0,5

15K 568 172
                                    

Selamünaleyküm çok sevgili waty halkı, ve her bölüme yorum yapan çok sevgili cancığaz okurlarımm!

Bu bölümü hepinizinanonim e ithaf etmek istiyorum.

Şimdi size sabah kafamı nasıl yardığımı anlatacağım. Sebebini ve sizi alakadar eden kısmı bende bilmiyorum. Neyse. Heh, işte ben tam cam kenarında oturuyorum ve cam açıldığında tam kafamın hizasına geliyor, bizim okulun camları da demirden ve sanki köşeleri bilerek sivrileştirilmiş gibi. Neyse işte, boş dersten çıktık ve ben kitap okumaya o kadar dalmışım ki teneffüsün başlayıp bittiğini bile fark etmemişim. Sınıftakiler de beni dürtüp hoca geldi değince ben baya hızlı bir şekilde kalktım, kafayı bir vurmuşum ama üff yani, hani biryerinizi kütletirsinizde küt diye ses çıkmazda bir çatırtı gelir ya, heh işte onu iliklerime kadar hissettim. Sınıftakiler cam oynadı dedi lwjxpajxpqmxk. Sonra hoca falan baktı, kanıyormuş. Sıra arkadaşımla aşağıya sınıf hocasına gittik ( seçilhocamaasigim<3) pansuman falan yaptı işte ama benim el ayak nasıl titriyor. Ağlamadım hiç ama 10km öteden biryerlerimin acıdığı belli oluyordur. Ama nasıl bir acı.

Biz işte öğretmenler odasında biraz oturduk sonra saate bi baktık öğle arasına 10 dk var. Dedik yogamina yani, sonra sınıfa falan çıktık klasik nasılsın, iyi misin soruları falan.
(Asla dersi kaynattığım için mutlu olmadım ne alaka yani)

Neyse işte

Medya: Adamlar - Ah Benim Hayatım

***
Koray"Abi Seren'i discorta ekleyelim mi?"

" Seren isterse neden olmasın. Seren? İster misin? "

Umarım kabul ederdi. Yani ne bileyim, içimde bir yerler Seren ile daha çok görüşmek istiyor.

Ayıptır söylemesi benim kalp biraz enayide, kusuruna bakmayın.

Seren " benim canıma minnet, evde sıkılıyorum zaten." Daha sonra kısık sesle devam etti. Duymayacağımızı düşünmüştü sanırım, ama duymuştum " aslında işlerim çok, sadece sizinle olmak beni mutlu ediyor."

Duymamış gibi yaptım. Bizimle mutluydu, bu bile benim için çok değerliydi.

Halı hazırda afk olduğumuz valorant'dan alt f4 çekip çıktık ve discord a geçtik. Tabi daha öncesinde serenin dıscortd adresini almıştık.

Semih" e ozaman-" bir şey daha diyecekti ama Koray şehzade paşa hazretleri durur mu? Hemen söze atladı. Yemin ediyorum utanma da yok bu herifte.

Koray" ENERCİİ"

Ufacık, minicik, birazcık bir problem var, Semih sözünün kesilmesinden nefret eder.

Semih "KORAY SENİ DEDENİN TOYNAKLARIYLA ŞEY EDEYİM! SÖZÜMÜ KESME LAN!"

Tam da bunu anlamak istemiştim...

Kerem" Semih, çok sakinsin abicim?"

Kerem bile gülüyorsa...

Seren bir haberci edasıyla " ŞOK! ŞOK! ŞOK! ünlü twich yayıncısı Meriç Dağdelen' nin yayınında gerginlik yaşandı"

Tüm dıscord ahalisi, büyük bir kahkaha attı. İyi geliyordu bu kız bize.

_________

Chat

242: USJXHSJGCJDBXJSSXLHCJS

673: Jwhfksbxjsbjcskbxn

84: İOSAĞÜQMÖXJSMSU

920: kızın mizahı çok iyi iergkdhckshxksnxkzkjxksbcjsk

927: jsjsjsjsjsjsjjs
( Moderatör tarafından banlandı.)

538: derleme kanallarına merhaba diyin.
↪️ 709: motivasyon mataramı duydun mu? Merhaba diyor.
↪️ 538: yok duymadım.

043: 709'un motivasyon matarasını duydunizmu KSJCJSKBXKSNXKZUXKS

__________

Semih" ay ayol kız ben şu danglakın kestiği sözümü tamamlayayım "

Seren " o en baştan beri öyle "

Koray " abla 3 oldu "

Semih " durun be!" Nefeslendi " Seren, ekibin taze çiçeği, hoş geldin!

Seren " Hoş gördüm, mutlu oldum!"

***
Sa gencolar, bölüm nasılll!

Bu bölüm kısa bir geçiş bölümü oldu.

Ama bir dahaki bölüm daha uzun olur çünkü serenin ağzından yazılacak.

Satır aralarındaki yorumlarınız beni çok mutlu ediyorr!

Yıldızı parlatmak = yazarın motive olması= daha hızlı ve uzun bölümler

💖


















Rastgele Beşinci Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin