Naber balımsılarr!
Bu bölümü köye giderken arabada yazmamın ikonikliği peki? İEJXKSNCKSNX
Beyaz leke okuyorum, inşallah bu pozitif ama her an negatif olabilecek kitabı seri katil kitabına çevirmem.
Neyse,
Medya: Adamlar-Sarılırım Birine
(Adamlar dava aç imza alıcam)***
(Seren Aşıkoğlu)
(Bir hafta sonra)Günlük yaşantıma hoş geldiniz!
Çalışıyorum. Hayır, hala garsonluk yapmıyorum. Yazılım üzerine bir şirketim var, ne çok büyük bir şirket, ne de çok küçük. En azından isteklerimi kolayca yerine getirebiliyorum - bazı isteklerim hariç -
Başka ne mi yapıyorum? Daha çok çalışıyorum. Çoğu insanın aksine çalışmak bana zevk veriyor. Evet robotum.
Bir elektro gitarım var, bazen onu çalarım. Çaldıklarımın bazılarını kayıt altına alır, YouTube kanalıma yüklerim.
Evet, YouTube kanalı. Ufak çaplı, yaklaşık 500.000 lik bir YouTube kanalım var.
Ve şu an o kayıtlardan birini alıyorum,
parmaklarım ritme göre tellere sürtüyor, ve titreşimin getirdiği mükemmel sesler kulaklarıma kadar geliyordu. Tabi benim kulağımdan da binlerce insanın kulağına.
Bir yandan da olanları düşünüyordum, tatil günümde valorant oynamam - oynamak istemem - sonrasında Meriçlerle karşılaşmam, yayında olduğumu öğrenmem, yaptığım ufak ama işlevli şakam, ardından duygu karmaşıklıklarım.
Peki bu durumdan mutlu muydum? Mutluyum. Çok kısa süredir, yaklaşık bir haftadır tanıyordum onları, ama en yakın arkadaşlarım olmuşlardı. Peki Meriç? O da mı arkadaşımdı? Bilmiyorum. Karışık duygular içerisindeyim.
Kaydı durdurdum.
Kaydettiğim parçayı dinledim. Güzeldi, çok güzeldi. Yaptığım bütün parçalardan daha güzeldi. Tamamen beni yansıtıyordu.
Diyordu ki;
Duygularıma benzer hayatım,
Karmakarışık.
Duygularıma benzer geçmişim,
Karmakarışık.
(Böyle bir şarkı yok kendi uydurmam.)
Anladığınız üzere ismi karmaşık. Çok şasırdınız değil mi?
Şimdi şaşkınlığınızı bir tarafa bırakın. Neden mi?
Meriçler yayında ve yayını basmak gibi bir planım var. Planım da şu ki, yayın odasına girdiğim gibi siren sesi açıp milleti korkutmak. Aslında benim değil, Koray'ın planı, çaktırmayın.
Dıscort
Meriç Dağdelen
Kerem Akyıldız
Koray Kitapçı
Eren Eroğlu
Erenle daha tanışmamıştım, Koray anlaşabileceğimizi ve Erenin kendisine benzediğini söylemişti.
Yani Eren de şebek.
Ve işte başlıyoruz,
Siren sesini fulledim, yayın odasına girdim, ve sesi açtım.
Anında duyduğum sesler,
ANNEMİ İSTİYORUM!
UAĞĞ!
EUZUBİLLAHİMİNE...
Bu duyduğum sesler haricinde bir de chat'in tepkileri vardı.
__________
Chat
026: ANANDIR LO
92: Ödümü sikmişler..
539: EŞHEDÜENNE
184: iyi değilim..
847: galiba kalp krizi geçirdim.
463: ölmüş bacımı gördüm de geldim.
52: beyaz ışık bana hello dedi
709: korkudan motivasyon mataramı fırlattım ve kırıldı :(
↪️ 08: Allah rahmet eylesin.__________
***
Bölüm nasılll!Allahtan hocalara az ödev veriyor dedik. İki gündür başımı ödevden kaldıramıyorum.
Neyse,
Satır aralarındaki yorumlarınız beni çook ama çooook mutlu ediyor.
Ve,
Yıldızı parlatmak=yazarın motive olması=daha hızlı ve uzun bölümler
🍋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rastgele Beşinci
Chick-LitTwitch yayıncısı Meriç Dağdelen'in valorant oynadığı 5'li den birinin İnternetinin gitmesi üzerine 5. Kişinin kim olacağını oyun belirler. Eğlencesine yazılmıştır!! #Rastgele kategorisinde 1. Sıra! (4/09/2023) #oyun kategorisinde 1. Sıra! (11/10/202...