Eyvah... kolonyalar ücretsiz.
-
Balo başlayalı iki saat olmuştu. Hande eski takım arkadaşlarının bir kısmıyla otururken Zehra diğer masada öbürleriyle takılıyordu. Beraber gelmişlerdi ama bir saniye beraber vakit geçirmemişlerdi. Hande hala trip atıyordu Zehra da çok üstelememişti. Maşallah onun masasındaki sohbeti gayet koyu gibiydi Hande bunu açık bir şekilde görebiliyordu. Hatta o kadar net görebiliyordu ki fark etmeden elinin altındaki bıçağı bile kavramıştı.
''Hande.'' Onun elinin üstüne elini attı Elif. ''Yavrum bırak yeterince yasadışı işlerle takıldık bir de cinayetinle uğraşamam.'' Yavaşça bıçağı aldı ama Hande'nin sinirli bakışları karşı masadan ayrılmıyordu. ''Partiden sonra kimi kesiyorsan kes beni bulaştırma. Ben görmedim duymadım bilmiyorum.'' Ağzını fermuar gibi kapamıştı Elif ama Hande'nin bakışları değişmiyordu. Çok az kalmıştı o Jöle denen kadın bir kere daha Zehra'nın omzuna dokunursa Batman'in yaptığı gibi alacaktı fırlatacaktı masadaki bütün bıçakları.
''Handan.'' Simge'ydi bu sefer seslenen. ''Allah aşkına bırak gerim gerim gerildin. Yarım saattir aynı pozisyondasın fıtık olacaksın.''
''Şimdiden alın çizgileri çıkacak Simge abla baksana...'' Hande'ye döndü tekrar. ''Yavrum kaslarını mı aldırdın sen yarım saattir nasıl aynı şekilde bakabiliyorsun ya?'' Bir saniye gevşememişti sürekli çatıktı kaşları. Hayret ediyordu Elif!
''Zehra da az değil.''
''Değil tabii ablam baksana gelmiyor.'' Zaten gıcıktı ona... ''Hani bir şeyler iyiye gidiyordu bunların arasında?''
''Gidiyordu gitmesine hatta dün onda kalmıştı.'' İlginçti gerçekten anlamıyordu Simge. ''Handan bana baksana boşver şimdi orayı ya. Zehra ile neler oldu onu anlat.'' Onu dürtüyordu ama yok... istifini bozmuyordu Hande. Devreleri atmıştı yaydığı sinir bir kilometre öteden hissedilebiliyordu. Zehra'nın bir şey yaptığı da yoktu kızcağız alt tarafı sohbet ediyordu masadakilerle. ''Elif gene bu kız sinir krizi falan geçirmesin ilacı milacı yanında mı bunun?''
''Yok be ne arar.'' Tanımıyor muydu malını? ''İlacı bittiğinden beri gitmedi bile doktoruna. Normalde her gittiğinde yazdırıyordu ama işte...'' Göz devirdi.
''İşte ne?''
''İştesi Zehra.'' Vallahi bir sinir gelmişti birden Elif'e! ''Zehra'ya yakın olmak bu kıza yaramıyor Simge abla. E uzak olmak da yaramıyor bunu en yakından görmüş olduk. Ulan bu Zehra ne işe yarar ya!?'' Vallahi billahi anlamıyordu!
''Senin çenen çok düşük bugün.'' Bir de en büyük HanZeh destekçisi olacaktı... Hah gülseydi de bir yerlerine çalsaydı Simge! ''Bu iki deli birbirine iyi geliyor artık bunu anlaman lazım.'' Sanki dünyanın en büyük tespitiydi de söylüyordu. ''Köstek olacağına destek ol Şahin. Benim sinirlerimi bozma.'' Herkes sınırını bilecekti.
''Tamam ya ne dedik Simge abla.'' Bozulmuştu Elif. ''Ben de Hande'yi düşündüğümden söylüyorum.'' Eliyle malum masayı gösteriyordu lafının arkasında duracaktı. ''Baksana hala Jöle'yle kahkahalar atıyor. Öbür yanında da Yaprak'lar bilmem ne... masaya baksana mübarek.'' Deliler masasına benziyordu öbür tarafında Ferhat bile vardı komediye gibiydi!
''O beğenmediğin masada Tijana da var.'' Belli ki Zehra'ya teklif götürüyorlardı boşuna baloya çağırmamışlardı kızı. ''Hande takımdan ayrıldıktan sonra tekrardan Tica kaptan oldu. E Zehra da buraya eğlenmeye gelmediğine göre.'' Bir zahmet Zehra böyle bir masada bulunacaktı bir şeyler konuşuluyordu ve bu o kadar normaldi ki.
''Demek ki sadece iş görüşmeye gelmiş karısıyla ilgilenmeye değil.''
''Abartıyorsun Elif.''
''Sen onu benim...'' Külahıma anlat diyecekti ama Hande'nin elini hızla masaya vurmasıyla sustu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİLEM 2 #HanZeh gxg
Hayran KurguİKİLEM kitabının devamıdır...❗️+18 uyarısı!! ⛔️ Uygunsuz olaylar içerir ve ÖNERİLMEZ.