3,9

521 38 76
                                    

Bu bölüm leeemonii'ye ithaf edilmiştir.

İYİ OKUMALARR!

***

Araba Meriç'in evinin önünde durduğunda Meriç'in aklından geçenleri gerçekten sorguladım. "süpriz diye eve mi getirdin gerçekten Meriç?"

"Eşya alıp çıkacağız hemen çiçeğim."

" Bende geleyim seninle? Tek başına taşıma..?" Yine tatlı bakışlarımdan birini yapmıştım.

Dudaklarında alaylı ama bir o kadar da tatlı bir tebessüm belirdi. Korayın elinde tuttuğu aparatın üstündeki telefona bakarak konuştu. " Chat, böyle tatlı sorduğuna hiç bakmayın." Meriç'i kolundan cimcirdim. " Hiç öyle susturmaya çalışma beni Seren hanım. Bu bakışlar dediği şeyi yapmasam beni ortadan kaldıracağını söylüyor."

" Ya Meriç!" Omzuna hafif olmayan ama acıtmayacağını bildiğim bir şekilde vurdum.

Meriç drama queenliğini göstererek abartı bir tepki verdi " AHH! Ne ağır elin var be kızım. Omzumu kırdın."

"Yalancısın Meriç. Dimi Koray? Dimi chat? Ben hiç o kadar sert vurur muyum?"

Meriç chatin tepkisini merak ediyordu ki telefonundan kick chatini açıp okumaya başladı.

Şu anki ortam çok güzeldi, her ne kadar kapının önünde dikilsekte çok sıcak bir ortam vardı. Ve ben kick chatini çok sevmiştim.

__________

5289: estağfurullah yenge asla öyle vurmassın

420: yok ablam sen hiç yapmassın çok nazik bir insansın sen ( şüpheli )

5272: ulan ben Kabe'ye giden otobüsü falan mı taşladım, karınca yuvasına kızgün demir mi soktum niye bunları asla yaşıyamıyorum ya
↪️321: +1

25: vurmassın yengem

427: canım yengem asla yapmassın

362: yapmassın yengem
__________

"Ulan Seren senin nereden canın oluyor!? Canım manım deme ulan benim sevgilime!" Dedikten sonra kameraya dik dik bakmıştı.

" Yok artık Meriç. Erkek sineği de kıskan birde."

" Sana yaklaşıyorsa neden olmasın?"

Ağzıma fermuar çeker gibi yaptım.

__________

25: emredersiniz komutanım!

4272: JFGSKCHKSHCKDHCKDHCJDBCJMDB

073: yok artık abi havadaki kustan da kiskanacaksin dicemde HDJDHCJDHEKEHFJE HFKHEKDNFNFKSNDHCVSJHXKE

437: QKXHWKHCKMXHWKJEDHKW
BDQNXUHDKJDBCKDBFKDBCKDNNCMSBC

__________

Meriç ellerini arabanın kaputunun üzerinden çekti ve ellerini birbirine çırptı. "Hadi Seren'im biz eşyaları alıp gelelim. Chat, sizde bir çiş molası verin istiyorsanız." İstemediği birşey oluyomuş gibi iç çekti " Koray, ne kadar istemesemde yayını sana emanet ediyorum, sende."

" Biz kötüyüz aynen, aynen."

Maldı bu çocuk, gerizekalıydı gerçekten. Meriç Koray'a bir bakış attı ve evin bahçe kapısına doğru yöneldik.

Bahçe kapısından içeri girdik " niye öyle dedin ki?"

" Koray için mi? Kendisi chatle biraz fazla açık konuşunca feci zırvalıyorda."

Rastgele Beşinci Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin