar farklıydı. Batuhan Kordel'in "Aşkın En Güzel Hali" şarkısını paylaşmıştı.
♪ Yok istemiyor kalbim, istemiyor fikrim
Başkasıyla gülmek.
Yok zaten beceremem, sensiz direnemem
Çok zor böyle gitmek..★★★
Teşekkür ederim, herşey için
Güven bırakmadın tebrik ederim..Ne güzel söylemiş değil mi?
Sizce Seren Korayla konuşacak mı?
Yolun ucunda gerçekten hep Seren mi var?
Bölüm biraz geç gelmiş olabilir. Ama nolcak yani canımdan kıymetli mi??
Öpüldünüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rastgele Beşinci
ChickLitTwitch yayıncısı Meriç Dağdelen'in valorant oynadığı 5'li den birinin İnternetinin gitmesi üzerine 5. Kişinin kim olacağını oyun belirler. Eğlencesine yazılmıştır!! #Rastgele kategorisinde 1. Sıra! (4/09/2023) #oyun kategorisinde 1. Sıra! (11/10/202...